مغلوب ساختن پیشی جستن با توجه به هندی-آمریکایی وکیل به سر آسیا, دفتر USAID

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 6:33:13 pm Stricklett یک وکیل در عمل خصوصی با بیش ا

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 6:33:13 pm
DONALD TRUMP, white house, Indian-American lawyer Sue Ghosh Stricklett, Asia Bureau of USAID, world news, indian express Stricklett یک وکیل در عمل خصوصی با بیش از 25 سال تجربه در امنیت ملی قانون و امور خارجه کاخ سفید گفت. (AP Photo/اوان Vucci)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و با توجه به یک وکیل آمریکایی به منطقه آسیا و اداره ایالات متحده امریکا برای توسعه بین المللی (USAID) کاخ سفید گفت.

در صورت تایید شکایت Ghosh Stricklett از مریلند را تبدیل به دستیار مدیر آژانس توسعه بین المللی (دفتر برای آسیا).

Stricklett یک وکیل در عمل خصوصی با بیش از 25 سال تجربه در امنیت ملی قانون و امور خارجه کاخ سفید گفت.

محدوده عمل او شامل Foreign Corrupt Practices Act رعایت مالکیت معنوی صدور مجوز و انتقال تکنولوژی ما استفاده دوگانه و دفاع تجارت کنترل صدور مجوز و تحریم های اجرای قانون است.

"او به عنوان یک آسیا مشاور سیاست به سه مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری و چند عمده هند و آمریکا حمایت سازمان های" کاخ سفید گفت.

Stricklett تحسین از کوئینز در نیویورک است و فارغ التحصیل از دانشگاه ایالتی نیویورک است. او به دست آورده او مدرک دکتر, از کلمبوس دانشکده حقوق در دانشگاه کاتولیک امریکا است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن