این Trumpification از حزب محافظه کار

در سال 2013 دو از پیشرو تحلیلگران محافظه کار در ایالات متحده توماس مان و نورمن Ornstein استدلال کرد که حزب جمه

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399

در سال 2013 دو از پیشرو تحلیلگران محافظه کار در ایالات متحده توماس مان و نورمن Ornstein استدلال کرد که حزب جمهوریخواه از طریق آن رد سنتی حزب اصول افتاده بود و خاموش طیف سنتی سیاسی موقعیت و تا به حال تبدیل شدن به یک "رادیکال شورش – ایدئولوژیک افراطی تکبر از حقایق و سازش و بی اعتنا از مشروعیت سیاسی آن مخالفت'.

در عین حال با وجود این ادعا رادیکالیسم از استقرار جمهوری خواه برای سال ها به حال موفق به اطمینان حاصل شود که خود را مورد علاقه بیشتر خوش طعم اولیه نامزدها موفق به برنده شدن نامزدی. این ناخوشایند آنهایی که – Michele Bachmann, ریک سانتوروم هرمان قابیل و غیره – همه با موفقیت مهار شدند. در سال 2016 این مذاکرات شکست خورده است; با وجود بهترین تلاش خود را به supress او دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بیشتر توهین آمیز و لحنی نامزد جمهوری خواه استقرار سوار یک موج رسانه ای هیستری و نارضایتی عمومی را به نفع نامزدی. به عنوان ما می دانیم که او می خواهم به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و سوق دادن حزب جمهوری خواه و حتی بیشتر در طیف.

سریع به جلو به 2019 و بریتانیا حزب محافظه کار تا به حال خود را مغلوب ساختن پیشی جستن لحظه. تنها بر خلاف حزب جمهوری خواه در سال 2016 حزب محافظه کار ایجاد خودسرانه تشویق آن – بسیاری از نمایندگان مجلس و حتی رای تاکتیکی برای اطمینان از آن است. بله حزب اکثریت تصمیم به انتخاب بوریس جانسون خود را به عنوان رهبر یک مرد که آنها می دانستند که به یک حمله بی کفایت و دروغگو. آنها را به خاطر آنها که مغلوب ساختن پیشی جستن-مانند افراد مشهور رهبر مانند جانسون بهترین شانس برنده شدن در یک انتخابات عمومی برای آنها. خود را قمار پرداخت می شود. این یک Faustian bargain, اما, چون, درست مثل حزب جمهوری خواه در آمریکا, حزب محافظه کار در بریتانیا پس از سقوط دور طیف سنتی سیاسی موقعیت. در واقع آنچه که ما را دیده اند بیش از سال گذشته است تدریجی Trumpification از حزب محافظه کار. بیایید شروع با آشکار است.

دیگر حزب محافظه کار

حزب محافظه کار است و دیگر یک حزب محافظه کار. به عنوان کهنه محافظه کار روزنامه نگار پیتر Oborne نوشت: در سال گذشته این حزب تبدیل شده است 'صریح انکار از همه چیز در آن به معنی یک محافظه کار'. به طور سنتی شده است یک مدافع از استقرار موسسات (کلیسا, پادشاهی, پارلمان, حاکمیت قانون و غیره) و سنت دیدن محافظه کاری به عنوان تجسم یک Burkean حس وظیفه عمومی در کنار خصومت عمومی به اصلاحات شتابزده و ماجراجویی. در معروف خود مقاله در حال محافظه کار (1956) با نفوذ محافظه کار فیلسوف مایکل Oakeshott نوشت: از یک ذاتی محافظه کار وضع که درک آن به کسب و کار از دولت به شعله ور شور و شوق و آن را به اشیاء جدید به خوراک اما برای تزریق به فعالیت های در حال حاضر پرشور مردان یک عنصر اعتدال; برای جلوگیری از, برای جلوگیری از تورم به آرامش و آشتی'. در عین حال بیش از سال گذشته حزب محافظه کار را انجام داده است همه چیز را در قدرت خود را برای مخالفت با این متوسط منش.

سنتی محافظه کاران شده اند استدلال در امتداد خط های مشابه برای چندین دهه است. پیتر هیچنز شده است که این استدلال از 1990s شروع شد که حزب محافظه کار از تغییر اجتماعی محافظه کاری اجتماعی لیبرالیسم همراه با رضایت به کار جدید قانون اساسی و اصلاحات آموزشی و خود را در آغوش, از, اطلاعات, مدیریت روابط عمومی و چرخش به مدیریت محبوب, نظر, همه مقدار به یک ریشه دار مارکسیستی-Gramscian پروژه که شده نگه دارید و از سیاست است. در چند دهه گذشته دیده می شود حزب محافظه کار حزب تبدیل شده و تقریبا "غیر قابل تشخیص از Blairite جدید کار". در واقع, وجود دارد که بسیار در حقیقت در این نمایش; Cameron-آزبورن (و کلگ) دوران بود و در واقع مدل در Blairite جدید کار سبک فعالیت سیاسی – کامرون شد, بعد از همه, خود توصیف 'وارث بلر'. اما با وجود هیچنز' پوچ ادعا می کنند که "محافظه کاران در حال حاضر اصلی جناح چپ حزب در کشور' (آنها نه جناح چپ) شده است وجود دارد در مجموع نوع دیگری از تغییر در ماهیت این حزب بیش از سال گذشته است. این تغییر می توان به این لحظه که جانسون و مشاور ارشد Domenic کامینگز وارد شماره 10.

پس از تبدیل شدن به نخست وزیر در ماه جولای سال 2019 Johnson, تقریبا به طور قطع در دستور کامینگز است به تکه پاره های سیاسی MO از پیشینیان خود در این حزب است. به عنوان کارفرمای سابق خود, حداکثر, Hastings, پیش بینی او نشان داده کامل 'تحقیر برای قوانین سابقه و نظم و ثبات', تحریف سنت از حزب محافظه کار و ارزش های خود را حتی بیشتر. در نظر بگیرید که چگونه در طول سال گذشته حزب خود را به ماشین حمله کرده و تقریبا هر تاسیس موسسه که محافظه کاری یک بار ایستاده بود به دفاع از: مجلس قانون سلطنت و رسانه ها. این نشان از یک بی توجهی کامل برای مفهوم حقیقت است. در واقع بیش از هر زمان دیگری آن را انتخاب کرده است به دروغ; به امتناع از اذعان و عذرخواهی برای اشتباهات گذشته; به دادگاه نژادپرستان افراد متعصبی و مختلف دیگر ناخوشایند مردم و به تصویر کشیدن هر کسی حتی خود اعضای حزب که مخالفان به عنوان دشمن مردم است.

چه می توان گفت از یک حزب است که جذب هر دو ثروت در کنار سنتی کار رای گیری کار-کلاس ؟ و یا زمانی که آن را جذب چهره های مانند کتی هاپکینز و تامی رابینسون? و یا زمانی که سازمان فاشیستی مانند انگلیس برای اولین بار اصرار حامیان آنها را به پیوستن به صفوف خود را (در ماه دسامبر, بریتانیا برای اولین بار ادعا کرد حدود 5000 از اعضای آن بود پیوست و حزب محافظه کار حزب)? در حالی که حزب اتحاد متعهد به تصویب جناح چپ سیاست و postured در یک لیبرال جهت آن است به طور همزمان هم تراز خود را با یک رشد بین المللی گروه از جناح راست strongmen و دیکتاتورها – مغلوب ساختن پیشی جستن Bolsonaro, نتانیاهو, Duterte ژنرال السیسی اوربن مودی و اردوغان.

که دیگران باید اذعان کرد که حزب محافظهکار دیگر دارای یک ایدئولوژی منسجم و یا مجموعه ای از اصول آن نهفته است misinforms, intimidates و نشان می دهد که تمایل به می گویند و انجام هر کاری برای رسیدن به آن می رسد و هر آن به پایان می رسد ممکن است در هر روز داده می شود. نتیجه این است که در طول سال گذشته جانسون و کامینگز همراه با کوچک cenacolo وفادار و بی مهره وزرای ایجاد کرده اند که آب و هوا از هرج و مرج و ابهام است که شبیه به هیچ چیز به جز سنتی محافظه کاری. هرج و مرج به آن اشاره شده است در اینجا مشتق به طور خاص از دائمی اختلال سیاسی هنجارها و استانداردهای در حالی که ابهام ناشی از بیضوی ramblings جانسون (و به تازگی کامینگز از طریق خیابان داونینگ باغ گل رز) و ثابت دروغ و اطلاعات غلط ناشی از دفتر خود را. احساس تولید شده است که یکی بسیار زیاد غیر قابل پیش بینی.

اختلال و سردرگمی سیاسی به عنوان روش

این اشتباه خواهد بود اما به نظر این تغییر را در طبیعت به عنوان حادثه و یا حماقت و یا به عنوان نتیجه bumbling حماقت از جانسون لیگ برتر است. تغییر کرده است در واقع یک تصمیم آگاهانه است و بیمه یک منطق روشن, ریشه های که ممکن است شما را به ولادیمیر پوتین 'سیاسی تکنسین' ولادیسلاو Surkov یک سایه شکل به آنها Cummings است که از خود مرتبط شده است. منطق ساده است: ایجاد یک همیشگی دولت از اختلال و سردرگمی به طوری که برای نگه داشتن مخالفان به طور مداوم در پشت پا است. در یک مقاله در لندن به نقد و بررسی کتاب در سال 2011 پیتر Pomerantsev توصیف آن به عنوان یک "استراتژی قدرت بر اساس [...] عدهای شکل تغییر که غیر قابل توقف است چرا که آن را غیر قابل تعریف'. این استراتژی است که کمک کرده است پوتین حفظ قدرت برای دو دهه گذشته و این استراتژی است که آیا شاغل آگاهانه یا ناخودآگاه کمک تهمت امن انتخابات ریاست جمهوری در سال 2016.

هدف این است که به "سیل در این منطقه با گه' به عنوان برگ برنده سابق استراتژیست استیو Bannon فصاحت آن قرار داده است. این ایده که در حال حاضر بیش از حد-اخبار رانده چرخه شما را بمباران رسانه ها و شهروندان با مجموعه ای گیج کننده از روایات و counternarratives به طوری که حجم گسترده ای از محتوای بیش از حد می شود برای هر کسی که به روند. حتی روزنامه نگاران را نمی تواند نگه داشتن. نتیجه این است که حقیقت را می شود همیشه طاقت فرسا برای پیدا کردن سیاستمداران تبدیل شده همیشه اعتماد و مردم تا پایان تعویق انداختن به درک 'قوی' رهبر که ادعای او را 'توانید چیزی انجام می شود'. به عنوان Vox نویسنده شان Illing گفت: استراتژی آن تولید دولت از نیهیلیسم است که در آن مردم تبدیل به 'پس از تردید در مورد امکان پیدا کردن این حقیقت که آنها را جستجو'.

این بود که بدون شک استراتژی کامینگز به تازگی شاغل به مدیریت بحران بیش از خود شکستن قفل قوانین. در درست Trumpian مد یک کنفرانس مطبوعاتی نامیده می شد و مخاطبان نگه داشته بودند انتظار برای 30 دقیقه تنها با ارائه یک ساعته بیضوی مناجات بهانه ای برای چرا او را شکست قوانین است. کل منظره چپ اکثر مردم احساس خسته و عصبانی و نا امید کننده و در برخی موارد بی تفاوت نسبت به خود سوء استفاده(ع) از قدرت.

اما شاید در هیچ جا بیشتر کاملا چنین Trumpian تاکتیک های به کار گرفته شده از طول 2019 کلی انتخابات که در آن به عنوان آدم رمزی استدلال حزب محافظه کار سیاست را به کل تجربه 'بدبخت گیج کننده و استرس زا و سپس درخواست رای دهندگان به آن را به دور. حزب به معنای واقعی کلمه بمباران رسانه ها و شهروندان با دروغ و اطلاعات غلط را شکست و ایمان خود را در سیاست و حتی بیشتر و سپس ارائه آنها را در یک راه از طریق جانسون قدرتمند رهبری و مبهم وعده به "مبارزه با تروریسم در اروپا انجام می شود'. استراتژی است که کمی تعجب که با توجه به این که جانسون و کامینگز شده بود ارتباط با و گرفتن توصیه از مغلوب ساختن پیشی جستن وابسته بیش از سه سال گذشته است. 'من به طور فزاینده توصیف دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن' Johnson اعلام کرد در سال 2018 است. "من تبدیل شده اند بیشتر و بیشتر متقاعد شده است که روش خود را در جنون [...] تصور مغلوب ساختن پیشی جستن انجام Brexit' او ادامه داد: "او می خواهم به در خونین سخت [...] وجود دارد می تواند تمام انواع خرابی انواع هرج و مرج است. هر کس فکر می کنم او می خواهم دیوانه [...] آن بسیار فکر خوب'.

اما آن را فقط به هرج و مرج است که جانسون و کامینگز کشیده اند از مغلوب ساختن پیشی جستن راهکار آن را نیز پوپولیستی ضد نخبگان ذکراست. فقط به عنوان برگ برنده با شدت گرفتن در برابر ما سیاسی و رسانه ای ایجاد – قول به "تخلیه باتلاق' و جیغ 'خبر جعلی" در روزنامه نگاران که او را به چالش – خیلی بیش از حد جانسون و حزب او در حال حاضر مشغول یک مبارزه دائمی از ضد استقرار ذکراست. Brexit بود البته کامل سلاح های که با آن به اجرای این موضع گیری به محکوم کردن هر کسی که به چالش کشیده و او را به عنوان بخشی از یک طرفدار باقی می ماند لیبرال نخبگان است که می خواهد برای تضعیف خواهد کرد از مردم". البته در واقعیت تهمت و جانسون نمی تواند بیشتر ایجاد اگر آنها سعی سابق یک آیوی لیگ تحصیل میلیاردر مادام العمر روابط سیاسی, کسب و کار و رسانه ای نخبگان دومی یک Etonian-Oxbridge فارغ التحصیل از یک سلسله از به اصطلاح روشنفکران و هنرمندان و سیاسی و چهره های رسانه ها.

کامینگز خود Oxbridge تحصیل و ازدواج نوه از یک اشراف زاده. این افراد در حال ایجاد – و یا به جای آنها یک سرکش جناح از آن است که باید کشف و ضبط نخست وزیری برای خود خودخواه و masturbatory لذت تمام آنها در حالی که نما به عنوان 'مرد از مردم'. اما فقط به عنوان حزب جمهوری خواه استقرار آمده اند برای دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک دارایی – یک رای-برنده است که منحرف هر کس از نیت آنان از خدمت افراطی و ثروت و افتخار و قدرت شرکت های بزرگ – بنابراین بیش از حد محافظه کار حزب پذیرفته جانسون و به طور پیش فرض کامینگز به عنوان معادل آنها. مبادا فراموش کنیم چگونه خود را برای موفقیت شده است bankrolled توسط صندوق های تامینی میلیاردرها و میلیونرهای منکران تغییرات آب و هوا, روسی, الیگارشی و مختلف دیگر 'Dark پول' منابع.

داخل ببر ؟

اما این سوال باقی می ماند: چه مدت می توانید این نمای نگه داشته می شود تا قبل از حامیان آنها در سراسر سیاست و رسانه از دست دادن ایمان ؟ در حال حاضر ترک ها شروع به نشان می دهد معمولا با حمایت روزنامه شرق بحرانی تن نسبت اخیر کامینگز افتضاح. جانسون نیز یافت می شود بعید است – و به خصوص بی امان – منتقد در پیرز مورگان که بسیار قابل رویت وضعیت در صبح تلویزیون است بدون شک بسیاری از چپ جانسون حامیان احساس تضاد خود را در مورد نخست وزیر. در بسیاری از جانسون و کامینگز treading water. داشتن فقط برنده پنج سال فرصت بازنویسی سیاسی و اقتصادی و اجتماعی چشم انداز کشور شده اند مانع با بزرگترین بحران پس از جنگ جهانی دوم است.

این بود و نه برنامه. و به عنوان سیاسی جریان تغییر به عنوان یک نتیجه از این بحران بیش از حد ممکن است جهت تحت جانسون و کامینگز مجبور به تغییر. بعید است این اما. جعبه پاندورا باز است و ما باید حزب محافظه کار استقرار تشکر برای قرار دادن قدرت در دست حداقل قادر به جانسون و موذی ترین Cummings. به عنوان مان و Ornstein قول جان اف کندی در سال 2017 کتاب یک ملت پس از مغلوب ساختن پیشی جستن: 'کسانی که احمقانه به دنبال قدرت و با پشت ببر به پایان رسید تا داخل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب