تجربه منحصر به فرد از خیابان Nazaire

Chantiers de L'Atlantique کشتی حیاط کارگر تماشای دلسرد شدن تخمگذار مراسم در کوئین مری 2, 2002. | Stefan روسو/P

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399
St Nazair worker
Chantiers de L'Atlantique کشتی حیاط کارگر تماشای دلسرد شدن تخمگذار مراسم در کوئین مری 2, 2002. | Stefan روسو/PA. تمام حقوق محفوظ است.

خوشبختانه جنگ با انسان ها بازی کرده است و یک نقش اصلی در سنت Nazaire اخیر تطبیقی رفاه. اما جنگ بر محیط زیست است.

پس از gawking در زباله از تلاش انسانی درگیر و مردد در پانل اشاره به برخی از درد و رنج کسانی که مجبور شده توسط نازی ها برای ساخت این قلم وجود دارد سه گزینه است که کمک به تماشاگر mull بیش از آسیب انجام می شود به این سیاره توسط تولید گزینه های فرانسه حاکمان باید plumped برای. آنها باید در تاریخی سفارش.

گردشگران مجاز در یک کشتی در حال ساخت است اما آنها می توانید ببینید Chantiers de l'Atlantique و تماشای آنها را با هم قرار داده. به عنوان هر زمان جراحی است که bashed پرچ و جوش وجود دارد مقدار زیادی از سر و صدا و بوی روغن داغ رنگ و مواد شیمیایی. اگر شما وجود دارد قبل از پایان سال 2020 ممکن است شما با دیدن این کارشناس Virtuosa قبل از آن به پایان رسید. برای بازدید از این مراکز صنعتی ممکن است قریب به اتفاق جدی را تجربه کنند. شما ببینید اولیه انسان دیگر فقط چمباتمه پنوماتیک در انفرادی سنگ چخماق جوش یک شاخ خراش دادن تنها گاو را پنهان و یا تپش برخی از ذرت به آرد, اما انسان قدرت در راس یک سیستم در سراسر جهان از فعالیت و ارز.

چه چیز دیگری ممکن است این محوطه ها و کارگاه های آموزشی ساخته شده اند? یا به شکل تولیدی شرکت و بازار آن را در خدمت چنین است که آن را تنها مضر چیزهایی که کارگران خود را می تواند ارائه به بشریت ؟

این آستر خود را تبدیل به یک مثال واقعی از آن شمع 'em high, فروش اونا شعار ارزان است. مارسی یک شهر بزرگ و پورت آن را بزرگترین در فرانسه اما آستر کروز نشستن وجود دارد, گره خورده است تا در حوض را به همه چیز احساس کوچک و ناچیز است. بیشتر دلهره آور که حتی لایه هایی از ظروف حمل و نقل رتبه یکی بالای دیگر در سوپر-حمل از چین هستند serried ردیف کابین رسیدن به ده طبقه بالای خط از قایق های نجات در کشتی gunwales dwarfing جرثقیل کلیساها و انبارها از پورت های سنتی, آسمان خط.

در برخی از روز های تابستان به راه رفتن در امتداد دریا که مقابل زمانی که وجود دارد فقط یک بوش کروز در انتظار آن در آینده دور از مسافران آن موتور عطف به حفظ کل شهر شناور در قدرت بود به یک ریه ها پر شده از اگزوز موتور در حال اجرا است که اکثر رفتارهاي نسخه از سوخت هیدروکربن سنگین دریایی نفت است.

از آنجا که کوستا کونکوردیا سقوط کرد و به ایتالیا در سال 2012 چیزهایی که باید همیشه بزرگتر با کسانی که بیرون آمدن از سنت Nazaire پیشرو در راه است. کلمات "gigantesque" و "gigantisme" همه جا هستند در این جزوه از شهر های گردشگری که سازماندهی تورهای به همه این سالن. زمانی که این بیماری همه گیر رخ داد که Chantiers de l'Atlantique برنامه ریزی شد 20 بوش کروز راه اندازی در حال حاضر و تا سال 2030. هیچ کس می تواند پیش بینی آنچه که اتفاق می افتد در حال حاضر.

کارخانه ایرباس

Airbus
ایرباس کارکنان کار در کابین خلبان بخش از یک A350 ایرباس, هواپیما در نزدیکی Saint Nazaire, 2011. | Notarianni Laetitia/PA. تمام حقوق محفوظ است.

پس از آن است که کارخانه ایرباس. مانند کشتی سازی, شما به کتاب در پیش برای دریافت بهترین نرخ تورهای اما در اینجا شما همچنین می خواهد پاداش یک قرن بیست و یکم تجربه کاری: آن را ساکت تر تمیز کننده و نه بالینی در خود احساس می کنید. حتی در مدرن ترین کشتی سازی وجود دارد هنوز هم وظایف یادآور کسی adzing کردن قلب تنه درخت به شکل یک سنگ-سن قایق رانی: استفاده از زور در برابر مواد طبیعی ، نه چندان در ایرباس. این است که علم و فناوری در پیشرفته ترین.

پایان دادن به تولید A380 بوده و به نام قبل از Covid-19 متوقف فرانسه. پشت در 14 فوریه ایرباس اعلام کرد که هیچ بیشتر خواهد بود ساخته شده فراتر از تعداد انگشت شماری به دلیل برای تحویل در 2021. در هر صورت با وجود این بحث در یک مرحله از ساخت یک زن و شوهر از هزار نفر از چیزهایی که تنها فروش از اهمیت واقعی شده بود به شرکت هواپیمایی امارات. از آن زمان نزدیک به نیمی از خروجی A380s با یک ناوگان در حال حاضر در حال اجرا در 115.

سقوط از بحران مدرن انبوه مسافر تجارت ناشی از این ویروس است که می تواند و خواهد رسید بسیاری از جوامع ، اما مشکلات این هواپیما تنها یک استعاره برای برخورداری از یک صنعت گسترده ای ساخته شده بر اساس ناپایدار و یا بسیار خطرناک رشد غیر عادی که در آن بزرگتر و سریع تر بیشتر هستند مانتراها که تسلط.

در فرانسه و کل ایرباس در حال حاضر در معرض خطر و حتی قبل از اپیدمی Chantiers de l'Atlantique شد میله میله برای زنده ماندن تنها اگر دولت ایتالیا را معادل Fincantieri رفت جلوتر با تصاحب کرد. اتحادیه اروپا شده است برگزاری چیز بر اساس "رقابت". آن را متوقف کرده است رئیس شرکت ایتالیایی آلبرتو Maestrini رفتن یک مرحله بیشتر و گفت که جدید mastodon باید شامل زیردریایی ساختمان متری از آلمانی Thyssenkrupp.

شده است و اين صنعت بزرگ با "رهبران کاریزماتیک" است که مردانی که پس از اعتقاد خود را که آنها نیاز به گوش دادن به هیچ کس دیگر; توده از پول به ندرت ایشان; دولت و مقامات محلی آماده شده برای ساخت جاده ها, تغییر شکل پل, ساخت بنادر و تبدیل مناظر. همه این امکان را برای این غول تکه های سرمایه خصوصی برای تحقق بخشیدن به خود را مهندسی می پروراند. نه تنها فرانسه پدیده اعطا شده اما یکی که تضمین موفقیت این هواپیما و بوش کروز صنایع در شش تا به حال.

موازی ما آگاه تر از این است که بی رحمانه سیاست های دنبال شده توسط مایکل اولری از رایان ایر به موجب آن مقامات محلی در سراسر اروپا شده اند cajoled به پرداخت هواپیمایی که بزرگ گرايش به تبدیل آن مسافران را به ساردین خود را به استفاده از فرودگاه های محلی خود را برای پرواز.

هر دو کشتی کروز و هواپیمای جت مسافربری باید خیس, عمومی, پول معمولا به طور غیر مستقیم (برای مثال اگر شما در حفظ و هوایی فرانسه شناور مالی پس از آن شرکت هواپیمایی را می توانید در ادامه به خرید ایرباس جت) اما اغلب نیز به طور مستقیم به عنوان در حال حاضر در طول Covid بحران است. کل کاری ثابت دوز عظیم از فساد و آنچه در فرانسه pantoufleیا تشک که در آن سران سرش طور پراکنده بین دولت و بخش خصوصی شغل. اگر تا کنون شما را به دیدن یک عکس و یا یک فیلم فرانسوی Covid اضطراری تیم جلسه با پاکسازی در Elysée را salle de criseنگاه برای یکی نشسته کنار رئیس جمهور: الکسیس کولر.

Kohler
رئیس جمهور پاکسازی و ریاست جمهوری دبیر کل الکسیس کوهلر (چپ) در کنفرانس تماس به راه اندازی مراقبت کمیته مارس 25 سال 2020 | مارین لودویک/PA. تمام حقوق محفوظ است.

در ژانویه MSC سوئیس-ایتالیایی غول کروز و حمل و نقل تجارت در ظهور یک سفارش برای دو کشتی از Chantiers de l'Atlantique. یکی از آنها خواهد بود که بزرگترین متری که تا کنون ساخته شده است. در حالی که کولر کار در وزارت مالیه یک دهه پیش او در میان چیزهای دیگر, دولت شکل در هیئت مدیره Chantiers با یک سوم از سهام به عنوان سهام خود را در جدول. کمی بعد او را پاکسازی ", directeur de کابینه" زمانی که رئیس جمهور شد فقط وزیر اقتصاد. زمانی که پاکسازی سراشیب به سازماندهی خود در انتخابات کولر بود مدیر مالی کارشناسی ارشد. مادر او پسر عموی شد شریک بنیانگذار کارشناسی ارشد. زمانی که پاکسازی کردم ریاست جمهوری کولر ساخته شده بود دبیر کل Elysée.

A380 هزینه حداقل 12 میلیارد یورو برای توسعه. تصور کنید شما می توانید با مبلغی که با این مبتکر ظرفیت تیم و تکنولوژی درگیر با منابع قبل از اینکه شما در این ایرباس سالن مونتاژ.

به دنبال متخصصین و اهل فن رسانه ها و فرصت های ایجاد شده توسط علم جدید و تکنولوژی در ذهن ترا درهم میشکنند. اما این رسانه ها نیز پر از وحشتناک مبالغه از مدرن و روز معادل از Isambard پادشاهی برونل. خود را بزرگ شرق بود بزرگترین کشتی تا کنون ساخته شده است زمانی که آن را راه اندازی در رودخانه تیمز در سال 1858 و باقی مانده پس از چهل سال. طراحی شده برای از 4000 مسافر به استرالیا, کشتی بود مانند A380 کامل شکست تجاری است. آن را به پایان رسید تا تخمگذار کابل تلفن در سراسر اقیانوس اطلس (برخی به سنت Nazaire) قبل از تبدیل شدن به یک شناور سالن موسیقی در Mersey. حداقل وجود دارد فقط یکی از بزرگ شرقیو برخی از مدرن معادل رویای inundating ما در شهرستانها و روستاها با ناوگان هوایی تاکسی و تحویل هواپیماهای بدون سرنشین است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب