نبراسکا دارای 1 در شخص انتخابات در هفته در میان همه گیر

توسط: AP | اوماها (us) | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 11:59:10 am در این 14 آوریل سال 2020 عکس

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399
توسط: AP | اوماها (us) | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 11:59:10 am
Nebraska holds 1st in-person election in weeks amid pandemic در این 14 آوریل سال 2020 عکس, رای گیری برای انتخابات مقدماتی چیده شده توسط وابستگی حزب در لنکستر کانتی انتخابات کمیته دفاتر در لینکلن, Neb. مقامات در نبراسکا جعل جلوتر هستند با برنامه ریزی برای دولت, مارس 12 اولیه با وجود تماس های از دموکرات ها تنها به ارائه رای گیری از طریق پست و نگرانی از مقامات بهداشت عمومی است که در شخص رای گیری کمک خواهد کرد coronavirus گسترش یافته است. رهبران جمهوری خواه را در تشویق مردم به درخواست غیابی اما می گویند رای گیری در مکان های باز خواهد بود. (AP Photo/Nati بیلبائو)

نبراسکا در روز سه شنبه برگزار خواهد شد این کشور برای اولین بار در شخص اولیه پس از به شدت انتقاد کرد انتخابات در ویسکانسین پنج هفته پیش در وسط coronavirus بیماری همه گیر.

انتخابات بارها و بارها خواست رای دهندگان به بازیگران اوایل پست الکترونیکی-در آراء اما کالیفرنیا ، آیووا و وزیر خارجه باب Evnen هر دو متعهد به نونهالان با یک فرد اولیه حتی اگر بسیاری از کشورهای دیگر را موکول آنان و یا روشن به تمام ایمیل های رای گیری.

روز دوشنبه Ricketts گفت: اعضای گارد ملی نبراسکا خواهد بود در تماس کمک کوتاه کارکنان رای گیری سایت در هشت شهرستان از جمله اوماها و لینکلن مناطق. او گفت: از اعضای گارد را در لباس پوشیدن در لباس غیر نظامی و نه عادی خود لباس. "آنها در دسترس خواهد بود برای کمک به," او گفت:.

یک نگهبان گفت: 135 اعضای رفته اند از طریق نظرسنجی آموزش کارگران اما نمی توان اعزام مگر اینکه آنها درخواست شده است. شهرستان ها که ممکن است از اعضای گارد به عنوان نظرسنجی کارگران برخی از نبراسکا ترین-آمار: داکوتای Dawson, Douglas, سالن, Lancaster, Lincoln مدیسون و اسکاتسبلاف.

Ricketts گفت که او نیز چشم پوشی دولت قانون است که نیاز به نظرسنجی کارگران به زندگی در شهرستان جایی که آنها خدمت می کنند عمدتا به دلیل یک نظرسنجی کارگر کمبود. در این سال اولیه نسبتا پایین کلید خواهد شد اما شامل مشخصات بالا مسابقه در میان دموکرات ها که می خواهند برای سرنگون کردن جمهوری خواه در کنگره

همین بیکن نبراسکا 2 کنگره منطقه. اوماها (روباز انتخابی)-منطقه منطقه یکی از معدود در حزب جمهوری خواه به رهبری نبراسکا که در آن دموکرات ها در رقابت هستند. دموکراتیک زمینه دارای سه نامزد: غیر انتفاعی مشاور کارا Eastman, Omaha, وکیل ان Ashford و اوماها (روباز انتخابی) صاحب کسب و کار Gladys هریسون.

ایستمن قرار خودش را به عنوان یک پیشرو در حالی که Ashford زمین خودش را به عنوان یک نسیم. هریسون به تبلیغ خودش را به عنوان یک وحدت voice اما نشده مطرح شده تقریبا به عنوان مقدار پول و یا بدست حد توجه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب