انگلستان کارخانه های به طور فزاینده ای طرح lay-offs, بررسی نشان می دهد

توسط: فردا نیوز | لندن | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 3:12:22 pm را بررسی در بریتانیا 274 تولید کنندگا

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399
توسط: فردا نیوز | لندن | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 3:12:22 pm
Mumbai Eye, london eye replica, Mumbai Metropolitan Region Development Authority, MMRDA, mumbai city news را بررسی در بریتانیا 274 تولید کنندگان انجام شد ژوئن 22-29.

انگلیسی کارخانه ها به طور فزاینده ای در حال برنامه ریزی برای اخراج کارگران یک علامت هشدار دهنده برای اقتصاد آن را به عنوان تلاش برای بهبود یافتن از این بیماری همه گیر کوروناویروس یک صنعت بررسی نشان داد در روز جمعه.

برخی از 46 درصد از تولید کنندگان انتظار می رود به ایجاد موانعی بیش از شش ماه تا به شدت از 25 درصد در ماه مه با توجه به بخشی از گروه را در بریتانیا است که در تماس با دولت را بیشتر اقدامات فورا به حمایت از مشاغل.

"شرایط هنوز هم بسیار دشوار است برای بسیاری از شرکت ها با اختلال به احتمال زیاد برای ادامه برای برخی از زمان" گفت: Stephen Phipson مدیر اجرایی را در انگلستان است. "این باعث شده است که برخی با اکراه نتیجه گیری کرد که با تقاضای بعید است به بازگشت برای برخی از زمان اگر در همه آنها در حال حرکت به درد انتخاب افزونگی."

این نظرسنجی نشان داد که تنها اندکی بهبود در ابزار اندازه گیری درآمد و سفارشات جدید. ایجاد انگلستان گفت: وزیر دارایی Rishi Sunak – که در حال حاضر اعلام کرد حدود 133 میلیارد پوند' ($166 میلیارد دلار) ارزش اقدامات اضطراری عمدتا برای محافظت از شغل – باید در نظر برش کسب و کار نرخ مالیات برای تولید کنندگان به یک اولویت برای 61 درصد از شرکت های مورد بررسی. Sunak است که با توجه به اعلام یک به روز رسانی برنامه های خود را برای راهبری اقتصاد از طریق coronavirus بحران در جولای 8.

در ماه ژوئن بانک مرکزی انگلیس گفت: اقتصاد بریتانیا در نگاه البته به منقبض شده حدود 20 درصد در شش ماه اول سال 2020 است. جداگانه بررسی از مصرف کنندگان منتشر شده در روز جمعه نشان داد یک بهبود کوچک در روحیه اواخر ماه گذشته حتی اگر اعتماد به نفس خود را در اقتصاد باقی مانده است به شدت متزلزل است.

این ضریب اطمینان مصرف کننده GfK رشد شاخص به -27 از خواندن -30 منتشر شده در اواسط ماه ژوئن به بالاترین سطح خود از مستند آغاز شد و با کمک یک بهبود در بررسی سنج امور مالی شخصی. را بررسی در بریتانیا 274 تولید کنندگان انجام شد ژوئن 22-29. GfK بررسی 2,000 مصرف کنندگان برای کمیسیون اروپا از ژوئن 18 ژوئن 26.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب