مغلوب ساختن پیشی جستن دولت قرار داده است با هم 'طرح جنگ' به 'را به' CCP: Bannon

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 4:07:30 pm این "جنگ " طرح" در برابر چین شامل

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 4:07:30 pm
Donald Trump, Steve Bannon, Robert Mueller probe, Russian involvement in Presidential elections, 2016 US Presidential Elections, Trump Mueller probe, Trump and Russians, Indian Express این "جنگ " طرح" در برابر چین شامل حمایت از متحدان در هند در مرزهای "چینی اشغال تبت" سابق کاخ سفید استراتژیست ارشد استیو Bannon گفت. (AP Photo/الکس براندون فایل)

تهمت و دولت را با هم یکپارچه "طرح جنگ" برای اولین بار مقابله و پس از آن "را" حزب کمونیست چین سابق کاخ سفید استراتژیست ارشد استیو Bannon, گفت:, و اضافه کرد که این شامل حمایت از متحدان در هند در مرزهای "چینی اشغال تبت."

Bannon ساخته شده نظرات روز دوشنبه در مصاحبه با فاکس نیوز. "شما در حال دیدن یکپارچه طرح جنگ را با هم به مقابله با اول و سپس خراب کردن حزب کمونیست چین به تماس خود را بلوف" او گفت:.

این "جنگ " طرح" در برابر چین شامل حمایت از متحدان در هند در مرزهای "چینی اشغال تبت", Bannon گفت.

Bannon که نقش کلیدی در پیروزی انتخاباتی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در سمت چپ و موقعیت خود را به عنوان یک استراتژیست ارشد در سال 2017. آیا او از کار اخراج شده و یا استعفا روشن بود.

او گفت: رئیس جمهور "نوع جنگ شورای" را گذاشته "چهار سوار آخرالزمان" — مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین رئیس اف بی آی کریستوفر Wray, وزیر امور خارجه, Mike Pompeo و پس از آن دادستان کل ویلیام Barr — در برابر حزب کمونیست چین.

اوبراین Wray و بار تحویل داده اند عمده سه سخنرانی در سه هفته گذشته. Pompeo میله میله برای سخنرانی در چین در اواخر این هفته.

"آن چهار نفر گذاشته یکپارچه و منسجم طرح جنگ به مقابله با حزب کمونیست چین در فن آوری اطلاعات و جنگ اقتصادی و جنگ و پس از آن با متحدان ما شروع به باز کردن دریای چین جنوبی و حمایت از متحدان ما در هند در مرز چینی-اشغال تبت" او گفت:.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن او گفته است "منسجم و برنامه ریزی" در برابر حزب کمونیست چین.

"من می خواهم وزیر خزانه داری به عضویت در آن وجود دارد و وزارت خزانه داری برای شروع به رها کردن چکش. اما شما باید دیده منسجم طرح جنگ. من فکر می کنم شما فقط به همان سطح از انسجام در چینی ویروس که در اینجا CCP ویروس است که به ایالات متحده می آیند" او اظهار داشت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن