سابق UND مرتکب ماسیمو ریزو به re-open استخدام

سابق به جلو متعهد است که برنامه ریزی شده بود برای رسیدن به پردیس این سقوط خواسته است برای آزادی او از نامه خود

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399

سابق به جلو متعهد است که برنامه ریزی شده بود برای رسیدن به پردیس این سقوط خواسته است برای آزادی او از نامه خود از قصد دو منبع گفته هرالد.

UND احساس تقسیم شد دوستانه و اعطا آزادی او با توجه به منابع. که به معنی ریزو در استخدام بازار است. او به احتمال زیاد قرعه کشی بسیار کمی از علاقه و توجه بسیار زیادی به NHL پیش نویس میدارد غیر متعهد هستند.

ریزو برداشت شد در دور هفتم شماره 216 به طور کلی در سال 2019 NHL پیش نویس توسط Carolina Hurricanes.

پس از تهیه پیش نویس و طوفان و مدیر بازیکن پرسنل دارن Yorke گفت هرالد: "ما مانند مهارت با Rizzo. آن را کمی مایه تاسف است که او تا به حال آسیب, اما ما احساس کردیم که مرتب کردن بر اساس از یک سود برای ما برای او قادر به هنوز در هیئت مدیره در دور هفتم. بنابراین ما احساس می کنیم که او می تواند سالم او را برای رفتن به کالج و است که واقعا می تواند کمک به توسعه خود را."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Rizzo, یک جوان 19 ساله به جلو از برنابی B. C. در اصل متعهد به UND ممکن است در سال 2018 به عنوان یک بالا مشخصات بازیکن از بریتیش کلمبیا لیگ هاکی. ریزو بازی های برگزار شده است آخرین سه فصل وجود دارد اما شده است مانع از آسیب است. او از دست رفته شروع 2019-20 فصل او به عنوان بهبود از جراحی است.

ریزو شمارش 19 اهداف و 44 امتیاز در 42 بازی برای کوکیتلام در 2019-20. قبل از آن او به مدت دو فصل با Penticton Vees و به عنوان کاپیتان تیم در 2018-19.

معلوم نیست که آیا UND اضافه خواهد شد یک بازیکن دیگر به جلو بدون Rizzo.

UND است که هنوز هم انتظار می رود را در سه جلو: Riese Gaber گریفین بودن و برندان Budy. آن را نیز به ارمغان خواهد آورد در چهار defensemen در جیک Sanderson, تایلر Kleven کوپر مور و میچل میلر.

مبارزه با شاهین را از دست داد هفت سالمندان از سال گذشته دانشگاهی ملی هاکی کنفرانس پنروز جام حذفی-تیم برنده در جلو ژاک ان Westin ميشود کول اسمیت دیکسون بون و کیسی جانسون و defensemen Colton Poolman و اندرو Peski. UND نیز از دست defenseman جانی Tychonick که منتقل شده به اوماها (روباز انتخابی).

بسیاری از UND بازیکنان خواهد بود به گزارش پردیس این هفته برای کلاس های تابستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب