مغلوب ساختن پیشی جستن قوانین بازگشایی مذاکرات در معامله تجاری با چین

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 4:01:25 pm در زیر ما-تجارت چین قرارداد امضا

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 4:01:25 pm
Trump rules out reopening negotiations on trade deal with China در زیر ما-تجارت چین قرارداد امضا شده در ماه ژانویه در پکن توافق کردند به خرید حداقل 200 میلیارد تومان بیشتر در محصولات و خدمات در 2020-2021. (AP Photo/الکس Brandon)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفته او "علاقه مند" در بازگشایی مذاکرات در مورد معامله تجارت با چین روز پس از ایالات متحده هشدار داد پکن از "بسیار قابل توجهی عواقب" برای ارج نهادن به موافقتنامه دو جانبه در اوایل این سال به پایان خود کبودی تجارت جنگ است.

مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات در پاسخ به یک سوال در یک گزارش در هنگ کنگ جنوب چین صبح پست که گفت که چین مایل به بازگشایی مذاکرات در مورد قرارداد های تجاری را به شرایط مطلوب تر به پکن.

"این چیزی است که شما می شود علاقه مند به انجام?" او پرسید.

"نه. نه در همه. حتی کمی نیست. من نه علاقه مند. ما امضا کرد. من تا به حال شنیده ام که بیش از حد -- آنها می خواهم برای بازگشایی تجارت بحث آن را به یک معامله بهتر برای آنها" مغلوب ساختن پیشی جستن خبرنگاران در یک کنفرانس خبری در باغ گل رز کاخ سفید در روز دوشنبه.

چین مغلوب ساختن پیشی جستن گفته شده است بهره گیری از ما برای چند دهه به دلیل پیشینیان خود اجازه داده است که به اتفاق می افتد. "من نه علاقه مند در آن است. بیایید ببینید اگر آنها زندگی می کنند تا به مقابله با آنها امضا," او گفت:.

خزانه داری آمریکا, وزیر استیون Mnuchin در مارس 4 هشدار داد که اگر چین نیست افتخار توافقنامه تجارت "وجود دارد خواهد بود بسیار عواقب قابل توجهی در این رابطه و در اقتصاد جهانی به عنوان به چگونه مردم انجام کسب و کار با آنها."

تهمت خیلی پیشتر گفته است که او را فسخ معامله تجارت با چین, اگر آنها افتخار مفاد آن در پی بیماری همه گیر کوروناویروس که سرچشمه در کشور است.

در زیر ما-تجارت چین قرارداد امضا شده در ماه ژانویه در پکن توافق کردند به خرید حداقل 200 میلیارد تومان بیشتر در محصولات و خدمات در 2020-2021 دو سال از آن را در سال 2017.

با این حال ایالات متحده-چین اقتصادی و امنیتی بررسی کمیسیون در گزارش خود گفت که چین می تواند به استناد یک بند در قرارداد است که اجازه می دهد تا برای تجارت تازه رایزنی های بین دو کشور "در این رویداد یک فاجعه طبیعی و یا دیگر رویداد پیش بینی نشده".

Coronavirus همه گیر است wreaked ویران در سراسر جهان ravaging اقتصاد و افزایش بیکاری است. بهداشت جهانی بحران را ترک کرده است یک رکورد 33 میلیون کارگر بیکار در ایالات متحده است.

با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز اطلاعات بیش از 4 میلیون نفر آلوده به COVID-19 و بیش از 280,000 که مردم در سراسر جهان است. ما در بدترین آسیب دیده کشور در جهان با بیش از 1.3 میلیون موارد آلوده و بیش از 80 ، 000 مرگ و میر.

در پاسخ به سوال دیگری مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که هیچ چیز جدیدی در این خبر گزارش داد که هکرهای چینی در حال تلاش برای سرقت فناوری آمریکایی مرتبط با واکسن پژوهش است.

"پس چه چیز دیگری جدید است با چین ؟ چه چیز دیگری جدید است ؟ به من بگویید. من خوشحال هستم با چین است. آنها باید متوقف شود این (گسترش coronavirus) در منبع. که می تواند آنها را متوقف و آن را به سمت راست در منبع. بنابراین در حال حاضر شما به من گفتن آنها هک ؟ من فقط به این می گویند: چه چیز دیگری جدید است ؟ ما در حال تماشای آن بسیار نزدیک است," او گفت:.

چین را رد کرده است ما اتهامات که آن را تلاش برای سرپوش گذاشتن بر COVID-19 موارد است. با توجه به اخبار و گزارش اف بی آی و وزارت امنیت داخلی در حال برنامه ریزی برای صدور یک هشدار در مورد چین اقدام به سرقت پژوهش در coronavirus درمان است.

"من آن را گفته ام بارها و بارها وجود دارد چیزی است که عمیقا مشکوک در مورد نقش چین در این بیماری همه گیر" گفت: مایک راجرز خانه امنیت داخلی کمیته رتبه بندی عضو.

"در حال حاضر چین در تلاش برای هک به سیستم های ما و به سرقت اطلاعات ما در COVID-19 واکسن درمان و تست. آن را ظالمانه و آن را فاسد. ما باید همه اقدامات لازم برای حفاظت از مالکیت معنوی از وارد شدن به دست اشتباه است و ما باید اطمینان حاصل شود که آنها منابع لازم و مقامات برای انجام این کار" راجرز گفت.

در ضمن تهمت و دولت در روز دوشنبه پرسید فدرال صندوق های بازنشستگی را به سرمایه گذاری در سهام.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن