بریتانیا در حال برنامه ریزی برای مقابله با "مرگ استالین'-نوع سناریو: جانسون به عنوان او مبارزه Covid-19

توسط: فردا نیوز | لندن | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 8:42:24 am نخست وزیر بوریس جانسون و خود ر

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399
توسط: فردا نیوز | لندن | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 8:42:24 am
boris johnson, boris johnson coronavirus, boris johnson Covid-19, boris johnson hospitalised, boris johnson returns from hospital, UK news نخست وزیر بوریس جانسون و خود را شریک کری Symonds موج از مراحل شماره 10 خیابان داونینگ لندن. (AP/فایل)

دولت بریتانیا تا به حال یک طرح احتمالی برای نخست وزیر بوریس جانسون مرگ به عنوان وضعیت خود را بدتر شده در حالی که او در مبارزه COVID-19 ماه گذشته در بخش مراقبت های ویژه جانسون گفت: در مصاحبه با روزنامه " سان.

جانسون بازگشت به کار در روز شنبه یک ماه پس از آزمایش مثبت برای COVID-19. Johnson, 55, صرف 10 روز در انزوا در خیابان داونینگ از اواخر ماه مارس بود اما پس از آن گرفته شد به لندن سنت توماس " در بیمارستان که در آن او موفق به دریافت اکسیژن درمانی و صرف سه شب در بخش مراقبت های ویژه.

"آنها تا به حال یک استراتژی برای مقابله با 'مرگ استالین'-نوع سناریو" جانسون, 55, به نقل از به نقل از آفتاب است.

"این یک رابطه جنسی خشن, پیر, لحظه, من نمی خواهد آن را انکار کند."پس از جانسون مرخص شد, St Thomas' گفت: آن بود خوشحالم که برای مراقبت نخست وزیر اما بیمارستان داده است هیچ اطلاعات در مورد جاذبه بیماری خود را فراتر از آن بیان کرد که او تحت درمان در بخش مراقبت های ویژه.

جانسون و نامزدش, کری Symonds در روز شنبه اعلام کرد که نام های تازه متولد شده خود را به عنوان پسر Wilfred Lawrie نیکلاس تا حدودی به عنوان یک ادای احترام به دو نفر از بخش مراقبت های پزشکان که به آنها گفت: تا به حال ذخیره جانسون زندگی است.

"پزشکان تا به حال همه نوع ترتیبات برای چه کاری انجام دهید اگر همه چیز رفت به شدت اشتباه است و" جانسون گفت: از COVID-19 نبرد. "خونین شاخص های نگهداری رفتن در جهت اشتباه است."

او گفت: پزشکان مورد بحث تهاجمی تهویه."بد لحظه ای رسید که آن را 50-50 که آیا آنها در حال رفتن به مجبور به قرار دادن یک لوله پایین من نای," او گفت:.

"این زمانی بود که آن را کمی آنها شروع به فکر می کنم در مورد چگونه به آن رسیدگی presentationally."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب