دوقلوها صاحبان تعهد 25 میلیون دلار به مبارزه برای عدالت نژادی

این Pohlad خانواده صاحبان دوقلوها مینه سوتا اعلام $25 میلیون تعهد نسبت به عدالت نژادی در شهرهای دوقلو در یکشن

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

این Pohlad خانواده صاحبان دوقلوها مینه سوتا اعلام $25 میلیون تعهد نسبت به عدالت نژادی در شهرهای دوقلو در یکشنبه, ژوئن 10, با استناد به "قتل جورج فلوید و عمیقا ریشه دوانده سیستمیک نژادپرستی" در ایالات متحده است.

"سیاه مردم را تجربه کرده اند ظلم و ستم و نژادپرستی برای بیش از حد طولانی در این کشور" Bill Pohlad رئیس Pohlad بنیاد خانواده گفت: در یک نسخه. "ما محکوم به نژاد پرستی در همه اشکال آن و ما قویا متعهد به کمک به تصویب معنی دار تغییر دهید. ما می دانیم که این را در زمان و تلاش است و ما متعهد به این کار فراتر از این لحظه منی در تاریخ کشور ما."

این پول استفاده خواهد شد و در چه Pohlad خانواده به نام "دو مرحله ای مبتنی بر جامعه رویکرد است."

فلوید درگذشت ماه گذشته پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای نزدیک به نه ساعت. مرگ اسیر در فیلم توسط تماشاگران و تلویزیون مدار موجب تظاهرات در سراسر کشور است.

فاز اول Pohlad خانواده طرح را به تمرکز بر روی ارائه امداد رسانی و کمک به بازسازی سازمان های نهفته در مناطقی از شهرهای دوقلو. این Pohlad بنیاد خانواده را "حمایت از سازمان های مردمی انجام این کار مهم" و مطابقت با کمک های مالی ساخته شده توسط کارکنان Pohlad شرکت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به عنوان بخشی از فاز دوم این خانواده قصد دارد به تمرکز بر اثر "تغییرات ساختاری" از طریق همکاری با سازمان های دیگر به "تغییر سیستم که ایجاد نابرابری نژادی و حاشیه راندن مردم از رنگ است."

"در حالی که ما مصمم به کمک به تاثیر تغییر در جامعه ما, ما همچنین می دانیم که هر گونه تغییر واقعی باید از درون" Bill Pohlad گفت: در انتشار. "و ما اذعان دارند که ما خودمان کار را به انجام و در حال کار برای تقویت تنوع و شمول در سازمان ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب