دو سابق هرالد نویسندگان در پولیتزر-تیم برنده در آلاسکا روزنامه

دو نفر از چنگال بزرگ هرالد خبرنگاران بخشی از برنده جایزه پولیتزر گزارش تیم در لنگرگاه اخبار روزانه. روزنامه

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

دو نفر از چنگال بزرگ هرالد خبرنگاران بخشی از برنده جایزه پولیتزر گزارش تیم در لنگرگاه اخبار روزانه.

روزنامه و غیر انتفاعی خروجی ProPublica بودند با افتخار این جایزه پولیتزر برای خدمات عمومی به صورت مشترک خود را بررسی خشونت های جنسی در آلاسکا است.

تس ویلیامز بود که با چنگال بزرگ هرالد از جولای تا اکتبر 2018 2019 به عنوان یک جرم و دادگاه خبرنگار کمک به این جایزه ارسال با یک داستان در مورد پلیس در آیووا گرد کردن منابع برای کمک به آلاسکا ایجاد کرد. او شده است با اخبار روزانه از اکتبر.

"من بسیار مفتخرم که بخشی از این تیم در لنگرگاه اخبار روزانه و بنابراین افتخار از کار من و همکارانم هر روز انجام دهید" ویلیامز گفت. "هنگامی که من برای اولین بار اعمال شده به Anchorage Daily News, من دور منفجر شد با گزارش انجام شده در بی قانون سری-آن چیزی بود که واقعا من می خواهم به حرکت می کند بیش از 2500 مایل از خانه. من فکر می کنم همه ما به روزنامه نگاری امیدوار به ایجاد یک تفاوت در جهان و در این گزارش به وضوح انجام داده است."

ویلیامز او را مورد تحسین همکاران به ویژه Kyle هاپکینز که صرف سال گذشته گزارش در اجرای قانون و خشونت های جنسی در مناطق روستایی آلاسکا است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

او گفت که او "بی وقفه خدا را شکر برای همه افرادی که کمک کرده اند مربی من در اتاق های خبر در نبراسکا و داکوتای شمالی قبل از این."

کریس Bieri یک مینت بومی نیز برگزار هرالد جرم و دادگاه و ضرب و شتم زمانی که او با روزنامه از سپتامبر 2011 تا سپتامبر 2012. او شده است با Anchorage روزنامه برای بیش از شش سال است. Bieri یک ویرایشگر کپی طراح و ویرایشگر آنلاین برای ADN و کمک ویرایش سری.

پولیتزر هیئت مدیره در توصیف این سری به عنوان "پرچین" و افزود: داستان "نشان داد یک سوم از آلاسکا روستا تا به حال هیچ حفاظت پلیس در زمان مقامات به وظیفه دهه غفلت و موجب هجوم پول و قانونی."

هرالد برنده جایزه پولیتزر برای خدمات عمومی در سال 1998 زیر پوشش خود را از سیل که زده شمال Red River Valley در سال 1997.

به Anchorage Daily News' برنده ارسالی را می توان یافت در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن