جاده فراتر از McMindfulness

شخصی و منافع سیاسی از شیوه های مانند مدیتیشن شده است به یک جزء اصلی از تحول را پوشش پس سایت راه اندازی شد و هش

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399

شخصی و منافع سیاسی از شیوه های مانند مدیتیشن شده است به یک جزء اصلی از تحول را پوشش پس سایت راه اندازی شد و هشت سال پیش. این شیوه به ما کمک می کند مقابله با ترس و سردرگمی ذهنی و محدودیت های دیگر که ما تضعیف پتانسیل به عوامل تغییر در گسترده تر در صحنه سیاسی و اجتماعی مبارزه است. اما روشن است که این اثرات نیست به صورت خودکار و یا بدون عارضه است.

در طول چند سال گذشته شده است وجود دارد افزایش علاقه به کاوش در یک نوع خاص از عمل به نام "تمرکز حواس' - "اساسی انسان توانایی را به طور کامل در حال حاضر از آن آگاه هستیم و آنچه ما انجام می دهیم و نه بیش از حد واکنش و یا تحت الشعاع آنچه که در اطراف ما است." به نظر می رسد روشن است که تقویت این ظرفیت یک چیز مفید را برای افراد, اما می تواند به تمرکز حواس نیز نقش مهمی در ترویج گسترده تر اجتماعی را تغییر دهید ؟ چه می توانید مقالات ما منتشر کرده اید به ما بگویید که در مورد پاسخ به این سوال ؟

یک جای خوب برای شروع است Ron صندوقدار کتاب "McMindfulness" که منفجر شد و بر روی صحنه در سال 2019 و تیز مکالمه فوق العاده. در قطعه خود را در مورد این کتاب برای تحولصندوقدار استدلال کرد که تمرکز حواس جنبش را به انحطاط "جدید سرمایه داری معنویت" شکل فردی استرس را تشویق می کند که پزشکان به جای خود را بیشتر به راحتی به جهان به عنوان آن است که بسته بندی شده و به فروش می رسد به طور فزاینده تجاری-فکر ارائه دهندگان و سوخته از هر گونه گسترده تر اجتماعی سودمند است.

عناصر این بحث قبلا در گردش برای تعدادی از سال - در انتقادات از 'شادی صنعت" و "روانشناسی مثبت" برای مثال و در exposés از شرکت های مشاوران و کارآفرینان که فروش یوگا و مدیتیشن به عنوان یک درمان. به عنوان یک قطعه در آموزش تمرکز حواس در دره سیلیکون قرار داده و آن را مدتها قبل به عنوان سال 2014 "را یک عمل باستانی حذف آن از آن بافت نوار دور آن اخلاقی ضرورت و فروش آن را برای سود. هدف از شرکت های بزرگ تمرکز حواس حرکت به راحتی در حال حاضر راحت؟"

Faux انقلاب تمرکز حواس, توسط رونالد صندوقدار

انتخابی آگاهی از حکمت 2.0با Darrin Drda

فساد از شادیتوسط William Davies

چرا من را انتخاب کنید ساموئل بکت بیش تفکر مثبت هر روزبا Dionne Lew

خطرات ناشی از رادیکال عشق, توسط Chloe King

صندوقدار کتاب بود و سخت تر ضربه و خیلی بیشتر به طور گسترده ای منتشر شده از این زودتر انتقادات و آن را تحریک تعداد زیادی از پاسخ در سایت. و این پاسخ مورد قبول خطرات ناشی از تجاری تخصیص بودجه اما رد این نتیجه رسیدند که این اجتناب ناپذیر بود یا این که آن را اعمال می شود به تمام اشکال تمرکز حواس است. یک بار صندوقدار را 'faux انقلاب" در معرض شده است و رد این نویسندگان استدلال بحث می شود بسیار جالب تر و پربار از آنجا که ما در حال آزاد به وظیفه ترویج 'واقعی' و یادگیری به عنوان ما.

صندوقدار خود کمک دو تا از این قطعه برای استدلال اجتماعی-درگیر یا مدنی "تمرکز حواس" که حرکت می کند تمرکز آموزش و تمرین "از من به ما...تمرکز حواس هنگام تدریس و تمرین در راه است که کمک به مردم نقطه اتصال بین شخصی خود مشکلات و مسائل مربوط به آن می شود به طور بالقوه تحول است."

در حال حرکت تمرکز حواس از 'من' به 'ما' توسط رونالد صندوقدار

آینده تمرکز حواس, توسط رونالد صندوقدار

دیگران با استفاده از شبیه قاب نشان می دهد که چگونه این نوع از تمرکز حواس می تواند تولید نتایج ملموس در مدارس محلی و سیاسی در پروسه آموزش از فعالان مبارزه در برابر آب و هوا و عدالت و پاسخ به coronavirus بیماری همه گیر. برای مثال ویلز کارمندان دولت گزارش بیشتر میدین متضاد دیدگاه که تا به حال به سنتز شده به یک برنامه عمل بسیار به سرعت به عنوان COVID-19 پخش شد در بهار سال 2020 در حالی که مشاوران در بروکلین دبیرستان معرفی شده اند تمرکز حواس به کلاس نهم فارسی کلاس نه فقط برای کاهش استرس, بلکه برای کمک به دانش آموزان سوال اجتماعی که تحت آن شرایط احساس می کنند تحت فشار و عصبانی - شرایط مانند زیر تامین مالی از سیستم مدرسه و اثرات نژادی و بی عدالتی است.

آیا تمرکز حواس در سیاست هر گونه تفاوت ؟ توسط راشل Lilley و علامت Whitehead

نیاز به بحرانی اجتماعی تمرکز حواس در مدارستوسط David Forbes

تغییر آب و هوا و توجه به اقتصادتوسط پیتر Doran

می تواند به تمرکز حواس کمک به ما در میان COVID-19 - و فراتر از آن? توسط بث Berila, David Forbes, Mark Leonard, راشل Lilley و مایکل ادواردز

هدفمند تنهایی: خواندن تورو در یک مستندتوسط Andreas هس

این نمونه ها نشان می دهد که وجود دارد حداقل سه عامل است که افتراق 'تمرکز حواس به عنوان رهایی از استرس' از 'تمرکز حواس برای تغییر اجتماعی.' اولین فریم تمرکز حواس در اجتماعی یا جمعی شرایط را به یک انتخاب آگاهانه - آن اتفاق نمی افتد به طور خودکار و یا تصادف و طول می کشد تا آماده سازی دقیق و انواع خاصی از آموزش است. که ممکن است به نظر می رسد مانند یک نتیجه آشکار است, اما بسیار مهم است که در یک جهان که در آن مدیتیشن و تکنیک های دیگر هستند که گاهی اوقات دیده می شود که عواقب اجتماعی به سادگی موجب اثرات خود را در ذهن. آنها نمی.

به جای چنین گسترده تر و عمیق تر اثرات بستگی به تلاش عمدی برای لینک کشت شخصی و آگاهی سیاسی با هم - چه در آلمان فعال الهیات Dorothee Soelle به نام "عرفان باز چشم." این به این معنا نیست که هر دانش آموز از تمرکز حواس به رای دادن به حزب کارگر یا دموکرات ها; درست است که آنها فکر همه چیز را در اطراف آنها را به عنوان به خوبی آنچه اتفاق می افتد در داخل از آنها و فعل و انفعال بین این دو پس از تمام جنبه های واقعیت متصل هستند. در این شرایط وجود دارد نیاز بود هیچ تضاد یا تناقض بین سیستم های تغییر و توسعه درونی (هر چند تمرکز حواس لزوما آوردن توافق در جزئیات آنچه که تغییر باید).

زمان برای فکر کردن در مورد تمرکز حواس و اجتماعی تغییر, توسط جیمی Bristow

بدون شما نمی توانید 'تغییر' به تنهاییتوسط Alessandra Pigni

چرا تفکر مثبت نیست نئولیبرالیتوسط Sonja Aviljas

عرفان باز چشمتوسط Michael Edwards

دوم تمرکز حواس به تنهایی کافی نیست به این لینک کلیک کنید به طور موثر. در موارد موفق مربیان و معلمان با استفاده از ابزارهای دیگر را در اجتماعی و سیاسی بعد از تجربه انسانی است. این Ulex پروژه در اسپانیا برای مثال می افزاید: "ضد ظلم و آموزش به آن حضور ذهن برنامه برای فعالان در حالی که بینش از یک طیف گسترده ای از دیگر رفتاری و شناختی, نظریه های مورد استفاده در میان دولت های محلی کارگران در ولز.

به طور سنتی, ذهن آرام و در حال توسعه بیشتر خود آگاهی شده اند بلوک های ساختمان از تمرکز حواس تمرین و یک نگاه سریع در آنچه اتفاق می افتند در آمریکا و انگلستان باید به اندازه کافی برای متقاعد کردن منتقدان است که این چیزها ارائه یک پایه بهتر برای تصمیم گیری از خودشیفتگی و شخصی ناامنی - اگر شما فکر می کنم تمرکز حواس است گمان کنید و سپس 'بی' سیاست و اقتصاد به جای. اما اضافه کردن ابزار های دیگر غنی از مخلوط فوق العاده و باعث می شود آن را آسان تر برای دیدن چگونه فردی ما تلاش های گسترده تر در ساختارهای اجتماعی.

تمرکز حواس و اجتماعی تغییر, توسط پائولا ماهی و لوقا Wreford

آیا منتظر نیست برای آینده تمرکز حواس – آن را در حال حاضر در اینجابا پل ماهی و هی

اجتماعی حضور ذهن به عنوان یک نیروی تغییر, توسط Mark Leonard

بیدار شدن از خواب در زمان تاج: چهار بینش از روانشناسیتوسط ویلم Kuyken

سومین ویژگی های متمایز است که به لحاظ اجتماعی-درگیر تمرکز حواس خجالتی نیست و دور از بیشترین اشکال بی عدالتی و خود ما نقش مهمی در تداوم آنها را به عنوان برخی از آموزش مدیتیشن تمایل به انجام این کار به دلیل این است که دیده می شود به عنوان به طور بالقوه 'تفرقه,' ناراحت کننده و یا بی ثبات. پذیرای آن آنها می کند و آنها را بخشی از سفر ما را تشویق به فکر بودن از واقعیتهای اجتماعی در اطراف ما و ما همه آنها را.

بث Berila کمک دو قطعه در این راستا نشان می دهد که چگونه تمرکز حواس می تواند به ما کمک کند به "تشخیص قطع و تبدیل قدرت اختلاف و تعصبات" درخواست چگونه اضطراب و استرس به شکل گسترده تر جهانی برای افرادی که اشغال موقعیت های مختلف در جامعه است. هدف نهایی تمرکز حواس ممکن است وحدت یا یگانگی اما "ص" نیست "هر دری سخنی" را به عنوان او آن را قرار می دهد. خود ما تندرستی متصل است که از هر کس دیگری بنابراین ما هرگز نمی تواند در صلح و آرامش در جهان که در آن دیگران رنج می برند بسیار خشونت و ظلم و ستم با این حال بسیار ما تفکر.

فکر عدالت اجتماعیتوسط بث Berila

سفید فوریت برای پایان دادن به نژاد پرستی: چرا حالا ؟ توسط بث Berila

تمام مقالات در این سری توافق در یک نقطه: counterposing تمرکز حواس در برابر عمل اجتماعی دریافت نمی کند ما بسیار دور حتی اگر آن را در توضیحات دقیق از برخی از جریان اصلی و یا تجاری برنامه های آموزشی. واقعا جالب پرسش دروغ بین این دو قرار است قطب در کاوش چگونه جنبه های مختلف تمرکز حواس در ارتباط با عناصر مختلف اجتماعی تغییر در تنظیمات مختلف. که شدیدا-فرایند خلاق است که در آن هیچ کس انحصار عقل و همه ما در حال یادگیری به عنوان ما.

به عنوان Gee و پائولا ماهی از Ulex پروژه قرار داده و آن را "مگر در مواردی که فعالان آماده به نوبه خود توجه خود را به داخل و همچنین بیرون مبارزات خود ادامه خواهد داد به تضعیف خود ما عادات ذهنی" اما اگر حضور ذهن نیست متوجه این واقعیت که در این تمرین از آن هرگز تحقق توانایی های بالقوه خود را به عنوان یک سرچشمه تحول اجتماعی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن