بدترین هوا نیست در پکن یا دهلی نو

توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 2:49:22 pm بیست و پنج آمریکای جنوبی را 30 آلوده ترین شهره

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399
توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 2:49:22 pm
بیست و پنج آمریکای جنوبی را 30 آلوده ترین شهرهای شیلی با توجه به 2019 گزارش سالانه توسط سوئیس شرکت مشاوره IQAir. (نیویورک تایمز)

واقع در یک دره در مرکز شیلی در نزدیکی دریاچه ها و snowcapped کوه نشسته یکی از آلوده ترین شهرها آمده است.

هر زمستان خواب آلود تموکو از بالا به پایین جهانی کیفیت هوا در رتبه بندی. در حالی که به شدت آلوده کلانشهر مانند پکن و دهلی نو باید جمعیت تقریبا 100 بار است که از کوچک شیلی شهر کمک به دور ساعت ترافیک و کارخانه فعالیت تموکو را آلودگی نمی آید از فعالیت های اقتصادی. می آید از فقر است.

ژوئن هر چند ماه اوت زمانی که در نیمکره جنوبی در فصل زمستان دماسنج در تموکو رها کردن به عنوان کم به عنوان 4درجه سانتیگراد (39º فارنهایت). فقیر temuquenses به عنوان شهر 220,000 ساکنان شناخته شده اند و هیچ چاره ای اما برای سوزاندن ارزان—اغلب مرطوب—هیزم برای گرم نگه دارید.

بخوانید| دو سوم از آلوده ترین شهرها در هند: گزارش های جهانی

از پنجره اتاق نشیمن خود را 60 ساله ساکن پاتریشیا براوو می گوید: او گاهی اوقات می تواند تنها نیمی از یک بلوک پایین خیابان در تموکو محله. بقیه همه دود خاکستری. "آن را مانند زندگی در یک شهر با مه دائمی به جز آن دود دودکش می گوید:" براوو که در زندگی وجود دارد و از او یک دختر جوان است. او عادت به خارش چشم و بوی دود سنگین در اتاق نشیمن خود را در این زمستان او می گوید: حتی زمانی که خود او دودکش تاریک است و پنجره بسته است.

مشکل سوزش

با توجه به اطلاعات وارد شده توسط بلومبرگ سبز و غیر انتفاعی OpenAQ, تموکو تا به حال بدترین کیفیت هوا در جهان حداقل پنج روز در هشت هفته گذشته از جمله بازگشت به عقب در جولای 8 و 9. بیست و پنج آمریکای جنوبی را 30 آلوده ترین شهرهای شیلی با توجه به 2019 گزارش سالانه توسط سوئیس شرکت مشاوره IQAir.

به عنوان هوا بدتر می شود بنابراین انجام طیف وسیعی از بیماری های بهداشتی. این یک چرخه فرناندو لانا می گوید او دیده می شود بازی کرد و هر زمستان در 40 سال او مشغول به کار به عنوان یک متخصص قلب و عروق در تموکو. "تاپیک تقریبا کامل ارتباط بین سطح آلودگی و بازدیدکننده داشته است به پزشک برای بیماری های قلبی یا نارسایی قلبی," لانا می گوید.

این روند به ویژه نگران این سال برای هر دو ساکنان و مقامات بهداشت به عنوان Covid-19 انفجار در آمریکا. بیش از 3.6 میلیون نفر آلوده شده اند با این بیماری بالقوه کشنده در امریکا لاتین.

توضیح داده شده| می توانید یک رژیم غذایی ماهی محافظت مغز از آلودگی هوا?

در آوریل تموکو شد و یکی از اولین شهرهای شیلی در زیر قرار داده شده است. این امکان وجود دارد که با اجبار همه را به ماندن در خانه و آلودگی از خانواده شومینه افزایش یافته است. سوزاندن چوب و ایجاد دوده و ذرات میکروسکوپی که مطالعات نشان می دهد تا پایان تقریبا در هر قسمتی از بدن افزایش خطر ابتلا به مشکلات قلبی و سکته مغزی و آسم و ذات الریه و سرطان ریه است. یک مطالعه منتشر شده در ماه آوریل و به روز شده در مارس توسط دانشگاه هاروارد نشان داد که افزایش در معرض ذرات هوابرد فقط 1 ميکروگرم در هر متر مکعب افزایش Covid-19 نرخ مرگ و 8٪.

گزارش تموکو سالن شهر و محلی Universidad de la Frontera مرتبط ناگهانی کاهش درجه حرارت و افزایش آلودگی هوا به دو برابر شدن جدید کروناویروس موارد گزارش روزانه در پایان ماه مارس. پس از قرنطینه برداشته شد در ماه آوریل تعداد Covid موارد کاهش پیدا کرده است و با شهر حسابداری 67 از بیش از 7000 coronavirus مرگ و میر در شیلی پس از همه گیر شروع شد و با توجه به داده ها از وزارت بهداشت.

شیلی دولت شده است مشکل توسط تناوبی آلودگی خوشه در سراسر جنوب شیلی است و به دنبال به قدرت پایین اسکناس به طوری که بیشتر مردم شیلی می توانیم به استفاده از برق برای گرمایش و نه از چوب و وزیر انرژی خوان کارلوس Jobet گفت: در ماه گذشته در یک بلومبرگ مصاحبه رادیویی. اما که شما را در زمان و به احتمال زیاد نمی خواهد تاثیر عادات این زمستان.

مرطوب چوب "ارزان برای خریدار" Jobet گفت: "اما بسیار گران قیمت برای جامعه است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن