به روز شده در: آرا دوباره انتخاب امتیازهای, Douthit به هیئت مدیره مدرسه

کریستوفر Douthit انتخاب شد به خدمت منقضی نشده دو سال است در هیئت مدیره. کهربا فلین اریک Lunn جف مانلی و سینتی

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399

کریستوفر Douthit انتخاب شد به خدمت منقضی نشده دو سال است در هیئت مدیره.

کهربا فلین اریک Lunn جف مانلی و سینتیا Shabb دریافت بالاترین مجموع رای به حفظ کرسی های خود را در هیئت مدیره. رای خود را بالغ شد: فلین 6,938 یا 21.06%; Lunn, 7,850 یا 23.82%; مانلی, 6,446 یا 19.56%; و Shabb, 6,498 یا 19.72%.

لی Hensrud بود که نه یک مناظره پنجم رسید. او دریافت 5,066 آرا یا 15.37%.

در مجموع 32,950 آرا از جمله نوشتن در آرا ریخته شد در این مسابقه است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

برای حفظ دو سال موقعیت در هیئت مدیره Douthit دریافت 4,780 آرا از 49.95%, پیشی براد ریموند در 2,043 یا 21.35 درصد و لیندا جنکینز 2,703 یا 28.24%. جنکینز به حال تصمیم به کناره گیری از مسابقه هفته پیش اما نه در زمان به نام او حذف شده از انتخابات.

در مجموع 9,570 آرا از جمله نوشتن در آرا ریخته شد.

Douthit است بازگشت به هیئت مدیره مدرسه داشتن انتخاب شده در ژوئن 2018 اما او استعفا داد و در تابستان 2019 به قبول یک سال و موقعیت به عنوان موقت اصل شرودر دبیرستان. بر استعفای خود را به هیئت مدیره انتخاب شده مانلی به خدمت در آن خالی موقعیت.

Lunn متخصص اطفال که در خدمت به عنوان یک عضو هیئت مدیره از سال 2000 گفت که او "خوار و واقعا احساس ممتاز قادر به خدمت چنگال بزرگ به عنوان یک عضو هیئت مدیره مدرسه و به دنبال به جلو برای چهار سال دیگر.

"ما باید بسیاری از واقعا سنگین مسائل است که ما قصد داریم برای مقابله با این چند سال آینده -- آخرین, البته, اینکه تحول در کشور در مورد نژاد و نژاد روابط است."

Lunn اشاره کرد مهم وجود دارد مسائل مالی هیئت مدیره باید با "و البته هدف اصلی ما این است که آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان در Grand Forks -- که ما شماره یک اولویت است."

"من فکر می کنم ما باید عالی هیئت مدیره; من فکر می کنم ما باید عالی دولت" Lunn گفت. "من همچنین فکر می کنم ما باید بیشتر درگیر عمومی از ما تا به حال در یک مدت زمان طولانی و من فکر می کنم که خواهد بود مفید به این دلیل که بیشتر ایده هایی که در حال پرتاب کردن وجود دارد و چیزهایی شبیه آن ما در حال رفتن به آمده تا با راه حل های بهتر."

فلین گفت: "ما واقعا منسجم هیئت مدیره در حال حاضر و بسیاری از پروژه های ناتمام است."

کار از منطقه مدرسه تسهیلات نیروی کار و توصیه های آن "یکی خواهد شد که در پشت ذهن ما" به عنوان هیئت مدیره آماده برای یک همه پرسی در سال آینده.

"ما نیاز به انجام بهترین کار ما می تواند به امن برخی از منابع بودجه," او گفت و اشاره کرد که هیئت مدیره نیاز به "یک شیرجه عمیق به بودجه ما است."

فلین نیز گفت: او "هیجان زده به کار با شورای شهر بیشتر" اضافه کرد که "بیشتر وجود دارد مشارکتی چیزهایی که ما می تواند با آنها انجام دهد."

به تازگی اعضای منتخب خواهد شد و عضویت اعضای هیئت مدیره داگ نجار ژاکلین Hoffarth شانون در شرایط معمولی و لایحه Palmiscno که موقعیت بودند تا انتخابات این سال است.

این انتخابات, نتایج غیر رسمی تا زمانی که تایید شده توسط مقامات شهرستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن