جهان تنهاتر برای ساکنان طولانی مدت, مراقبت, مسکن ارشد

"من فکر می کنم او هنوز هم ممکن است به یاد داشته باشید اما من دیگر نمی تواند برای اطمینان می دانم" او گفت:. پرو

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399

"من فکر می کنم او هنوز هم ممکن است به یاد داشته باشید اما من دیگر نمی تواند برای اطمینان می دانم" او گفت:.

پروتستان خانه ارائه می دهد خانواده "از راه دور" بازديد با عزیزان توسط اپل اما او شدید بیماری آلزایمر و عدم بینایی کسانی که اتصالات بیهوده است. او در آرزوی به دست خود را نگه دارید.

"این فقط خسته کننده گفت:" لاک از وادنایس هیتس. "من مطمئن هستم که او را گرفتن مراقبت های بزرگ است. آنها به نگه داشتن خود را امن است که خوب است. اما رهبران سیاسی هستند و نه به دنبال در چگونه برای اتصال مجدد مردم است. من فقط آن را دوست دارم اگر سیاستمداران خواهد این را در رادار خود."

ژان پل Hileman تشنج اختلال چپ او با ذهنی دائمی و آسیب های فیزیکی, اما نه بدون تمایل به خرید بروید اجرای errands و یا بازدید با دیگران است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Hileman, 52, که زندگی برای 11 سال در سلامت و مرکز توانبخشی در خیابان احساس می کند این ناعادلانه است که او و دیگر ساکنان طولانی مدت مراقبت از مراکز دیگر می تواند سرگرم کردن خانواده. او نگران است که هفته محدود جامعه در حال تشدید بهداشت روانی و نگرانی برای خود و دیگران است.

"کسانی از ما که در حال حاضر پیچ آن را ساخت ما بیشتر پیچ" گفت: Hileman که چهار خواهر و برادر استفاده می شود به درایو در خارج از کشور هستند و در گذشته برای یک دیدار. "آنچه که ما نیاز به دانستن است که آنها در حال رفتن به شروع به بلند کردن تمام این محدودیت ها," او اضافه شده است. "وجود دارد برخی از افرادی که می خواهید به عقب بر گردیم به یک حس عادی."

در سراسر مینه سوتا که مشترک سرخوردگی در میان افراد مسن و ناتوان و همچنین عزیزان خود البته هرحال برای بسیاری از, اگر نه بیشتر, با نگرانی بیشتر برای ایمنی شخصی. خانواده ها و ارائه دهندگان مراقبت باید تعادل تمایل خود را برای دیدن بستگان خود در برابر این واقعیت است که این رمان coronavirus به شمار ویژه تهدید به سالمندان و ساکنان با شرایط بهداشتی اساسی.

"کاملا (جداسازی) یک نگرانی به ما ارائه دهندگان گفت:" جودی Boyne یک سخنگوی LeadingAge مینه سوتا یک ایالت سرپرست انجمن. "کارکنان ما در تنظیمات در حال انجام است که آنها می توانند برای اطمینان از ساکنان درگیر و فعال و تماس انسان حتی اگر محدودیت های در حال وقوع است."

دولت فدرال دستورات

به عنوان از آوریل 18, نزدیک به 600 731 تایید COVID-19 مرگ و میر شده است ساکنان خانه های سالمندان زندگی کمک و یا به مراکز دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت. اکثریت قریب به اتفاق از مرده ها بیش از سن 60 سالگی و تقریبا در همه زمینه نگرانی های بهداشتی.

با محدود پایان زندگی استثنا "وجود دارد سخت است 'هیچ ملاقات راهنمایی در اثر است که هر دو پرستاری و امکانات زندگی کمک باید به دنبال — فدرال و دولت بخشنامه گفت:" پتی کالن مدیر عامل و رئیس جمهور از ارائه دهندگان مراقبت از مینه سوتا یکی دیگر از انجمن صنعت.

برخی از این قوانین می تواند در عین حال آرامش در کشور توسط دولت و یا حتی یک ساختمان با ساختمان و اساس.

در 18 مه مراکز مدیکر و مدیکید خدمات منتشر شد سه فاز دستورالعمل در بازگشایی خانه های سالمندان که جوش پایین به این: تمام موسسات و خانه های پرستاری باید بازگشایی گذشته یا 14 روز پس از استراحت از اقتصاد است.

این دستورالعمل همچنین تاکید بر نیاز برای تست از ساکنان و کارکنان کافی نیروی انسانی و تجهیزات حفاظت فردی هیچ مورد شناخته شده در این تاسیسات و دسترسی به یک بیمارستان با بیمار, ظرفیت. برای بسیاری از موسسات است که می تواند یک نوار بالا به پاسخگویی در این زمان.

حتی اگر آن را موظف بسیاری از ساکنان از امکانات مراقبت ممکن است به طور داوطلبانه انتخاب می کنید برای حفظ فاصله اجتماعی از دیگران, اما آن را هنوز هم سرد راحتی در برابر تنهایی و انزوا. پس از آن وجود دارد مانند ساکنان Hileman که هنوز هم تا حد زیادی تلفن همراه (او گاهی اوقات با استفاده از یک صندلی چرخدار) و antsy برای تعامل انسان.

"من این عبارات در دستياران چهره است که این تلفات در آنها" او گفت:. "ما حتی نمی تواند صحبت می کنند و به برخی از ساکنان آنجا که ما را به ماندن در اتاق ما و مجبور به پوشیدن یک ماسک صورت هنگامی که ما به ایستگاه پرستاران و یا رها کردن ما ایمیل و یا دیدن کارگر خدمات اجتماعی."

برای Hileman وجود دارد نه بیشتر سفر به فروشگاه مواد غذایی و یا حتی قدم فراتر از پایان جلوی خانه از او مراقبت زمینه.

"ما احساس می کنیم در یک زندان ایالتی وضعیت," او گفت:. "آنها در حال رفتن راه بیش از حد و دریا در برخی از این اقدامات است که در حال اضافه شده است."

بیش از حد مسئولیت ؟

در برخی موارد Cheryl Hennen موافق است.

"ما باید بسیار آگاهانه در مورد اثرات انزوا و ما باید برای کاهش این ویروس گسترش" گفت: Hennen دولت بازرس برای مراقبت دراز مدت که دفتر بخشی از مینه سوتا هیئت مدیره در پیری است. "وجود دارد نیاز به یک تعادل است. ما شنیده ام از ساکنان که مجاز به دیدن عزیزان خود را, 'آیا ارزش آن را به رفتن در زندگی ؟ شاید من باید ترک این زمین است. "

او گفت: 20 درصد از شکایات دفتر او دریافت مربوط به جداسازی و سلامت روان و برخی از سایت های گمراه در کنار احتیاط.

او به یاد می آورد شکایت او دریافت شده از یک زن که قرار بود در یک مرکز مراقبت و به وضوح به خوبی انجام نمی شود. حتی اگر "مراقبت دلسوزانه" و "پایان زندگی" بازدید مجاز در طول همه گیر تسهیلات کاهش یافته و به او اجازه دیدن مادرش در فرد است.

سپس مادر او درگذشت و او هنوز هم مسدود شده از بازدید. بدن فرستاده شد دور برای هولوکاست.

"مردم هستند که به ما برای به دست آوردن دسترسی به زمانی که خود را عضو خانواده بسیار بیمار" Hennen گفت. "من نمی گویم تمام امکانات, اما برخی از آنها در حال گرفتن بسیار سخت موضع (علیه) این است. ما تا به حال برخی از مناطق که در آن مرکز است که اجازه می دهد پنجره بازدیدکننده داشته است در همه."

لاک متهمان سیاسی و مسئولیت مالی است که بسیار در بازی به عنوان علم است. او مشتاق به چرخ همسرش که با استفاده از صندلی چرخدار "در خارج از آب گرم و هوای تازه ... که در آن ریسک نزدیک به صفر" اما "هیچ کس در قدرت از فرماندار به محلی سر مدیر خانه می توانیم به بیرون رفتن در اندام به اجازه خانواده بازدید کننده است."

نانسی شوارتز, زندگی, غنی سازی, خدمات, مدیر پروتستان خانه و خدمات گفت: کارکنان او انجام شده است همه از آن می توانید برای کمک به از طریق شکستن انزوای. آنها مجموعه تصویری چت, مرتب پنجره بازديد و تشویق اعضای خانواده به, تماس, متن, ایمیل و ارسال کارت.

اعضای خانواده را نیز تشویق به دنبال همراه در یک پروتستان خانه Facebook جامعه است. "آن را مفید و اطمینان بخش که آنها را ببینید تصاویر عزیزان خود را درگیر و خندان" شوارتز گفت: "و ما ارتباطات و زندگی غنی سازی تیم در حال کار اضافه کاری برای ارسال بسیاری از لحظات شادی ما ساکنان را تجربه کرده اند بیش از این هفته گذشته است."

خانواده و دوستان نیز می تواند رها کردن بسته های ویژه برای عزیزان که شامل یادداشت های مورد علاقه, اسنک گیاهی برای مراقبت از, عکس ها و داستان های به یاد در مورد و داوطلبان در جامعه در حال استخدام برای قلم بگیرید و یاد دهید و دعا محافل.

راه گریز بیشتر, بدون بازدید کنندگان

ساکنان مستقل ارشد امکانات زندگی تمایل به گریز بیشتر در مجاز بودن به آمدن و رفتن آنها به عنوان لطفا اما اکثر سایت ها را قطع کرده اند اجازه می دهد بازدید کنندگان و نیاز سالمندان به پوشیدن ماسک هنگامی که آنها را وارد کنید و یا خروج از ساختمان.

برای دو سال کریستوفر Mabry و 70 زندگی می کردند در Ebenezer برج آپارتمان زندگی ارشد بالا و افزایش در جنوب مینیاپولیس زندگی می کردند که در خیابان ها برای بیش از یک دهه قبل از پیدا کردن ثبات وجود دارد.

او خود می بالد در فعال نگه داشتن. تا زمانی که این بیماری همه گیر لغو همه چیز او تا به حال شده است آماده سازی خود برای فصل سوم خود را به عنوان یک آشپزی کارگر در هدف زمینه است. اما در حال حاضر او را به لحاظ اجتماعی فاصله با انتخاب.

"من فقط رفتن را در آپارتمان من و من بیرون می آیند تا زمانی که من یک قرار ملاقات و یا چیزی" گفت: Mabry صحبت از محافظ صورت در حالی که بازگشت به برج از یک ماموریت در مارس 18.

اگر او یک شکایت آن را در مورد دسترسی به زمینه های مشترک در داخل بالا رود.

"آنها به بسته همه چیز را. شما نمی توانید به رفتن به اتاق ورزش, کتابخانه, کامپیوتر, اتاق," او گفت:. "به نظر می رسد مانند آنها حداقل اجازه دهید ما که و اجازه دهید ما به لحاظ اجتماعی فاصله (در آن وجود دارد). آنها فقط ساخته شده تمام تصمیم گیری برای شما."

جیمز Gelmete, 71, است زندگی در این برج به مدت سه سال. بسیاری از کفش نا امیدی در مورد ماسک ماندگاری در مناطق مشترک فروکش کرده است به عنوان ویروس رخنه کرد و نزدیک او گفت:.

وجود دارد شکایت از دیگران "در آغاز" Gelmete گفت. "من نمی بینیم و هیچ مشکلی با آن. هنگامی که شما ببینید که چگونه آن را با آمار دیگر کشورهای میانه شده است خوش شانس."

هنوز هم او خوشحال خواهید بود برای روز هنگامی که بالا رزومه اجتماعی ساعت و گروه گردش مانند سفرهای خرید. "این یک جای خوب برای زندگی," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن