به سمت مجازی مجالس?

فقط به عنوان مفسران شروع به هشدار می دهند که COVID-19 همه گیر ممکن است توسعه را به یک "فاجعه برای دموکراسی" ما

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

فقط به عنوان مفسران شروع به هشدار می دهند که COVID-19 همه گیر ممکن است توسعه را به یک "فاجعه برای دموکراسی" ما شاهد "شدید ترین و اساسی مدرن چگونه مجلس توابع در حافظه زندگی." اغلب مورد انتقاد قرار گرفت که خوابیده به پشت در آهسته و تاریخی ریسک گریزی اعضاء در بسیاری از کشورهای در حال نمایش انعطاف پذیری قابل توجه و عزم و اراده. آنها recalibrating قدرت تعادل که مبارزه با این بیماری همه گیر آورده به شاخه های دولت است.

قادر به جسمی تشکیل ده ها تن از مجالس را در محل قرار داده و اقدامات به صورت مجازی نشست. مجازی مجالس بسیار مهم برای ادامه به نگه داشتن خود را دولت به حساب که استفاده گسترده از اورژانس قدرت منجر به محدودیت های تاریخی در حقوق دموکراتیک و آزادی. این را قادر می سازد پارلمان برای حفظ برخی از شکل دموکراتیک موشکافی و مقننه تابع برای تقویت اعتماد عمومی و حکومت قانون است. این اقدامات همچنین ارائه فوق العاده ای testbed برای استفاده از تکنولوژی در مجلس.

دیجیتال مجالس به دنیا آمد ؟

امنیت و قابلیت اطمینان منبع اصلی نگرانی است. در واقع فن آوری های جدید و رمان های کاربردی می تواند تولید را تهدید کرد. برخی از کشورها بوده است سریع به نصب و یا ارتقا احراز هویت از اعضای منتخب برای کنترل از راه دور رای گیری. علاوه بر این آنها باید به تصویب امنیتی اضافی کنترل و کاهش استراتژی برای اطمینان از ایمنی مجازی عمومی نشست.

هنوز هم وجود دارد و نگرانی ها پیرامون این آسیب پذیری به هکرها کنترل و دستکاری سیستم در کنار خارجی نظارت و به اصطلاح "زوم بمب گذاری". حوادث مانند سیاستمداران به طور تصادفی به tweeting جلسه IDs نیز تأکید خاص خطرات امنیتی است که می آید از کاربران (خطای خلبان) و نه از فن آوری است. زیادی برای یادگیری وجود دارد از پیشگامانی در دولت الکترونیکی مانند استونی است که تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در امنیت سایبر پس از توزیع شده انکار حملات خدمات فلج سازمان های دولتی در استونی در سال 2007.

اما ad hoc شیوه ای که در آن طیف گسترده ای از ابزارهای تکنولوژیکی در حال اجرا در حال حاضر صرفا نیاز برای سرمایه گذاری بلند مدت. این خدمات نیاز به قابل ارائه اقدامات امنیتی اعم از بهبود پشتیبانی فنی در نهادهای سیاسی به روال اینترنتی دریل و آموزش امنیت برای سیاستمداران است.

پارلمان نیز با عجله از طریق اصلاحات به رویه, قوانین اجازه اقامت از راه دور نشست و رای گیری. در بسیاری از کشورها مانند استرالیا و جمهوری ایرلند و شیلی آنلاین نشست همچنین بالا بردن قانون اساسی سوالات. مثلا چه معنی است اگر قانون اساسی تعریف خاص "محل" برای مجلس برای نشستن و یا نیاز به ""حضور" از اعضای"? در حال حاضر موقت اصلاحات و هدفمند تفسیر قانون اساسی ممکن است آدرس این چالش است. به وضوح اصلاحات جامع که تضمین امتیازات پارلمانی و اجازه بحث و معنی دار در یک محیط آنلاین مورد نیاز است در دراز مدت است.

چالش های مشورتی

شاید مهمتر از همه آنلاین نشست تغییر اساسی در مجلس بحث عمل به خصوص برای بحث های سنگین و مجالس مانند کسانی که از انگلستان است. هفته گذشته برای اولین بار نیمه مجازی نخست وزیر سوالات در دولت COVID-19 پاسخ به حال هیچ کدام از معمول "jibes خروش و heckling" با برخی از نمایندگان مجلس جشن آزمایش به عنوان نشانه ای از یک "grownup دموکراسی معقول و pleasingly خسته کننده است." این ممکن است به دلیل جدی بودن این موضوع بحث شده اما مجازی مجلس بحث همواره بیشتر formalised کمتر خود به خود شاید منجر به منطقی تر نشست.

که آیا آنها نیز بیشتر موثر باقی مانده است دیده می شود. جریان های مجازی بحث های مختلف در پارلمان مختل شد با مشکلات فنی و غیر قابل اعتماد اتصال به اینترنت و یا بیچاره لغزش-یو پی اس توسط حمله سیاستمداران است. از همه مهمتر تحقیقات دانشگاهی آنلاین در مقابلش نشان می دهد که محیط های مجازی ممکن است محدودیت در برقراری ارتباط غنی احساسات از طریق نشانه های غیر کلامی و نیاز به دقت طراحی شده به مولد.

اتحادیه اروپا و نمایندگان مجلس در حال حاضر به بیان مشکلات است که با فقدان فیزیکی 'common' فضای اجتماعی برای تعمق, اجماع سازی و تصمیم گیری است. این نیز ممکن است تحت تاثیر تابع عمومی از مجلس مناظره – بعد از همه, پر جنب و جوش مجلس مبادلات و همچنین وسیله ای برای برقراری ارتباط های مختلف منطق تصمیم گیری به مردم است. با ساعت های مجازی مجلس جلسات از سراسر جهان در حال حاضر جمع حاضر محققان در حال حاضر کافی تجربی مواد را از طریق جنبه های مانند در جزئیات.

چه خواهد شد پس از بحران اب و هوای? نوبت به ابزار دیجیتال ممکن است به خوبی خار خوش آمدید تغییرات در مجلس عمل شده اند که بلندی در حالی که برای. در دسترس بودن ویدئو کنفرانس و پروکسی رای گیری می تواند به بهبود دسترسی برای نمایندگان مجلس در دور حوزه برای کسانی که در مرخصی والدین و یا معلول و یا حتی کاهش نابرابری های جنسیتی; آن می تواند سهولت رسمی تر و موضوع خاص کار کمیته پارلمانی.

مجازی نشست ممکن است به عنوان یک گزینه موقت در انگلستان که در آن مرمت و تجدید تاریخی ساختمان پارلمان خواهد در غیر این صورت نیاز به نمایندگان مجلس برای تشکیل جلسه در محل های مختلف. اما همانطور که در حال حاضر پارلمان مجازی بیش از حد بسیاری از محدودیت ها به جای چهره به چهره مجلس بحث.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب