بالا دولت بریتانیا دانشمند واریز شده پس از شکستن COVID-19 مستند قوانین

توسط: PTI | لندن | به روز شده در: 6 مه سال 2020 5:20:44 pm فایل – در این جمعه, مارس 13 سال 2020 فایل

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | لندن | به روز شده در: 6 مه سال 2020 5:20:44 pm
فایل – در این جمعه, مارس 13 سال 2020 فایل عکس یک ماشین می گذرد گرافیتی به عنوان کشور همچنان در lockdown برای کمک به جلوگیری از گسترش این coronavirus در لندن است. (فایل/AP)

یک دولت بریتانیا دانشمند که این کشور استراتژی به اعمال سخت مستند اقدامات برای جلوگیری از گسترش coronavirus استعفا داد پس از گزارش رسانه ها نشان داد که او قوانین شکست و اجازه زن از او گفت: در رابطه با به بازدید از خانه خود در طول مستند.

پروفسور نیل فرگوسن, متخصص اپیدمیولوژی که مدل سازی متقاعد نخست وزیر بوریس جانسون به مطبوعات در آستانه با بریتانیا گسترده مستند, ترک علمی گروه مشورتی برای شرایط اضطراری (SAGE) پس از اتهامات پدید آمده در دیلی تلگراف.

او اعتراف کرد که او اجازه داده بود که یک زن Antonia Staats به دیدار او در خانه اش در لندن پس از سفر در سراسر پایتخت بریتانیا از خانه اش که او سهام با شوهر و فرزندان در حداقل دو نوبت.

این جنبش می رود در برابر بسیار سخت ماندن در خانه و صرفه جویی در زندگی توصیه های دولت قرار داده و در محل توسط نخست وزیر بوریس جانسون را وادار توسط تیم علمی به رهبری فرگوسن.

این حوادث صورت گرفت به زودی پس از 51 سال پیشرو اپیدمیولوژی از امپریال کالج لندن در حال اتمام دو هفته طلسم خود منزوی پس از آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

"قبول دارم من یک خطا در قضاوت و در زمان اشتباه ، بنابراین من پا را از دخالت در مریم گلی? گفت: فرگوسن پس از این گزارش.

"من عمل در اعتقاد به این که من مصون داشتن آزمایش مثبت برای coronavirus و به طور کامل جدا شده خودم را برای تقریبا دو هفته پس از توسعه علائم. من عمیقا پشیمان تضعیف پاک کردن پیام های اطراف ادامه داد: نیاز اجتماعی فاصله," او گفت:.

دانشمند با این حال تاکید کرد که دولت مشاوره اجتماعی در فاصله باقی مانده است "صریح" و اضافه کرد که آن وجود دارد "برای محافظت از همه ما".

انگلستان امنیتی وزیر جیمز Brokenshire گفت: دانشمند ارشد "تصمیم درست" و دولت "در ادامه به مطلع" توسط مریم گلی.

"ما یک طیف وسیعی از کارشناسان که همچنان به حمایت از وزرای" او گفت:.

اول از بازدیدکننده داشته است توسط Staats, 38 بود در تاریخ 30 مارس که مصادف با یک هشدار توسط پروفسور فرگوسن که بریتانیا یک هفته مستند اقدامات را به باقی می ماند تا ژوئن.

Staats یک جناح چپ مبارز ساخته شده یک سفر دوم در آوریل 8 با وجود گفتن دوستان او مشکوک است که او یک دانشگاهی در 30s بود, علائم کروناویروس, روزنامه گزارش ادعا می کند.

او مشخصا نقض خود را دستورالعمل و برای یک مرد هوشمند پیدا کنم که بسیار سخت به این باور. خطرات آن تضعیف دولت را مستند پیام" گفت: حزب محافظه کار MP و وزیر سابق ایان دانکن اسمیت.

فرگوسن استعفا می آید یک ماه پس از اسکاتلند افسر ارشد پزشکی دکتر کاترین Calderwood مجبور به استعفا هنگامی که مشخص شد او شکسته بود lockdown قوانین با ساخت دو سفر به عقب و جلو به یک خانه دوم.

تحت حکومت دستورالعمل در انگلستان مردم انتظار می رود به ماندن در خانه و اجازه به حرکت تنها برای یک شکل از ورزش روزانه و ضروری خرید.

این اقدامات شده اند در محل پس از مارس 23 به سعی و صاف منحنی افزایش تعداد موارد COVID-19 انگلستان مرگ و میر از آن به 29,427 روز سه شنبه ? بیشترین تعداد ویروس مرگ و میر در اروپا است.

با این حال آمار منتشر شده از سوی دفتر آمار ملی (ONS) است که شامل مرگ و میر که در آن virus مشکوک است و نه فقط در آن آزمون انجام شده به ارمغان می آورد تعداد کل حتی بالاتر به 32,375.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن