مغلوب ساختن پیشی جستن آماده برای ارتکاب به نتایج انتخابات اگر او از دست می دهد

توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 9:46:32 pm مغلوب ساختن پیشی جستن معتقد است که یک سری

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 9:46:32 pm
donald trump, us elections 2020, donald trump election result commitment, donald trump fox news interview, trump on us elections 2020, indian express مغلوب ساختن پیشی جستن معتقد است که یک سری از نظرسنجی ها نشان می دهد که محبوبیت خود را فرسایش و بایدن برگزاری یک مزیت ناقص هستند. او معتقد است رای دهندگان جمهوری خواه هستند کمتر در این نظرسنجی است. (AP Photo/اوان Vucci)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است امتناع علنا متعهد به پذیرش نتایج آینده کاخ سفید, انتخابات, یادآوری مشابه تهدید او هفته قبل از سال 2016 رای به عنوان او scoffs در نظر سنجی نشان دادن او عقب دموکرات جو بایدن. مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید خیلی زود به یک ironclad تضمین کند.

"من باید برای دیدن. نگاه کنید ... من باید برای دیدن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفته مدیر Chris Wallace طول-داعش-عصر روز شنبه.

"من قصد ندارم به فقط می گویند بله. من قصد ندارم برای گفتن ندارد و من نیست آخرین بار هم نیست."

جالب توجه است که یک رئیس جمهور نشسته خواهد اکسپرس کمتر از اعتماد به نفس کامل در آمریکا دموکراسی را در روند انتخابات. اما برای مغلوب ساختن پیشی جستن از آن می آید از شورشیان راهکار از چهار سال پیش زمانی که در مراحل پایانی مسابقه خود را در برابر هیلاری کلینتون گفت: "نه متعهد به ارج نهادن به نتایج انتخابات اگر دموکرات ها برنده.

فشرده در طول یک ماه اکتبر 2016 بحث در مورد اینکه آیا او خواهد ماند توسط رای دهندگان را مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد که او را "شما در حفظ و در حال تعلیق". مغلوب ساختن پیشی جستن خود را دیده است ریاست جمهوری محبوبیت ساییده شدن بیش از او تحویل coronavirus همه گیر و پس از در سراسر کشور تظاهرات محور نژادی و بی عدالتی است که فوران پس از جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس نزدیک به دو ماه.

مغلوب ساختن پیشی جستن معتقد است که یک سری از نظرسنجی ها نشان می دهد که محبوبیت خود را فرسایش و بایدن برگزاری یک مزیت ناقص هستند. او معتقد است رای دهندگان جمهوری خواه هستند کمتر در این نظرسنجی است.

"اول از همه من از دست دادن ندارد چرا که کسانی که جعلی هستند سنجی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در ضبط مصاحبه که پخش یکشنبه. "آنها جعلی در سال 2016 و در حال حاضر آنها حتی بیشتر ، پای صندوق های رای بودند بسیار بدتر در سال 2016."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن