می تواند سیاه و سفید زندگی می کند واقعا مهم در انگلستان قبل از پرداختن به Britishness?

دولت است بنابراین آشنایی با نیاز به تشویق برخی مفاهیم بریتانیا. در عین حال آن را اعلام کرده است یک کمیسیون برا

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399

دولت است بنابراین آشنایی با نیاز به تشویق برخی مفاهیم بریتانیا. در عین حال آن را اعلام کرده است یک کمیسیون برای بررسی نابرابری در سلامت آموزش و پرورش و در زمینه های مختلف زندگی " با هدف است که می گویند هیچ چیزی در مورد این که آیا آن را به بحث در مورد چگونه ما انجام دهد و باید conceptualise بریتانیا.

به همان اندازه رسمی مخالفت لیست گزارش های بسیاری که ممکن است نخست وزیر جدید کمیسیون های غیر ضروری, اما آنها حذف تنها در بیست سال گذشته است که به بررسی ارتباط بین ما چگونه conceptualise بریتانیا و اقلیت های قومی تبعیض و ضرر. این کمیسیون در آینده از چند قومی بریتانیا گزارش (CMEB) که همچنین دارای یک فصل در هنر و رسانه است که مطرح و مورد مجسمه. سیاستمداران برجسته نمی تواند موجه آدرس اقلیت های قومی تبعیض و ضرر و چشم پوشی از ما چگونه conceptualise بریتانیا. در عین حال آنها انجام شده است.

این ممکن است البته عمدی بود چون بحث در مورد چگونه ما conceptualise بریتانیا مستلزم پیچیدگی بحث در مورد چگونه ما conceptualise انگلستان و اسکاتلند و ولز است. این پیچیدگی اجتناب ناپذیر هستند اما نه غیر قابل عبور به عنوان بسیاری نوشته اند در مورد چگونگی پرداختن به چنین مسائل است. در واقع بهترین نقطه شروع برای سیاست گذاران هنگام تأمل در همه پیچیدگی که در اطراف conceptualising بریتانیا و ارتباط آن با اقلیت های قومی است CMEB گزارش و بورس تحصیلی اطراف آن است.

Bhikhu Parekh, استوارت هال, Tariq Modood و دیگران پیش نویس این گزارش و نشان داد که چرا و چگونه ما می توانیم 're-تصور کنید' بریتانیا در راه است که کمک خواهد کرد که به کاهش اقلیت های قومی تبعیض و ضرر. کسانی که به یاد داشته باشید این گزارش را به یاد داشته باشید که چگونه رسانه ای شد و دشمن به آن است. به عنوان بسیاری نشان داده اند این است که تا حد زیادی به دلیل روزنامه نگاران متمرکز و اشتباه فقط یک چند جمله در این گزارش نادیده گرفته و دیگر 312 صفحه است.

به عنوان پاسخ فوری به تظاهرات راه را برای بیشتر در نظر گرفته آنهایی که این گزارش شامل ایده هایی که از استفاده می شود. و اگر سیاستمداران برجسته جدی در مورد کاهش اقلیت های قومی تبعیض و ضرر آنها نمی خواهد آن را نادیده بگیرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن