تهمت قول به استقرار سربازان در سراسر آمریکا برای سرکوب تظاهرات خشونت

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 7:39:28 am فایل – در این مه 31 سال 2020 عکس فایل فعال

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 7:39:28 am
فایل – در این مه 31 سال 2020 عکس فایل فعالان حمل اعتراض علائم در طول ماه مارس در پراسپکت هایقتس بخش بروکلین شهر نیویورک. (AP)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وعده داده پرقدرت پاسخ به تظاهرات خشونت آمیز در سراسر کشور و تهدید به استقرار نظامی آمریکا اگر شهرها و ایالات متحده موفق به شامل سرکش تظاهرات لمس کردن با مرگ یک مرد سیاه پوست در بازداشت پلیس.

در طول عجله مرتب سخنان دوشنبه شب مغلوب ساختن پیشی جستن متعهد به انجام همه چیز را او می تواند به حفظ نظم از جمله در واشنگتن که در آن خرابکاری و غارت و آتش سوزی تحت الشعاع سه روز از تظاهرات مسالمت آمیز قتل جورج فلوید در مینیاپولیس هفته گذشته است.

"من از بسیج همه در دسترس فدرال منابع نظامی و غیر نظامی برای جلوگیری از شورش و غارت برای پایان دادن به تخریب و آتش سوزی و حفاظت از حقوق مطیع قانون آمریکایی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: از باغ گل رز در کاخ سفید است.

لحظاتی قبل رئیس جمهور صحبت کرد که مقامات کاخ سفید آمادگی خود را برای اظهارات نیروهای امنیتی با استفاده از گاز اشک آور و ضربه مغزی نارنجک به روشن مسالمت آمیز معترضان از خیابان های اطراف میدان لافایت سراسر از کاخ سفید است. بعد از آدرس کوتاه او ساخته شده یک unnannounced سفر با پای پیاده به تاریخی سنت جانز اسقفی کلیسا کمتر از یک روز پس از آن آسیب دیده بود توسط آتش در تظاهرات اواخر یکشنبه شب.

مغلوب ساختن پیشی جستن کشف و ضبط شده است اعتراضات علیه خشونت پلیس به سوی مردم رنگ به تصویر کشیدن خود را به عنوان یک نماد از نظم و قانون اجتناب تسکین دهنده نقش روسای جمهور گذشته به تصویب رسید در لحظات مشابهی را به عنوان او به دنبال تبدیل انتخابات سال گفتگو از او به طور گسترده ای panned دست زدن به از شیوع کروناویروس.

اگر محل حاضر را "لازم" اقدامات برای جلوگیری از تظاهرات مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "من را از استقرار نظامی ایالات متحده و به سرعت حل این مشکل برای آنها است."

بخوانید | روزنامه نگاران پوشش ما تظاهرات صورت حمله, بازداشت

تظاهرات جمعه, ژوئن 1, 2020, در, St. Paul, Minn. (AP Photo/جان Minchillo)

"ما در حال پایان دادن به شورش های ما در حال پایان دادن به بی قانونی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

پنتاگون گفت 600 تا 800 سرباز گارد ملی در حال ارسال به واشنگتن به عنوان تهمت به دنبال سرکوب بیشتر اختلالات. خود نقش اصلی خواهد بود برای دفاع از آثار تاریخی ملی حفاظت از کاخ سفید و هماهنگی با واشنگتن پلیس, به گفته مقامات در وزارت دفاع.

در همان زمان فعال-وظیفه واحد از خارج از واشنگتن در منطقه شده است نقل مکان به منطقه قرار داده و در اوج هشدار اما نبود بلافاصله با اعزام به این شهر با توجه به مقامات.

به اعزام سربازان مغلوب ساختن پیشی جستن است و با توجه به تکیه بر 1807 قیام, قانون که اجازه رئیس جمهور به استقرار نظامی در ایالات متحده برای مقابله با عمران اختلال با توجه به سه نفر آشنا با این موضوع.

قانون فدرال به طور کلی میله های نظامی از اجرای قوانین در خانه, ترک پلیس به دولت و مقامات محلی. که ممنوعیت استفاده از ارتش برای به اجرا درآوردن قوانین غیر نظامی شامل گارد ملی. تفکیک وظایف امتداد بازگشت به قدرت Comitatus قانون به تصویب رسید پس از جنگ داخلی.

بخوانید | Nike طول می کشد ایستادگی در برابر نژاد پرستی با آگهی های قدرتمند

تظاهرکنندگان در اعتراض به مرگ جورج فلوید, یکشنبه, مارس 31, 2020, در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن است. (AP Photo/اوان Vucci)

"من به مبارزه برای محافظت از شما" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید است. "من رئیس جمهور شما از نظم و قانون و متحد از همه معترضان مسالمت آمیز."

روز دوشنبه تلفنی با فرمانداران و مقامات اجرای قانون تهمت به او تحویل داده گوش خراش ترین پیام هنوز به شهرستانها در سراسر کشور اعمال حکومت و فرمانداران استقرار گارد ملی به سعی کنید به یکی دیگر از مخرب شب. بسیاری دیگر از تظاهرات مسالمت آمیز نیز در جریان عزاداری مرگ فلوید در دست پلیس در مینیاپولیس و خواستار پایان دادن به خشونت های پلیس به سیاه پوستان و سایر اقلیت ها.

"شما باید به تسلط" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: فرمانداران و اجرای قانون است. "اگر شما نمی تسلط شما به هدر رفتن وقت خود را. آنها در حال رفتن به اجرای بیش از شما, شما در حال رفتن به مانند یک دسته از پرشهای." او به نام فرمانداران "ضعیف است."

در همان زمان او گفت: آمریکایی ها تا به حال شده است به حق خشم فلوید مرگ و پشتیبانی از حق اعتراض مسالمت آمیز است.

پلیس در مینیاپولیس در روز جمعه دستگیر درک چوین افسر که دیده می شد در فیلم زانو زدن در Floyd گردن برای بیش از هشت ساعت در طول بازداشت.

فلوید بود که بر روی زمین و دستبند در زمان درگذشت پس از گفت او نمی تواند نفس بکشد. این قسمت باعث سراسر کشور اعتراض و تظاهرات در سراسر کشور است. در مینیاپولیس برخی از کسانی که در تظاهرات خشونت تبدیل شد و در روز پنج شنبه به ایستگاه پلیس که در آن چوین کار کرده و سوزانده شد.

بخوانید | با تظاهرات خشمگین در ایالات متحده آمازون محدودیت عملیات و اپل نگه می دارد برخی از فروشگاه ها بسته

یک تظاهرکننده گرفته شده است به بازداشت توسط پلیس پس از حکومت نظامی اثر در زمان طول در اعتراض به مرگ جورج فلوید, دوشنبه, ژوئن 1 سال 2020 در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن است. (AP)

جو بایدن این, presumptive دموکراتیک نامزد برای ریاست جمهوری تنظیم شده است برای ارائه یک سخنرانی در ناآرامی های مدنی در فیلادلفیا در روز سه شنبه. روز دوشنبه او برگزار شد اولین کمپین رویداد در بیش از دو ماه و ملاقات با رهبران در بتل AME Church در ویلمینگتون ،

بایدن فشرده شد به جزئیات آنچه که او می خواهم برای رسیدگی به بی عدالتی و گفت: راه اندازی پلیس ملی نظارت هیئت مدیره خود را در 100 روز اول به عنوان رئیس جمهور و اطمینان حاصل شود coronavirus تلاش های امدادی را "مقابله با نژادپرستی نهادی."

در کاخ سفید بوده و نگرانی خاصی در مورد نزدیکی تظاهرات که منجر به غارت و آتش سوزی و درگیری با پلیس. تظاهرات خشونت آمیز در خارج از کاخ سفید در روز جمعه باعث شد مقامات امنیتی را مغلوب ساختن پیشی جستن به یک منطقه امن پس از یک وضعیت "قرمز" اعلام شد.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او ارسال نیروهای نظامی به واشنگتن است.

بخوانید | دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استفاده می شود کاخ سفید در پناهگاه به عنوان تظاهرات تشدید

تظاهرکنندگان جمع آوری در اعتراض به مرگ جورج فلوید, دوشنبه, ژوئن 1 سال 2020 در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن است. فلوید درگذشت پس از مهار توسط مینیاپولیس افسران پلیس. (AP Photo/اوان Vucci)

"به عنوان ما صحبت می کنند" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "من اعزام هزاران و هزاران نفر از سربازان به شدت مسلح نظامی پرسنل و مأموران اجرای قانون برای جلوگیری از شورش, غارت خرابکاری ضرب و جرح و گستاخ تخریب اموال."

مقامات در واشنگتن برنامه ریزی برای اجرای اجباری مقررات منع رفت و آمد شروع 7 p. m. به وقت محلی برای دو روز آینده.

در روز دوشنبه تهمت برگزار شد کتاب مقدس خارج از سنت جان در طول سفر خود را وجود دارد. اسقفی اسقف واشنگتن که نظارت کلیسا Mariann زمانی مشخص را محکوم کرد پاکسازی پارک برای این رویداد.

"روح ملت در خطر است راست, در حال حاضر," اسقف گفت: در سی ان ان.

و واشنگتن شهردار موریل Bowser خود گفت: در یک صدای جیر جیر که "کامل 25 دقیقه قبل از حکومت نظامی & w/o تحریک پلیس فدرال با استفاده از مهمات مسالمت آمیز معترضان در مقابل کاخ سفید است." او به نام که پاسخ "شرم آور است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب