سه سوزاننده کیفرخواست فرانسه و شمارش

ناهار رایگانبرای اولین بار به نوبه خود برای ناهار رایگان با فیلیپ بود فرانسه از جناح راست Gaullist رئیس جمهور

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399

ناهار رایگان

برای اولین بار به نوبه خود برای ناهار رایگان با فیلیپ بود فرانسه از جناح راست Gaullist رئیس جمهور از سال 2007 تا 2012 نیکولا سارکوزی. او شده است در داخل و خارج از Elysée "مشاوره" پاکسازی بیش از چند سال گذشته در حال حاضر او وجود دارد به قرض دادن شانه ای برای تکیه به سیاستمدار پاکسازی شد و در حال آماده شدن برای تخلیه. اما سارکوزی را شکل می دهند ، نخست وزیر جدید بود که یکی از نزدیک ترین فعالان زمانی که سارکوزی در Elysée. طنز هفتگی Canard Enchainé تا آنجا پیش رفت به تیتر کابینه جدید "را پاکسازی گرفتار Sarkoronavirus?"

Sarko دیگر قالب یک مطلب جنایی نوع است. او چهره آزمایشی برای انواع مختلفی از فساد به نفع حزب خود و یا دایره همکاران. یک بررسی در تلاش برای کار کردن چگونه او آمد به می دانم که تلفن خود را در حال شنود گذاشته شده توسط کارآگاهان منجر به شیپور خاموشی را بر روی تلفن های همراه یک سری از وکلا از جمله یکی که به تازگی ساخته شده است وزیر دادگستری با پاکسازی.

دیگر در ضیافت ناهار لیست آلن Juppé سابق, برتر, گذشته شهردار بوردو و در حال حاضر یکی از نه نفر از اعضای Conseil constitutionelیک نوع دیوان عالی کشور است که تصمیم می گیرد که آیا قوانین و حقوقی که در قانون اساسی هستند. او صلاحیت برای نشستن وجود دارد این است که او دارای فرم است. پانزده سال قبل او در زمان به حالت تعلیق حکم زندان برای نقش او در بازی در حال اجرا یک راکت که siphoned بودجه عمومی به خزانه Gaullist ،

در بین این دو بود François Fillon. نخست وزیر برای پنج سال تمام از سارکوزی مدت در Elysée, Fillon بود با فیلیپ در دفاتر رسمی از نخست وزیر فرانسه برای یک ناهار تاریخ برنامه ریزی شده تحت مرموز عنوان "محفوظ" در Philippe کرد در حالی که او Fillon شد لگد زدن پاشنه خود را در انتظار حکم پس از محاکمه برای یک دهه طولانی سر و صدا که در آن او siphoned کردن بودجه عمومی خود را در حساب بانکی با این ادعا دروغ است که شریک زندگی خود را برای او کار می کرد به عنوان معاون پارلمانی. یک هفته بعد Fillon خدمت کرده بود با حکم پنج سال زندان و سه از آن سال به حالت تعلیق درآمد.

در حالی که Fillon در حال اجرا بود دولت برای سارکوزی برنارد Squarcini انجام شد همان Sarko در سرویس اطلاعاتی. آن بود که چگونه Sarko همیشه به نظر می رسید به دانستن آنچه که در همه جا در سیاست است. این Squale نمی تواند خارش را به شرکت در تقلب از سیستم خود را هنگامی که او ریخته شد از پست های دریافتی سوسیالیست فرانسوا اولاند رئیس جمهور. او خود را به آژانس خصوصی بلکه استخدام را خدمات خود را به فرانسه ثروتمندترین کسب و کار شکل Bernard Arnault رئیس کالاهای لوکس امپراتوری LVMH. این داستان سرگرم کننده از لحظه ای است که افشای یکی از Squale را در نقش اصلی بود به سعی کنید به طبل کثیف روزنامه نگار تبدیل جناح چپ MP فرانسوا Ruffin. Ruffin جرم بود که در معرض وحشیانه دسیسه Arnault در حال اجرا کسب و کار.

در بازداشتگاه

بریگیته پاکسازی رفت برای رای دادن در انتخابات محلی در 28 ژوئن در خانه اش در شهر Touquet. کیف دستی او بود Dauphine کوتاه از Louis Vuitton, بخشی از مجموعه بهار و تابستان. کاتالوگ آن قیمت است 2,710 یورو است. البته او برای آن پرداخت نمی کند. LVMH است ثبت نام در آن لباس و لوازم جانبی "لنت" به فرانسه را "بانوی اول" به عنوان مشهور مطبوعات از نظر او در حال ذکر تاریخ زمانی که آنها whisked دور به Elysée و وقتی که آنها آمدند.

ارتباط می یابد منشاء آن در این واقعیت است که او در فرانسه به دو Arnault پسران و سپس زمانی که پاکسازی شد وزیر اقتصاد در سال 2014 و بازدید از ایالات متحده, زن و شوهر dined با Arnault دختر Delphine که کمک می کند تا اجرای مد طرف از چیزهایی که برای او و شریک زندگی خود را خاویر نیل که صاحب شبکه تلفن همراه رایگان با یک پنجم فرانسوی ها در بازار زیر کمربند خود. نیل به فرم. او دو سال حبس تعلیقی بیش وابسته به عشق شهوانی "جوانه زدن-را نشان می دهد" او تا به حال شده است در حال اجرا یک کسب و کار که از او ساخته شده بود اولین میلیون نفر با سن 24.

نیل در واقع صرف یک ماه در زندان به بازداشتگاه قبل از سیستم اجازه او. Adeline Hazan در زمان خاص هدف در تعداد رو به رشد برگزار شد در بازداشتگاه در زندان سه سال پیش از یک چهارم از جمعیت زندان در حال حاضر یک سوم. پاکسازی تا به حال هیچ چیزی برای گفتن در مورد آن.

در دوربین

اما کسانی که دوربین ؟ مطمئنا که به شما اجازه همه ما دیدن آنچه در جریان است در زمانی که Darmanin پلیس آغاز کار بر روی این تظاهرات و اعتراضات که همه پیش بینی برای پاییز در راه مگر اینکه است که سودای همه گیر می فرستد و هر کس به عقب در داخل خانه ؟

که نه خاص. وجود دارد بیش از اندازه کافی تصویری پرواز در سراسر اینترنت در فرانسه به نشان می دهد آنچه در برگر کینگ شعبه در l'etoile در 1 دسامبر 2018. یک جوخه از CRS پلیس ضد شورش شکست راه خود را به شعبه و truncheoned Gilets jaunes دروغ گفتن بر روی زمین. واحد رانده بود تا از شلون سور سئون به عضویت در سومین آخر هفته از عملیات به خمیر Gilets jaunes جنبش را به تسلیم. در عین حال تنها زمانی که پاکسازی شد تمرین خود را برای مصاحبه آیا ما به یاد بگیرند که فقط چهار نفر از چند ده CRS درگیر شده اند identitfied و شارژ. بقیه omerta به عنوان آن را برای حیله سیاسی از Macronie.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب