ترکیه اهداف عربستان مظنون در Khashoggi محاکمه

توسط: | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 10:55:13 am Khashoggi کمین شد و تجزیه در کنسولگری عربستان در ا

توسط NEWSATROPAT در 15 تیر 1399
توسط: | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 10:55:13 am
Jamal Khashoggi, Jamal Khashoggi death, Jamal Khashoggi trial, Jamal Khashoggi case, World news, Indian Express Khashoggi کمین شد و تجزیه در کنسولگری عربستان در استانبول در ماه اکتبر سال گذشته است. (عکس: رویترز)

یک دادگاه ترکیه روز جمعه افتتاح آزمایشی از 20 عربستان اتباع مظنون به دخالت در سال 2018 ترور عربستان منتقد و روزنامه نگار جمال Khashoggi.

ترکی prosectors گفت: دو عضو ارشد مشاوران به ولیعهد و محمد بن سلمان و 18 نفر دیگر تا به حال انجام شده "قتل عمد با قصد (باعث) عذاب را از طریق غریزه شیطانی."

مظنون "عمل در اجماع از ابتدا در خط با تصمیم گرفتن قربانی بازگشت به عربستان سعودی و از کشتن او اگر او موافق نیست", ترکی دادستان گفت.

اگر چه دولت عربستان در ابتدا به ارائه اظهارات متناقض در ترور آن را در نهایت حل و فصل در یک: که Khashoggi قتل بخشی از یک سرکش عربستان عملیات کج رفته است.

دادستان به دنبال زندگی جملات برای 20 مظنون است. همه آنها در سمت چپ ترکیه پس از عمل.

'وحشتناک قتل'

Khashoggi رفت به کنسولگری عربستان در استانبول در 2 اکتبر 2018 به مقالات او در مورد نیاز به قادر به ازدواج ترکیه نامزد خدیجه Cengiz. او هرگز به سمت چپ ساختمان.

به گفته مقامات ترکیه یک تیم از 15 عربستان اتباع از جمله پزشکی قانونی و ماموران پرواز به استانبول و ملاقات Khashoggi در کنسولگری. آنها سپس او را کشته و تجزیه بدن خود را که هنوز به توان بازیافت.

Cengiz به خبرنگاران گفت: در خارج از دادگاه است که "ما همچنان تلاش ما برای عدالت در ترکیه و جاهای دیگر" DW ترکیه خبرنگار جولیا هان گزارش.

عربستان مقامات استدلال کرده اند که متهمان باید سعی شود توسط پادشاهی و به عنوان نتیجه را رد کرد ترکیه در تلاش برای استرداد افراد درگیر در این پرونده است.

در عوض عربستان دادگاه محاکمه چند unnamed مهاجمان و محکوم به اعدام پنج تن از آنها به مرگ است. دو مقامهای سعودی بر این باور شده اند به طور مستقیم درگیر بودند به اتهام تبرئه در دادگاه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن