Infinite بیرون کشیدن از هنگ کنگ پس از چین قانون جنجال

توسط: تابناک | به روز شده در: جولای 7, 2020 12:24:37 pm "در پرتو وقایع اخیر ما تصمیم به توقف عملیات

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399
توسط: تابناک | به روز شده در: جولای 7, 2020 12:24:37 pm
TikTok pulling out of Hong Kong after China law controversy "در پرتو وقایع اخیر ما تصمیم به توقف عملیات Infinite برنامه در هنگ کنگ" یک سخنگوی سرویس گفت. (تصویر: عصر ایران)

ByteDance Ltd.'s Infinite را بکشد آن ویروسی تصویری نرم افزار از هنگ کنگ فروشگاه های تلفن همراه در حال حاضر تبدیل شدن به اولین سرویس اینترنت به برداشت پس از پکن تصویب جارو قدرت به سرکوب امنیت ملی تهدید. که اعلام شد پس از غول اینترنت از Facebook Inc. به گوگل و توییتر, Inc. ابراز مخالفت با امنیت ملی قانون است که کمک های مالی هنگ کنگ دولت فراگیر قدرت به پلیس آنلاین و حوزه است. Infinite که اصرار داشت این عمل به طور مستقل از پکن با وجود آن چینی مالکیت ممکن است قادر به استدلال می کنند که خروج یک حرکت برای فرار درخواست برای سانسور کردن محتوا و یا به اشتراک گذاری داده های کاربر.

اما آن عقب نشینی نیز می تواند به نفع حزب کمونیست با از بین بردن یک فروم معترضان طرفدار دموکراسی استفاده کرده اند برای پست ویدئوها خواستار مستقل هنگ کنگ. چینی-متعلق به شرکت نیست توضیح تصمیم خود گفت که آن هنگ کنگ خروج می تواند رخ دهد در روز.

"در پرتو وقایع اخیر ما تصمیم به توقف عملیات Infinite برنامه در هنگ کنگ" یک سخنگوی سرویس گفت.

ByteDance جهان با ارزش ترین استارتاپ عمل برخی از محبوب ترین سیستم عامل رسانه های اجتماعی. Infinite فقط در چند سال شد مقصد انتخاب برای عمدتا جوان آمریکایی ها و لب همگام سازی, رقص سرخپوستان. آن چینی تنها دوقلو Douyin و خدمات دیگر مانند Toutiao رشد کرده به سالن بزرگ برای بیش از 1.5 میلیارد نفر در آن کشور و فراتر از آن.

اما این virality است تحریک موشکافی در سراسر جهان در مورد هر دو کنترل خود را از با ارزش اطلاعات شخصی — بخصوص جوانان — سانسور و سیاست تلقی pro-پکن. روز دوشنبه وزیر خارجه آمریکا, مایکل Pompeo گفته فاکس نیوز "ما قطعا به دنبال" در ممنوعیت چینی برنامه های رسانه های اجتماعی از جمله Infinite. آن را نیز بزرگترین و برجسته ترین 59 چینی خدمات هند ممنوع اعلام کرده است, بازتاب رشد تنش بین کشورهای همسایه بعد از یک کشنده مرز زد و خورد در هیمالیا.

سنسور برج داده ها نشان داد که از سپتامبر 2019, Infinite تا به حال حدود 1.8 میلیون دانلود در هنگ کنگ شهر 7.4 میلیون نفر است. معلوم نیست اگر ByteDance برنامه یک جایگزین برای Infinite — Douyin آن نزدیک پسر عموی در دسترس است تنها در چین است.

در روز سه شنبه دلار هنگ کنگ اجرایی کری لام sidestepped یک سوال در مورد چگونه او دولت را در پاسخ به تصمیم گیری های Google و Facebook و توییتر به حالت تعلیق در پردازش داده های کاربر درخواست بیش از نگرانی در مورد سرکوب آزادی بیان است. Pompeo لعنتی حزب کمونیست "Orwellian سانسور" در بیانیه ای.

در حالی که Infinite خروج را ممکن است به عنوان پشتیبانی برای نرم افزار-رایگان سخنرانی اردوگاه چینی متعلق به سرویس — که دوست دارد به تصویر بکشد خود را به عنوان به طور عمده سرگرم کننده محل برای خود ساخته و موزیک ویدئوها — آمده است در زیر آتش بارها و بارها برای سانسور.

Infinite مواجه شده است و مداوم اتهامات تصمیمات خود را بر محتوای چین با پکن اولویت است. آن را هدف قرار داده ویدئوها مربوط به دموکراسی تظاهرات در هنگ کنگ از بدرفتاری با مسلمانان در چین در سین کیانگ منطقه و standoffs در هند و چین مرز. در سال گذشته یک ByteDance سخنگوی گفته بلومبرگ Infinite نمی حذف ویدئوها از اعتراض در هنگ کنگ به دلایل سیاسی گفت: آنها ممکن است به جای آن گرفته شده است را برای نقض دستورالعمل های اطراف خشونت, گرافیک, تکان دهنده و یا محتوای احساسی و عاطفی.

Infinite در ماه ژوئن یک قدم دیگر به سمت چکش سرویس استخدام کوین مایر معمار والت دیزنی Co.'s مستقیم به مصرف کننده تصویری استراتژی است. مایر که اجرا می شود Infinite در سطح جهانی ممکن است کمک به صاف روابط با ایالات متحده و گروه های ذینفع در حالی که جذب استعداد و مطالب جدید به سرعت بین المللی خود را گسترش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب