استخدام دنباله: کاج جزیره Navratil باقی مانده وفادار به داکوتای شمالی

Pine Island (Minn.) دبیرستان مربی تیم فوتبال جان استاپلتون پژواک که. اما هنگامی که Navratil نمایاندن, wow! او

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399

Pine Island (Minn.) دبیرستان مربی تیم فوتبال جان استاپلتون پژواک که.

اما هنگامی که Navratil نمایاندن, wow! او بهترین بازیکنی که استاپلتون تا مربی. Six-feet-2, 215-وزن سریع-کشش عضله همراه با مواج تمایل به اکسل.

استاپلتون تا به حال یک نوع متفاوت از نژاد در دست خود را. بنابراین او آنچه او به ندرت می کند. او در تلفن و شروع به گسترش این کلمه اجازه کالج فوتبال جهان می دانم که او تا به حال جوانه زدن ستاره در میان.

"پس از سال سوم خود را ما تعیین می شود به عنوان یک فوتبال کارکنان که جاش تا به حال ویژگی های فیزیکی و توانایی در کلاس درس به بازی در این بخش سطح" استاپلتون گفت. "او می خواهم گران بر روی صحنه است. بنابراین من رسیده به مینه سوتا, ویسکانسین, آیووا و ایالتی آیووا. من در تماس با مدارس از طرف او."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هیچ چیز آمد از کسانی که خواستار هر چند مینه سوتا را یکی اواخر فشار به Navratil به ثبت نام به عنوان یک ترجیح پیاده روی در. اما سپس آن را خیلی دیر شده بود. چرا که بخش دیگری که تا به حال شروع به پریدن کرد بر روی Navratil را ارابه موسیقی بسیار زودتر و هرگز آن را ترک کرد.

به علاوه که یک ارائه کامل-سوار کمک هزینه تحصیلی. این دانشگاه داکوتای شمالی در گرند فرک. جنگ شاهین باد Navratil را سوء استفاده و بالقوه در مدت کوتاهی پس از او می خواهم خود را به اتمام junior فصل فوتبال در جزیره کاج. UND مربیان فرستاده Navratil یک پیام در توییتر همکاران و دستیار مربی کارل Reinholz گفتن او او می خواهد در محله و می خواهم به تماشای او کار کردن و صحبت کردن با او.

"که اولین سفر او تنها حدود 10 تا 15 دقیقه" Navratil گفت.

مهم نیست. یک رابطه تا به حال بلافاصله ساخته شده است.

ارائه بورس تحصیلی از بخش دوم مدارس مینه سوتا دولت منکیتو, مینه سوتا, Duluth و جنوب غربی ایالت مینه سوتا بعد آمد. و علاقه نشان داده بود من بخش مدارس ایالتی داکوتای شمالی و داکوتای جنوبی کشور.

تداوم می پردازد

اما Reinholz برنده شد. او آن را با یک ثابت در Navratil زندگی

"بود که دلیل اصلی من به پایان رسید تا انتخاب UND," Navratil گفت. "(Reinholz) با من تماس در حدود پنج بار در هر ماه. و او تنها کسی نیست که در انجام آن از (UND). UND خط دفاعی مربی quarterbacks مربی و حمله هماهنگ کننده تمام شد با ارسال نامه."

با 13 ژوئیه 2018 فقط کمتر از دو ماه پس از او می خواهم خود را به اتمام سال سوم Navratil بود و همه در انتظار آنهاست. آن روز مشخص شده که او شفاهی متعهد به داکوتای شمالی.

UND شده بود که او در تاریخ 20 ژوئن در یکی از اردوگاه های فوتبال در چنگال بزرگ که در آن Navratil شده بود یکی از شرکت کنندگان. که اردوگاه مستحکم چیز برای او. بنابراین این واقعیت است که این جزیره کاج ستاره تا به حال آرزو به بازی من بخش فوتبال و آن را در یک محل است که نبود وسیع.

UND مناسب هر دوی این لوایح از جمله چنگال بزرگ بودن کنترل 55,000 مردم است.

اما از آن بود که کارکنان مربیگری که واقعا او را برنده بیش از.

"که (اردوگاه) داده بود و من یک شانس برای گرفتن مربی توسط کارکنان خود را" Navratil گفت. "آنها به من نشان داد که آنها می تواند به من فشار برای رسیدن به سطح است که من می خواهم به در."

Navratil در حال حاضر یک سال به زمان خود را در UND. جنگ شاهین redshirted او در طول این فصل گرفتن او را به یک بخش من linebacker.

سابق Pine Island star فکر می کند که او آماده به پرش در حال حاضر. او نمی توانید صبر کنید به بازی این فصل برای رئال.

به عنوان انگیزه به عنوان او تا کنون بوده است Navratil می خواهد برای ایجاد چیزی خاص در گرند فرک.

"من و هم تیمی های من بسیار مصمم به نوبه خود این تیم را به یک قهرمان ملی," Navratil گفت. "من باور دارم که ما می توانید یک عنوان در سال من در اینجا. ما در حال تغییر اخلاق کاری به آنچه ما سزاوار است."

استخدام دنباله چند قسمت سری بررسی وضعیت دانشگاهی ورزشی استخدام در غرب میانه بالا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب