St. Scholastica اعلام کرد دور دوم کاهش

"آنها بسیار دشوار است و ما امیدواریم که آنها خواهد شد به طور موقت اما ما نمی توانیم قول می دهم که گفت:" باب As

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399

"آنها بسیار دشوار است و ما امیدواریم که آنها خواهد شد به طور موقت اما ما نمی توانیم قول می دهم که گفت:" باب Ashenmacher, مدیر اجرایی, بازاریابی, ارتباطات و رسانه ها است.

این کاهش شامل کاهش حقوق و دستمزد آغاز سپتامبر. 4 برای تمام کارمندان و کارکنان که بیش از $36,000. افرادی که بین $36,000 و 50.000 دلار دریافت خواهد کرد 1% کاهش حقوق و دستمزد. درصد کاهش حقوق و دستمزد افزایش 1 ٪ برای هر افزایش حقوق و دستمزد محدوده.

در اوایل بهار امسال 10 درصد کاهش پرداخت اعلام شد St. Scholastica جمهور باربارا مک دونالد و همچنین 5% کاهش پرداخت به دیگر پردیس رهبران از جمله مدیران ارشد و رؤسای. این کالج همچنین قرار دادن یک تماس به صورت داوطلبانه furloughs هر چند Ashenmacher گفت: این کافی نیست برای جبران از دست دادن درآمد.

Barbara McDonald, president at the College of St. Scholastica, poses in the campus’ cloister walk. (2019 file / News Tribune)

باربارا مک دونالد رئیس جمهور در دانشگاه St. Scholastica به شمار در پردیس ایوان پیاده روی است. (2019 فایل / News Tribune)

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در علاوه بر این به مرحله دوم از مراحل کالج خود را کاهش بازنشستگی سهم از 8 درصد به 4 درصد رای آغاز ژوئیه 1.

این کالج همچنین اعلام کرد که 32 موقعیت را متاثر از کاهش پرسنل. که شامل 15 پوزیشن های باز است که نمی توان به پر بودن زمان; حذف شش کارکنان; شش قرارداد nonrenewals; سه دانشکده موقعیت است که باقی خواهد ماند پر نشده و با توجه به بازنشستگی و تمام وقت-معادل کاهش برای دو تن از اعضای هیات.

"نه هر یک از این موقعیت ها آسان از دست دادن" Ashenmacher گفت. "نه در همه. ما تاسف هر یک از آنها."

کالج دریافت کرد تا نیمه اول از آن COVID-19 نجات وجوه از مراقبت عمل است و Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی است. اولین $1.14 میلیون نفر توزیع شد به دانش آموزان در قالب اورژانس, کمک مالی, کمک های مالی در هر دستورالعمل های دقیق. این دانشکده هنوز به دریافت یکی دیگر از $1.14 میلیون خواهد بود که با استفاده از پوشش مسکن اتاق و هیئت مدیره بازپرداخت هزینه.

"اگر چه آن را نمی خواهد تحت پوشش قرار دادن تمام است که ما از دست رفته" Ashenmacher گفت.

اولین مرحله از اقدامات صرفه جویی در هزینه که صورت گرفت و در اوایل بهار امسال شامل یک توقف استخدام های نرم و یخ در مخارج تجدید ساختار دولت و همچنین کاهش هزینه در حوزه ورزش و مسافرت است.

آنچه که در آینده نگه می دارد

به دنبال به جلو به سقوط ترم Ashenmacher گفت: این دانشکده شاهد بهره بیشتر از حد معمول در آن برنامه آنلاین است و بیشتر وجود دارد عدم اطمینان در میان آینده نگر و سنتی دانش آموزان است.

"این قابل فهم خانواده کاملا مطمئن نیست و در عین حال" او گفت:. "دانش آموزان در حال شاید نه به عنوان خاص خود را در آینده نزدیک است."

به عنوان وضعیت گستراند, کالج را تعیین خواهد کرد اگر یک سوم مرحله از اقدامات صرفه جویی در هزینه مورد نیاز خواهد بود.

دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان در St. Scholastica ابراز نگرانی های خود را بیش از رسانه های اجتماعی به عنوان آن در نظر گرفته کالج تصمیم به از بین بردن مدیر دفتر تنوع و شمول است.

دانش آموز جدید بدن جمهور سرود ملوانان هنگام کار Armijo-کروز آموخته اخبار مه 29 طریق ایمیل فرستاده شده به دانش آموزانی که بخشی از این مرکز فقط برای زندگی. مدت کوتاهی پس از او آب گرفتگی با پیام از دانش آموزان است.

Chanty Armijo-Cruz (Submitted photo)

سرود ملوانان هنگام کار Armijo-کروز (ارسال عکس)

"ما همه بسیار اشتباه و در عین حال بسیار ناراحت است که یکی از بزرگترین حامیان ... شد دور گرفته شده است. ما بسیار نا امید با این دلیل هیچ دانشجویان درگیر شدند در این" Armijo-کروز گفت: "بعد اضافه کرد: "بسیاری از جامعه ما است عزاداری از مرگ جورج فلوید و سپس در بالای این, ما این است."

روز دوشنبه حدود 30 دانش آموزان ملاقات برای گوش دادن به جلسه با رئیس جمهور کالج, دیگر کارکنان از دفتر تنوع و شمول و همچنین مدرسه رئیس تنوع افسر — یک موقعیت اضافه شده در مارس که در دیدار مستقیم با رئیس جمهور — به بحث در مورد چگونه آنها در حال انجام در میان وقایع کنونی Armijo-کروز گفت.

در طول جلسه دانشجويان به سوال در مورد اینکه چرا موقعیت حذف شد.

"ما در مورد چیزی ناراحت اما همه ما می شنویم:" ما شما را بشنود اما ما در حال تلاش برای حمایت از شما و ما یک طرح'" Armijo-کروز گفت. "ما شنیده نمی, هر یک از این برنامه. ما دیده نمی شود و هر یک از آن. ما احساس نیست هر که پشتیبانی از شما هنگامی که شما در حال گرفتن موقعیت است که در حال حاضر حمایت از ما."

بیانیه ای که در St. Scholastica را در Facebook صفحه خطاب پردیس نگرانی های حاکی از این است که این کالج بود و افزایش حقوق صاحبان سهام و ورود به یک اولویت در سطح ریاست جمهوری با ایجاد دائمی رئیس تنوع افسر موقعیت.

"CDO آگهی های فراگیر برتری تیم که نقش تثبیت شده است و روشن برای بیشتر نهاد گسترده اثربخشی" بیانیه ای گفت:. "در زمان گسترده تر کالج گسترده کاهش در پاسخ به COVID-19 ما نه کاهش کارکنان منابع ارائه رهبری و مستقیم خدمات در این منطقه است."

در تمام آن دانشگاه St. Scholastica استخدام 241 اعضای هیات علمی و نه از جمله استادان کمکی و 339 کارکنان است. در ترم بهار کالج ثبت نام 1,675 سنتی در مقطع کارشناسی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب