طوفان گرمسیری کریستبل باعث ریزش زمین در مکزیک سواحل خلیج فارس

توسط: AP | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 10:15:47 am یک مرد با پوشیدن یک ماسک صورت ایستاده

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399
توسط: AP | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 10:15:47 am
Tropical Storm Cristobal makes landfall on Mexico Gulf coast یک مرد با پوشیدن یک ماسک صورت ایستاده در خارج از کوره های جسد سوزی در مکزیک است. (AP فایل عکس: ربکا Blackwell)

طوفان گرمسیری کریستبل محصل در خلیج مکزیک را دولت از کامپچه در چهارشنبه آزادسازی باران سنگین در حال حاضر خیس منطقه جلوتر از انتظار نهایی به نوبه خود نسبت به ایالات متحده آمریکا National Hurricane Center گفت. مکزیکی ارتش تخلیه 138 نفر در کامپچه پس از سیلاب تهدید خانه های پلیس در کامپچه گزارش آب شستشو در سراسر بزرگراه.

طوفان پایدار باد ضعیف به 45 مایل در ساعت (75 kph) پس از آن منتقل داخلی بود که در آن انتظار می رود برای تبدیل شدن به یک افسردگی گرمسیری روز قبل از رفتن به خلیج مکزیک در روز جمعه که در آن می تواند جمع آوری قدرت دوباره.

یکشنبه, آن می تواند حرکت شمالی و تهدید آمریکا در سواحل خلیج فارس. در حالی که کریستبل پیش بینی شده است به دست آوردن مجدد طوفان گرمسیری قدرت آن را به عنوان نزدیک US coast "مدل ارشاد در حال حاضر نشان می دهد که اتمسفر محیط زیست در طول خلیج فارس را نمی خواهد بسیار مساعد برای تقویت" طوفان مرکز نوشت.

پیش بینی انتظار می رود کریستبل به راه پر پیچ و خم در امتداد خلیج مکزیک را جمعه و شنبه باعث جاری شدن سیل شدید.

طوفان مرکز گفت: طوفان محصل صبح روز چهارشنبه در نزدیکی Atasta فقط غرب از عمده تولید نفت شهر سیوداد دل کارمن. اواخر روز شنبه, طوفان بود ثابت حدود 20 مایل (35 کیلومتر) در جنوب سیوداد دل کارمن.

رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador در کامپچه پایتخت جمعه به عنوان بخشی از خود را یک هفته ای تور ترویج آموزش پروژه. او در حدود 145 مایل (235 کیلومتر) از جایی که طوفان محصل.

کریستبل تشکیل پنج شنبه از بقایای طوفان گرمسیری اقیانوس آرام آماندا بود که ناشی مرگبار جاری شدن سیل و رانش زمین در مرکزی امریکا است. حداقل 22 و میر در ال سالوادور و گواتمالا بودند سرزنش در طوفان است.

کریستبل شد اولین ثالث به نام طوفان اقیانوس اطلس فصل طوفان در ضبط. در سال 2016 طوفان گرمسیری کالین تشکیل شده در خلیج فارس در تاریخ 5 ژوئن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب