مغلوب ساختن پیشی جستن سفارشات بزرگ ما کاهش نیروهای نظامی در آلمان به ایران

توسط: رویترز | مین | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 9:08:52 am حدود 17000 غیرنظامی کارکنان پشتیبانی نیرو

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399
توسط: رویترز | مین | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 9:08:52 am
Trump without side effects after two-week course of anti-malaria drug: White House doctor حدود 17000 غیرنظامی کارکنان پشتیبانی نیروهای ایالات متحده در آلمان است. اعتقاد بر این است که ایالات متحده نیز دارای کلاهک های هسته ای وجود دارد. (AP Photo/اوان Vucci)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است دستور نظامی برای حذف 9,500 نیروهای نظامی از آلمان یک مقام ارشد آمریکایی روز جمعه گفت یک حرکت به احتمال زیاد به افزایش نگرانی ها در اروپا مورد تعهد ایالات متحده به این قاره است.

این حرکت به کاهش نیروهای ایالات متحده اعداد در آلمان به 25,000 از 34,500 در حال حاضر وجود دارد.

رسمی که نمی خواست فاش شود گفت که این حرکت بود نتیجه ماهها کار توسط امریکا بالای نظامی افسر کلی علامت Milley رئیس ستاد مشترک و تا به حال هیچ چیزی برای انجام با تنش بین تهمت و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان که مانع مغلوب ساختن پیشی جستن طرح به میزبان G7 جلسه این ماه است.

دوم ارشد دولت رسمی گفت: 9,500 نیروهای فرستاده خواهد بود در جای دیگر به لهستان و برخی از دیگر کشورهای متحد در حالی که برخی از خواهد به بازگشت به خانه.

این مقام مسئول گفت: کمتر وجود دارد نیاز به بزرگ مشروط در آلمان با توجه به به طور کلی افزایش هزینه های دفاعی ایالات متحده به رهبری ناتو نظامی داد.

دوم رسمی گفت: تغییر دستور داده شد در یک تفاهم نامه امضا شده به تازگی توسط تهمت مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین. این مقام گفت که ایالات متحده شروع به کار بر روی این طرح در ماه سپتامبر و تا به حال فقط در حال حاضر قطعه در محل.

سناتور جک رید, نماینده دموکرات کمیته نیروهای مسلح سنا گفت: حرکت بود "خرده و مضحک."

اندرو ویس از موقوفه کارنگی برای صلح بین المللی گفت: این حرکت یک "هدیه بزرگ" برای روسیه است.

"با یک سقوط کرد از بین بردن تهمت است یک بار دیگر نمایش که ما اتحاد چیزی بیش از یک بازیچه سیاسی" وایس گفت در توییتر.

کاخ سفید گفت: آن را به حال هیچ اطلاعیه اما مغلوب ساختن پیشی جستن "به طور مستمر reassesses بهترین وضعیت برای ایالات متحده نیروهای نظامی."

در بیانیه کاخ سفید شورای امنیت ملی سخنگوی جان Ullyot گفت که ایالات متحده همچنان متعهد به همکاری با آلمان در دفاع و مسائل دیگر.

این حرکت برای اولین بار در گزارش وال استریت ژورنال از آخرین پیچ و تاب و در روابط میان برلین و واشنگتن که اغلب تیره و تار شده است در طول مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری. مغلوب ساختن پیشی جستن است فشرده آلمان به افزایش هزینه های دفاعی و متهم برلین بودن "اسیر" از روسیه به دلیل انرژی خود را اعتماد است.

حدود 17000 غیرنظامی کارکنان پشتیبانی نیروهای ایالات متحده در آلمان است. اعتقاد بر این است که ایالات متحده نیز دارای کلاهک های هسته ای وجود دارد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب