راهنمایی برای ایمن ماندن در طول تابستان از جاده سفر

اما با این بیماری همه گیر کوروناویروس اخلال در برنامه های تعطیلات بسیاری از آنها به دنبال یک راه جایگزین برای

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399

اما با این بیماری همه گیر کوروناویروس اخلال در برنامه های تعطیلات بسیاری از آنها به دنبال یک راه جایگزین برای صرف تابستان خود را — و برای برخی که به معنی هدف قرار دادن جاده باز است.

صنعت گردشگری کارشناسان اعلام کرد این عنوان در تابستان سفر جاده ای.

و با یک piqued است بهره در جاده ها به دام می آید یک افزایش در RV اجاره و خرید. RV سهم ملی RV اجاره خدمات مشابه به Airbnb دیده است 1000% افزایش در اجاره RV رزرو به عنوان از آوریل 19 از اوایل ماه آوریل.

"آمریکایی ها به وضوح بیشتر آماده برای سفر نسبت به آنها شده است در ماه" امیر Eylon, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت گردشگری شرکت تحقیقات Longwoods بین المللی گفت: در یک نسخه. "و آنها در حال تبدیل شدن به اعتماد به نفس بیشتر مورد استقبال بازدید کنندگان برای جوامع خود را به عنوان به خوبی."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

علاوه بر این GasBuddy — یک شرکت فن آوری است که در می یابد در زمان واقعی قیمت سوخت برای مشتریان — در یک مطالعه که یک سوم از آمریکایی ها قصد ضربه زدن به جاده در این تابستان.

در حالی که سفرهای جاده ای می توانید با ارائه یک برنامه به طور بالقوه بودجه دوستانه و امن تر راه برای سفر مراکز کنترل بیماری است که هنوز هم اصرار مردم به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است و عمل اجتماعی فاصله.

با این وجود برای جاده های معلق هنوز به دنبال گریز آنها نیاز به انجام بیشتر برنامه ریزی و آماده سازی از آنها انجام داده اند ممکن است قبلا.

در اینجا نه راهنمایی از CDC و آمریکا انجمن خودرو برای کمک به مسافران ایمن ماندن در جاده ها است.

Since living amid a pandemic is the new normal, travelers should now add a few more essential items to their packing list before heading out on the open road. (Annalise Braught / Bemidji Pioneer)

پس از زندگی در میان یک بیماری همه گیر است و طبیعی جدید مسافران باید در حال حاضر اضافه کردن چند مورد ضروری به بسته بندی خود را در لیست قبل از رفتن در جاده ها باز است. (Annalise Braught / بمیجی پایونیر)

استفاده از یک عامل سفر

استفاده از تجربه و تخصص از یک سفر حرفه ای به شما کمک کند برنامه ریزی سفر. با بخش هایی از این کشور هنوز هم از دیدن یک چشم انداز مثبت در COVID-19 موارد برنامه ریزی دقیق و آماده سازی به طور فزاینده مهم برای اطمینان از امن و سرگرم کننده تعطیلات. همراه با دادن هشدار به شما از مشاوره های مسافرتی, عوامل می تواند کمک به مسافران طرح محتاط تر سفر جاده ای مسیرهای که جلوگیری از بالا مناطق و مکان های قابل توجه COVID-19 مورد اعداد.

بسته "جدید" ملزومات

پس از زندگی در میان یک بیماری همه گیر است و طبیعی جدید مسافران باید در حال حاضر اضافه کردن چند مورد ضروری به بسته بندی خود را در لیست قبل از رفتن در جاده ها باز است. به کشورهای دیگر ممکن است نیاز به مردم را به پوشیدن ماسک در حالی که در مکان های مسافران را باید پوشش صورت و همچنین دستکش یکبار مصرف و ضد عفونی کننده مرطوب دستمال مرطوب بدون منفذ یکبار مصرف کیسه های پلاستیکی بافت ها و ضد عفونی کننده دست.

CDC توصیه می کند که مسافران را به یک مقدار کافی از مبتنی بر الکل ضد عفونی کننده دست (حداقل 60% الکل) و نگه داشتن آن در جایی است که به راحتی در دسترس است. علاوه بر این مطمئن شوید که لوازم آماده قبل از این سفر به عنوان هیچ تضمین آنها خواهید بود در دسترس که در آن شما در حال عبور از.

و چون اثری از رمان coronavirus می تواند زندگی می کنند در برخی از سطوح برای روز CDC همچنین توصیه آوردن سازمان حفاظت محیط زیست-ثبت نام ضد عفونی و تمیز کردن تجهیزات برای تمیز کردن و ضد عفونی بالا-سطوح تماس. اگر اجاره RV, مطمئن شوید که برای ضد عفونی کردن و تمیز کردن آن به طور کامل.

برنامه tune-up

پس از چند ماه اقامت در خانه سفارشات و محدود رانندگی وسایل نقلیه ممکن است نیاز به یک tune-up برای اطمینان از آنها در دستور کار است. قبل از وارد شدن در جاده ها مسافران باید برنامه تعمیر و نگهداری قرار ملاقات برای وسیله نقلیه خود را و باید باتری, تایر, ترمز و مایع چک انجام شده است. همچنین, مطمئن شوید که برای پاکسازی وسیله نقلیه خود را یک بار آن را از فروشگاه.

حد متوقف می شود

در حالی که در جاده ها مسافران باید با محدود کردن تعداد گودال متوقف می شود آنها را به نگه داشتن تعامل با دیگران — و همچنین از دست زدن به سطوح مشترک — به حداقل برساند. اما به دلیل توقف ملزم به اتفاق می افتد, راه معلق به درستی باید اصول بهداشتی خود را قبل و پس از بازدید از ایستگاه های گاز متوقف می شود استراحت و یا مکان برای دریافت مواد غذایی و لوازم.

برای جلوگیری از متوقف مکرر آن را عاقلانه به انبار کردن مواد غذایی و نوشیدنی برای نگه داشتن اتومبیل خود را و یا RV. اما اگر یکی از نیاز به توقف برای به دست آوردن غذا به دنبال دستورالعمل CDC با استفاده از یک درایو از طریق, منظقه خدمات رستوران و یا فروشگاه.

پمپ گاز

مقامات بهداشتی توصیه می کنیم با استفاده از دستکش یکبار مصرف در حالی که پمپاژ گاز به جای پاک کردن آن را با مواد ضد عفونی کننده و مرطوب پاک کنید. همچنین استفاده از بدهی و کارت های اعتباری پرداخت که برای از بین بردن چهره به چهره تعامل است که اتفاق می افتد در طول یک معامله نقدی. کارت همیشه می تواند پس از ضد عفونی استفاده می شود.

While road trips can offer a potentially budget-friendly and safer way to travel, the Centers for Disease Control is still urging people to stay home as much as possible and practice social distancing. (Annalise Braught / Bemidji Pioneer)

در حالی که سفرهای جاده ای می توانید با ارائه یک برنامه به طور بالقوه بودجه دوستانه و امن تر راه برای سفر مراکز کنترل بیماری است که هنوز هم اصرار مردم به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است و عمل اجتماعی فاصله. (Annalise Braught / بمیجی پایونیر)

انتخاب برای فضاهای باز به دیدار

مقامات بهداشت هنوز فراخوانی برای مردم به عمل اجتماعی-فاصله برای جلوگیری از گسترش COVID-19. اگر جاده دام آن را عاقلانه برای جلوگیری از شلوغ مقصد. اما مسافران می توانند از پارک های ملی و روستایی بیشتر مکان هایی مانند مونتانا و داکوتای جنوبی و داکوتای شمالی.

آیا برای مشق شب خود را

اگر نه با استفاده از یک عامل سفر مطمئن شوید برای بررسی همه گیر محدودیت در طول مسیر سفر خود را از آنجا که آنها می تواند متفاوت باشد از منطقه ای به منطقه است. این مهم است که بدانید چه قوانین در محل هستند برای بازدید کنندگان و ساکنان و CDC توصیه می کند چک کردن با دولت و مقامات محلی حتی زمانی که از طریق عبور.

AAA دارای یک نقشه از کشور با آن اطلاعات در tinyurl.com/yccjkero.

یک قدم جلوتر

حتی زمانی که سفر در میان همه گیر AAA توصیه به مسافران آماده شده برای شرایط اضطراری و دیگر سکسکه بالقوه در جاده ها است. را به خوبی مواجه نگردند کیت کمک های اولیه تلفن همراه و همراه آن ماشین شارژر چراغ قوه با باتری اضافه و یک ابزار اساسی با منعکس کننده یا عود اضطراری.

برای کسانی که سفر در ماشین با کودکان, پک بازی و تنقلات به نگه داشتن آنها را سرگرم و راضی است.

هتل ها

اگر مسافران قصد اقامت در یک هتل در طول سفر جاده ای خود را, مطمئن شوید که برای رزرو از قبل. در حالی که عمده ترین هتل های زنجیره ای در امتداد بزرگراه بین ایالتی در حال باز کردن برخی از آنها هنوز هم بسته به علت این بیماری همه گیر.

علاوه بر این CDC توصیه می کند که مسافران تمیز و ضد عفونی کردن همه بالا لمس هتل سطوح از جمله جداول دستگیره های درب, نور, سوئیچ های کانتر, دسته, میز تلفن, کنترل از راه دور توالت و سینک و لوله ها.

اگر قصد اقامت در هتل را برای بیش از یک شب مسافران ممکن است بخواهید به جست و خیز روزانه خود خدمات خانه داری به منظور محدود کردن اتاق قرار گرفتن در معرض به خارج از میکروب ها است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب