مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی طول می کشد هدف در چین

توسط: AP | ققنوس | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 11:43:19 am "روز از آمریکا انفعال و بی ریایی در مورد ج

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399
توسط: AP | ققنوس | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 11:43:19 am
trump national security adviserm robert o' brien, us presidential campaign, moscow, world news, indian express "روز از آمریکا انفعال و بی ریایی در مورد جمهوری خلق چین بیش از"اوبراین گفت: یک گروه از رهبران کسب و کار در شهر فینیکس. (AP)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی چین هشدار داده است که ایالات متحده از بیدار شدن به تهدید است که به آن معتقد است حزب کمونیست چین به شمار "به ما راه زندگی" و عمل خواهد کرد به بررسی گسترش پکن ایدئولوژی.

رابرت اوبراین گفت: سخنان خود را به چالش کشیدن چین برای اولین بار از بسیاری در هفته های آینده توسط ارشد مقامات دولت از جمله وزیر امور خارجه مایک Pompeo دادستان کل ویلیام Barr و FBI مدیر کریستوفر Wray.

"روز از آمریکا انفعال و بی ریایی در مورد جمهوری خلق چین بیش از"اوبراین گفت: یک گروه از رهبران کسب و کار در شهر فینیکس.

"امریکا تحت ریاست جمهوری مغلوب ساختن پیشی جستن را رهبری کرده و در نهایت awoken به تهدید حزب کمونیست چین اقدامات و تهدید آنها در برخواهد داشت به ما راه زندگی است."

این آخرین کلامی توهین آمیز یک فرمت از مغلوب ساختن پیشی جستن کلمات خشن برای پکن را از دست داده و coronavirus که به کشته شدن بیش از 120 ، 000 آمریکایی است.

جزئیات| توضیح داد: چرا ما این است که تعیین چینی رسانه ها به عنوان "ماموریت خارجی'

آن را به شرح زیر بر پاشنه سابق امنیت ملی, جان بولتون کتاب که مدعی تهمت نرم بود در دیدار رؤسای جمهوری چین و دیگر رهبران مستبد به پیشرفت خود را در دستور کار سیاسی است.

با توجه به بولتون تهمت خواسته یازدهم برای چین به خرید بیشتر محصولات کشاورزی برای کمک به رئیس جمهور برنده مزرعه متحده و گفت: رهبر چینی که حق با او بود برای ساخت اردوگاه های بازداشت به خانه هزاران نفر از اقلیت های قومی.

بیانیه ای که می تواند رئیس جمهور را دشوار-در-چین سرود فروش سخت است. مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین منتشر ویدئویی آنلاین در ماه گذشته که شامل کلیپ های سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن قبلا توصیف چینی به عنوان "بد نیست مردمی" و گفت: رشد اقتصادی در چین در ایالات متحده علاقه.

اوبراین کلمات خشن آمده است که چین با رد تلاش های آمریکا برای مذاکره سه راه سلاح های هسته ای پیمان با روسیه و به عنوان دولت به دنبال پکن به کره شمالی به رها کردن آن به سلاح های هسته ای.

کاخ سفید همچنین در تلاش است مذاکره آمریکا و چین توافقنامه تجارت. مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور گفت: اجماع برای چندین دهه در میان سیاستگذاران آمریکایی بود که در آمریکا سرمایه گذاری بیشتر در چین و آموزش بیشتر چینی مهندسین و دانشمندان و کارمندان و دیگران سریعتر چین خواهد liberalise اول از لحاظ اقتصادی و سپس سیاسی است.

او گفت: ما استقبال چین به سازمان تجارت جهانی در سال 2001 با امتیازات و تجارت امتیازات در حالی که بازی پایین چین را به نقض حقوق بشر و سرقت از ما تکنولوژی را صدمه دیده است که آمریکا کسب و کار.

"چین رشد غنی تر و قوی تر ما بر این باور بودند که حزب کمونیست چین خواهد liberalise برای دیدار با افزایش دموکراتیک آرمان های مردم آن" اوبراین گفت.

"این بود که جسورانه اصل آمریکایی ایده. آن متولد شد از ما ذاتی خوش بینی و با تجربه ما پیروزی بر کمونیسم شوروی. متاسفانه آن نیز معلوم شد که بسیار ساده لوحانه است." اوبراین ارائه یک لیست از فعالیت های است که به او گفته شد نه تنها در سرکوب شهروندان خود اما مؤثر آمریکایی است.

او گفت که او بود نه حمله به مردم چین اما حزب کمونیست چین.

او گفت: چین کار کرده است برای از بین بردن "غیر دوستانه" به زبان چینی رسانه ها در سراسر جهان و تبدیل شده به توییتر به گسترش ضد آمریکایی دروغ.

در بیش از یک دوجین از شهرهای آمریکا, مردم گوش دادن به ایستگاه های رادیویی FM با "ظریف pro-پکن تبلیغات" اوبراین گفت.

در اوایل این هفته, دولت تعیین شده آمریکا عملیات از چهار چینی عمده رسانه ها به عنوان "خارجی ماموریت" یک عمل است که می تواند نیروی برخی از کارکنان خود را به ترک کشور است.

وی با ذکر چین امنیت سایبری فعالیت هایی است که او گفت: جمع آوری اطلاعات شخصی بر روی میلیون ها نفر از آمریکایی ها است.

او گفت: دولت در حال کار برای جلوگیری از برخی از شرکت ها مانند فن آوری های غول پیکر, Huawei که از نزدیک به حزب کمونیست چین هوش و دستگاه امنیتی از دسترسی به ما داده است.

تحت مغلوب ساختن پیشی جستن, ایالات متحده محدودیت های تحمیل شده بر ما تکنولوژی نیمه هادی از رفتن به هواوی و محدود از افراد ارتش آزادی بخش توانایی استفاده از ویزای دانشجویی برنامه به جای افسران آن در آمریکا کالج ها و دانشگاه ها.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن