دوقلوها را به فهرست نهایی تصمیم گیری; جیک Odorizzi به IL

دوقلوها سفر با 32 بازیکن را به شیکاگو. شامل نمی شود در این گروه استارت جیک Odorizzi که مدیر Rocco Baldelli گفت

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399

دوقلوها سفر با 32 بازیکن را به شیکاگو. شامل نمی شود در این گروه استارت جیک Odorizzi که مدیر Rocco Baldelli گفت: شروع خواهد شد در فصل مجروح لیست با خفیف کمر درد.

"او در برخورد با یک چیز کوچک اما او هنوز هم قادر به گرفتن بخشی در بسیاری از روز خود را بیشتر آماده است. من نمی انتظار می رود این به معطل شدن بیش از حد طولانی" Baldelli گفت. "من انتظار می رود او را به پشت بر روی تپه مدتی به زودی احتمالا پرتاب اغل گاو یا حشم یا درست قبل از بازگشت و یا به زودی پس از ما می آیند از جاده خارج و پس از آن آماده برای رفتن."

بایرون Buxton سلامت را نیز به بازی به عنوان تیم نهایی فهرست خود را. سریع مرکز fielder است که روز به روز پس از spraining پای خود را در طول تابستان اردوگاه. Baldelli گفت که او کار می کرد روز چهارشنبه در سنت پل است و انتظار می رود به راه خود را از پایین به شیکاگو. هر چند Buxton می تواند در فهرست بدون در نظر گرفتن بدون نیاز به یک مجروح لیست روی لئامت دادن آمادگی خود را می تواند کمک به تعیین این که چه کسی آنها را برای شروع فصل.

"باک بود قادر به رفتن به سنت پل, یک روز کامل از کار در اجرا و انتخاب کنید تا به شدت در حال اجرا است. من برخی از فیلم ها از او گرفتن نوسانات از تبادل زنده. که چیزی است که اجازه می دهد تا او به واقع یک مقدار زیادی در حال حاضر. ما صحبت کردیم با باک در مورد به طور بالقوه در آینده بیش از این آخر هفته" Baldelli گفت. "من فکر می کنم هنوز برای نهایی احتمالا هنوز مشخص نشده است اما من فکر می کنم ما احساس خوبی در مورد او بیش از آمدن و دیدن جایی که او در است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Outfielder LaMonte وید جونیور همراه در این سفر به عنوان همکار outfielder هارون وهیتفیلد.

چیز دیگری که به نگه داشتن چشم در چگونه بسیاری از کوزه تیم بادها حمل. تبادل مربی وس جانسون گفت در طول تابستان اردوگاه که او را به طور بالقوه خواهم به دو ظهر گزینه در فهرست و سفت Dobnak, Devin Smeltzer و لوئیس Thorpe تمام شده این سفر است. یکی خواهد شد انتظار می رود به ایجاد یک نقطه شروع در محل Odorizzi.

ضد کالیب Thielbar و خورخه الکلا که احتمالا می تواند یکی برای تاکسی پیراهن هر دو تن به تن در بازی روز چهارشنبه پس از سفر به شیکاگو با این تیم است.

کسی که نمی? Willians Astudillo که آزمایش مثبت برای COVID-19 و هنوز پیوست دوقلوها برای تمرینات خود را.

"این یک راه آرام برای او و هیچ یک از آن است که با توجه به چیزی که (او) واقعا انجام داده خود" Baldelli گفت. "او به نوعی در این وضعیت و در حال انتظار برای بدن خود را به او بدهد چیزی است که آن را اساسا با فرصت دانستن آن روز او پاک می شود و بر اساس آزمون است که او را برای تصویب به اینجا. من مطمئن هستم که آن را بسیار خسته کننده است. من می دانم که آن را بسیار خسته کننده برای او."

دوقلوها مجموعه برنامه های آخر هفته

دوقلوها خود را اعلام کرده اند چرخش برنامه ریزی برای آخر هفته باز فراتر از روز افتتاحیه استارت خوزه بریوس که توپ را در شب جمعه مخالف با جوراب سفید آس لوکاس Giolito.

در حالی که دوقلوها پوشش بودند Odorizzi به زمین بازی دوم از این فصل در روز شنبه او را به جای آن جایگزین شود توسط veteran Rich Hill. تپه روبرو خواهد شد دالاس Keuchel در دومین بازی از سری. Kenta Maeda, دیگر, علاوه بر جدید به دوقلوها' چرخش را توپ برای روز یکشنبه, سری آخر در شیکاگو است.

هومر بیلی است که انتظار می رود به زمین در سریال در برابر کاردینالز زمانی که دوقلوها بازگشت به خانه هدف زمینه و دوقلو نیست عین حال اعلام کرد که ممکن است پر کردن در Odorizzi غیاب.

به طور خلاصه

بیلی آغاز شده برای دوقلوها در برابر توله و پرتاب سه نوبت — 68 رزین — در 4-3 از دست دادن در زمینه انوری. بیلی داد تا سه خانه اجرا می شود در تفرج — دو به Willson Contreras و یکی به آنتونی Rizzo.

دوقلوها را در یک روز تمرین در نرخ تضمین شده درست در روز پنج شنبه.

MLB و MLB بازیکنان ارتباط هستند و بنا به گزارش بحث گسترش برگشتی از 10 تیم به 16 در این فصل است. که ایده مورد بحث شده بود در اوایل این سال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب