مغلوب ساختن پیشی جستن به منظور نشانه پلیس اصلاحات نیست ذکر نژادپرستی

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 2:41:34 pm مغلوب ساختن پیشی جستن مشخص افسران ک

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 2:41:34 pm
مغلوب ساختن پیشی جستن مشخص افسران که با استفاده از نیروی بیش از حد به عنوان یک "کوچک" تعداد نقاط دورافتاده در میان "اعتماد" صفوف پولیس. (AP/الکس Brandon)

هفته بعد از ملی تظاهرات پس از مرگ جورج فلوید رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا شنبه که او گفت را تشویق بهتر پلیس شیوه های. اما او هیچ اشاره ای به roiling ملی بحث بر سر نژاد پرستی باعث توسط پلیس به کشتار مردان و زنان سیاه.

مغلوب ساختن پیشی جستن ملاقات خصوصی با خانواده های سیاه و سفید آمریکایی کشته در تعامل با پلیس قبل از خود باغ گل رز امضای مراسم گفت: غصه دار برای زندگی از دست داده و خانواده ها را ویران کرد. اما پس از آن او به سرعت تغییر لحن خود اختصاص داده و بسیاری از اظهارات عمومی خود را به نیاز به احترام و حمایت از "شجاع مردان و زنان در آبی که پلیس خیابان های ما و ما را امن نگه دارید."

او مشخص افسران که با استفاده از نیروی بیش از حد به عنوان یک "کوچک" تعداد نقاط دورافتاده در میان "اعتماد" صفوف پولیس.

"کاهش جرم و بالا بردن استاندارد نیست و در مقابل اهداف," او گفت: قبل از ثبت سفارش, flanked توسط مقامات پلیس.

مغلوب ساختن پیشی جستن و جمهوری خواهان در کنگره شده اند عجله برای پاسخگویی به جرم تظاهرات علیه خشونت پلیس و تبعیض نژادی که خروشان هفته در سراسر کشور در پاسخ به مرگ فلوید و دیگر آمریکایی های سیاه و سفید. این یک تغییر ناگهانی است که تأکید چگونه به سرعت اعتراضات را تغییر سیاسی گفتگو و تحت فشار واشنگتن به عمل می کنند.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن است که در مواجه انتقاد برای عدم اذعان سیستمیک تعصب نژادی و حمایت به صورت خشن تری از رفتار پلیس مظنون در گذشته است ادامه داد: برای برگزاری خود را 'قانون و نظم است." خط. در این رویداد امضای او برافراشته در برابر کسانی که مرتکب خشونت طول تا حد زیادی تظاهرات مسالمت آمیز در حالی که نقطه اکثریت قریب به اتفاق افسران به عنوان فداکارانه بندگان عمومی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن حکم اجرایی خواهد ایجاد یک پایگاه داده است که آهنگ افسران پلیس با استفاده بیش از حد از نیروی شکایت در سوابق خود را. بسیاری از افسران که باد تا درگیر در حوادث کشنده به مدت طولانی شکایت تاریخ از جمله درک چوین سفید مینیاپولیس افسر پلیس است که به اتهام قتل به مرگ فلوید. کسانی که سوابق اغلب ساخته شده و آن را دشوار است به می دانم که اگر یک افسر است از جمله تاریخ است.

سفارش نیز به ادارات پلیس مالی انگیزه ای برای اتخاذ بهترین شیوه و تشویق شرکت پاسخگوی برنامه های اجتماعی که کارگران پیوستن به پلیس زمانی که پاسخ آنها به خشونت پرهیزی در تماس های مربوط به بهداشت روانی و اعتیاد و بی خانمان مسائل.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که به عنوان بخشی از منظور استفاده از chokeholds که تبدیل به نمادی از خشونت پلیس خواهد بود ممنوع "به جز اگر یک افسر زندگی در معرض خطر است." در واقع منظور دستور وزارت دادگستری به فشار ادارات محلی پلیس می شود خبره توسط "معتبر مستقل و مدارک بدن" با استفاده از نیروی سیاست هایی که منع استفاده از chokeholds به جز زمانی که استفاده از نیروی مرگبار مجاز توسط قانون. Chokeholds در حال حاضر تا حد زیادی ممنوع در ادارات پلیس در سراسر کشور.

در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن مورد ستایش قرار داد تلاش های خود را به عنوان "تاریخی" دموکرات ها و دیگر منتقدان گفت که او نمی تواند تقریبا به اندازه کافی دور.

رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر گفت: "یکی متوسط ناکافی فرمان اجرایی را ندارد تا خود را برای دهه های التهابی و بلاغت و اخیر سیاست های طراحی شده به عقب پیشرفت است که ما در سال های گذشته است."

دموکرات مجلس نانسی پلوسی گفت: "منظور "می افتد و متاسفانه به طور جدی از آنچه مورد نیاز است برای مبارزه با این بیماری همه گیر نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس است که در قتل صدها نفر از آمریکایی های سیاه و سفید."

Kristina راث در سازمان عفو بین الملل ایالات متحده آمریکا گفت: منظور "به مقدار یک گروه کمک های اولیه برای زخم گلوله."

اما مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: دیگران می خواهید برای رفتن به دور. او قاب طرح خود را به عنوان یک جایگزین برای "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" جنبش را به طور کامل وصله پینه کردن است که بخش پدید آمده از اعتراضات و که او ناودان به عنوان "رادیکال و خطرناک است."

"آمریکایی ها می دانند که حقیقت: بدون پلیس وجود دارد این است که هرج و مرج است. بدون قانون هرج و مرج وجود دارد و بدون ایمنی وجود دارد این است فاجعه," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن مخاطبان شامل مقامات پلیس و اعضای کنگره و آمد او پس از ملاقات خصوصی در کاخ سفید با خانواده از مردان و زنانی که کشته شده اند و در تعامل با پلیس است.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany به خبرنگاران گفت که بسیاری از اشک ریختن شد در این نشست و گفت: "رئيس جمهور ویران شد." مغلوب ساختن پیشی جستن ذکر شده به خانواده های اقوام که فوت کرد و گفت: "به همه صدمه زدن به خانواده من می خواهم شما بدانید که همه آمریکایی ها سوگواری توسط سمت خود را. عزیزان شما نمی خواهد که درگذشت بیهوده است."

کاخ سفید مشاور Ja'Ron اسمیت گفت که "یک تصمیم متقابل" برای خانواده ها به شرکت عمومی ثبت. "شما واقعا در مورد انجام یک فرصت عکس," او گفت:. "ما می خواستیم این فرصت را به واقعا شنیدن از خانواده ها و حفاظت از آنها. منظورم این است که من فکر می کنم این واقعا مایه تاسف است که برخی از حقوق مدنی گروه حتی حمله کردند و آنها را برای آینده."

کاخ سفید عمل آمد و به عنوان دموکرات ها و جمهوری خواهان در کنگره شده اند نورد خود را بسته پلیس تغییرات. سناتور. تیم اسکات از کارولینای جنوبی تنها آفریقایی آمریکایی جمهوری خواه در سنای آمریکا بوده است گر چه هنر ایران قانونی بسته خواهد شد که شامل محدودیت های جدید در پلیس chokeholds و استفاده بیشتر از پلیس دوربین های بدن در میان سایر مقررات.

در حالی که در حال ظهور ایران بسته نیست و به عنوان گسترده ای به عنوان فراگیر دموکراتیک پیشنهادات که رهبری برای مجلس رای هفته آینده آن را شامل شاید بیشتر گسترده تغییرات پیشنهادی تا کنون از یک حزب است که اغلب پژواک مغلوب ساختن پیشی جستن "نظم و قانون" فصاحت و بلاغت است.

هنوز معلوم نیست که آیا این احزاب قادر خواهد بود برای پیدا کردن زمینه های مشترک. هر چند طرح های پیشنهادی خود را به اشتراک گذاری بسیاری از مقررات مشابه — هر دو را ایجاد یک پایگاه داده ملی پس افسران نمی تواند انتقال از یک بخش به دیگری بدون نظارت از سوابق خود را, به عنوان مثال — تفاوت باقی می ماند.

جمهوری خواه لایحه می کند تا آنجا که دموکراتها در این موضوع از بین بردن واجد شرایط ایمنی که اجازه می دهد کسانی که مجروح توسط پرسنل اجرای قانون به شکایت خسارت. کاخ سفید گفته است که در یک مرحله بیش از حد. به عنوان یک جایگزین اسکات پیشنهاد کرده است یک "decertification" فرایند برای افسران درگیر در آوریم.

در طول دولت اوباما دادستان کل اریک هولدر باز یک سری از حقوق مدنی تحقیقات محلی شیوه اجرای قانون است که اغلب به پایان رسید با دادگاه تایید رضایت احکام که موظف اصلاحات. کسانی که شامل فرگوسن میسوری پس از کشته شدن مایکل براون و بالتیمور پس از بازداشت پلیس مرگ فردی خاکستری است.

ساعت قبل از استعفا داد و مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان اولین دادستان کل در نوامبر 2018 جف جلسه امضا یک یادداشت که به شدت محدود و استفاده از رضایت احکام.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن