دوقلوها' DH نلسون کروز می خواهد به بازی بیس بال در این تابستان بدون توجه به آنچه که به نظر می رسد مانند

"من باز هر روز من کار سخت هر روز" دوقلوها مینه سوتا' تعیین شده hitter وظیفه گفت: در هفته گذشته. "من می دانم که

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399

"من باز هر روز من کار سخت هر روز" دوقلوها مینه سوتا' تعیین شده hitter وظیفه گفت: در هفته گذشته. "من می دانم که من به صحبت چند تن از هم تیمی های من و آنها نیز کار کردن."

دوقلوها قطعا امیدواریم که به بازی در این فصل است. آنها در نظر گرفته سری جهانی رقیب توسط بسیاری از پس از offseason علاوه بر این از جاش دونالدسون به صف که ویژه خانه های تاریخی اجرای برق در تابستان گذشته.

اما برخی از شک احتمال امریکا تفریح و سرگرمی از بازگشت به اکشن در سال 2020 است. بازیکنان و صاحبان مسائل مالی به آهن — چقدر به بازیکنان پرداخت می شود در کوتاه فصل است رئیس در میان آنها است. بازیکنان همچنان به دنبال سرشکن حقوق بر اساس تعداد بازیهای انجام شده است. لیگ اصلی بیس بال صاحبان انتظار می رود به ارائه یک پیشنهاد جدید به این اتحادیه روز شنبه, مارس 26.

کروز گفت: بازیکنان سعی کنید به ماندن بگیرید به روز شده در مذاکرات است. او اشاره کرد شما نمی خواهید به شنا کردن در اطلاعات اضافه شده اما این مهم است به دانستن آنچه در جریان است. هدف همان باقی می ماند مثل همیشه — به بازی بیس بال.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"امیدوارم ما می توانیم به یک توافق و گرفتن آن انجام می شود ... به طوری که دیگران می توانید لذت بردن از بازی و همچنین به طوری که بازیکن می تواند انجام آنچه که ما عشق" کروز گفت. "در پایان روز, ما همه می خواهم به بازی از صاحبان تیم به همه بازیکنان است. امیدوارم ما می توانیم با هم در وسط با برخی از نوع مذاکرات در مورد پول است. در پایان روز, ما می توانیم بسیاری از شادی را به هواداران می شود و زمانی که آنها نیاز به چیزی برای تشویق و یا چیزی برای قرار دادن ذهن خود را در کنار وضعیت که در آن ما در. امیدوارم ما می توانید موافقت کنید و با هم می آیند برای ایجاد این اتفاق می افتد."

اگر بیس بال بازگشت, آن را نمی خواهد دقیقا تواند به حالت عادی بازگشت. آن است که انتظار می رود وجود دارد نمی خواهد در آغوش و یا بالا و سپاس ها بین بازیکنان و نه وجود خواهد داشت جویدن دانه آفتابگردان و یا توتون و تنباکو. دوش گرفتن در پارک نیز ممکن است ممنوع است.

"آن خواهد بود دشوار است اما من فکر می کنم همه ما قادر به مقابله با آن" کروز گفت. "من فکر می کنم نکته اصلی این است که فقط نمی گویند "سلام" به هم تیمی های خود را زمانی که آنها انجام کاری خوب است. یا تصور کنید که "آیا دوش اگر شما رو به سفر' OK. ما باید برای رفتن از شیکاگو به شهر کانزاس و شما نمی توانید دوش تا زمانی که شما رسیدن به هتل. شما می دانید که چگونه است که رفتن به دنبال ؟ رفتن به تمام جزئیات آن را برای رفتن به دیوانه. اما در همان زمان من می گویم ما باید برای تنظیم.

"من فکر می کنم در شرایط دشوار ما باید به قوانین مختلف و راه است که همه زندگی خود را زندگی است. آن را به سخت خواهد بود اما من فکر می کنم آن کار خواهد کرد اگر ما می تواند به شما می دانید ؟ همه چیز کار خواهد کرد. مهم نیست که چقدر فداکاری شما انجام دهد. اگر ما می تواند قادر به بازی خواهد بود قادر به پرداخت چرا که ما عاشق این بازی و این چیزی است که ما با شور و شوق به انجام است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن