بریتانیا ممکن است کافی گله ایمنی به COVID-19 می گوید: هند-منبع علمی را مطالعه

توسط: PTI | لندن | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 6:21:52 pm این نظریه جدید است که هنوز به همکار-بررسی و

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399
توسط: PTI | لندن | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 6:21:52 pm
covid courses, stress problem این نظریه جدید است که هنوز به همکار-بررسی و تجزیه و تحلیل نشان می دهد که زمانی که مقاوم در برابر مردم مخلوط با غیر مقاوم در برابر مردم گله ایمنی "آستانه" به شدت افت.

جمعیت بریتانیا ممکن است در حال حاضر توسعه سطوح کافی از گله ایمنی لازم برای جلوگیری از ترس از موج دوم این بیماری همه گیر کوروناویروس در کشور, یادداشت های یک دانشگاه آکسفورد مطالعه شامل هند-منبع علمی استاد Sunetra Gupta.

در یک مقاله با عنوان "تاثیر مقاومت ميزبان در مجموع مرگ و میر و آستانه گله ایمنی برای SARS-CoV-2', Gupta همراه با سه نفر دیگر از دانشگاه آکسفورد همکاران اشاره می کند که گله ایمنی آستانه (HIT) مورد نیاز برای جلوگیری از تجدید حیات مرگبار coronavirus ممکن است در حال حاضر ساخته شده است تا با توجه به قرار گرفتن در معرض فصلی coronaviruses مانند سرماخوردگی.

"این است که به طور گسترده ای اعتقاد بر این است که گله ایمنی آستانه (HIT) مورد نیاز برای جلوگیری از تجدید حیات SARS-CoV-2 (COVID-19) است که در بیش از 50 درصد برای هر اپیدمیولوژیک تنظیم. در اینجا ما نشان می دهد که آمار ممکن است تا حد زیادی کاهش می یابد اگر یک بخش از جمعیت است که قادر به انتقال ویروس به دلیل مقاومت ذاتی یا عبور-حفاظت از قرار گرفتن در معرض فصلی coronaviruses" یادداشت ها مقاله است.

"این نتایج کمک به توضیح دهد که میزان زیادی از منطقه ای تنوع مشاهده شده در ميران و تجمعی مرگ و میر و نشان می دهد که کافی گله ایمنی در حال حاضر ممکن است در جای خود به طور قابل ملاحظه ای کاهش پتانسیل موج دوم" آن را می گوید.

این نظریه جدید است که هنوز به همکار-بررسی و تجزیه و تحلیل نشان می دهد که زمانی که مقاوم در برابر مردم مخلوط با غیر مقاوم در برابر مردم گله ایمنی "آستانه" به شدت افت.

گوپتا استاد نظری اپیدمیولوژی در دانشگاه آکسفورد است که قبلا به نام تمرکز بر افزایش آنتی بادی آزمایش برای تعیین سطح ایمنی در حال حاضر ساخته شده است تا در انگلستان جمعیت در برابر این ویروس مرگبار است.

"با توجه به شواهد فزاینده نشان می دهند که قرار گرفتن در معرض فصلی coronaviruses ارائه می دهد حفاظت در برابر علائم بالینی این امر می تواند معقول و منطقی به فرض که قرار گرفتن در معرض به SARS-CoV-2 خود را خواهد مشورت درجه قابل توجهی بالینی ایمنی" او و همکارانش خوزه lourenço از فرانچسکو Pinotti و Craig Thompson, توجه داشته باشید در مطالعه خود.

"یک دوم اوج ممکن است در نتیجه کمتری از مرگ و میر به ویژه در میان کسانی که با بیماریهای همراه در این سن و سال کلاس" آنها اضافه کنید.

برای بیماری که در آن یک واکسن در دسترس است گله ایمنی است که اغلب محاسبه می شود با این فرض که همه در همان سطح ایمنی شناخته شده به عنوان همگن مدل. اما تعدادی از مطالعات به این رمان coronavirus که ادعا کرده بیش از 45,000 زندگی در انگلستان متمرکز شده و در سطوح متفاوت از ایمنی در جمعیت با توجه به فقدان یک واکسن است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن