چین عبور می کند پیش نویس جنجالی هنگ کنگ قانون تامین

توسط: AP | هنگ کنگ | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 3:28:18 pm رئیس جمهور چین (منبع: رویترز) چین ت

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399
توسط: AP | هنگ کنگ | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 3:28:18 pm
china, Xi Jinping, hing kong رئیس جمهور چین (منبع: رویترز)

چین تشریفاتی مقننه در روز پنج شنبه به تصویب یک پیش نویس از یک امنیت ملی لایحه برای هنگ کنگ است که به شدت با انتقاد به تضعیف ایمان در نیمه مستقل چینی منطقه را قانونی و نهادهای سیاسی.

کنگره خلق ملی' ایستاده کمیته بررسی این لایحه را پوشش می دهد که چهار دسته از جرایم: جانشینی; براندازی دولت قدرت محلی در فعالیت های تروریستی و همکاری با خارجی یا خارجی نیروهای خارجی به خطر انداختن امنیت ملی است.

که نقل مکان کرد و کنگره را برای تصویب این قانون در سطح ملی پس از هنگ کنگ خود شورای قانونگذاری قادر به انجام این کار به دلیل قوی محلی مخالف است. منتقدان می گویند این می تواند به شدت محدود کردن آزادی بیان و مخالفت با فعالیت های سیاسی و کارشناسان حقوقی می گویند پکن توجیه قانونی برای اقدام بسیار قابل بحث است.

چین پس از عمل گسترده و گاهی خشونت آمیز تظاهرات ضد دولتی در قلمرو سال گذشته که پکن را دیدم به عنوان یک خطرناک کمپین به تقسیم هنگ کنگ از بقیه از چین است.

آمریکا گفته است که اگر این قانون تصویب آن را لغو برخی از امتیازات ویژه اعطا شده به هنگ کنگ پس از این مستعمره سابق بریتانیا تحویل داده شد به حکومت در سال 1997 در حالی که بریتانیا گفته است: "ارائه گذرنامه و یک مسیر به شهروندی به عنوان بسیاری از 3 میلیون دلار هنگ کنگ از ساکنان. پکن را محکوم کرده حرکت می کند به عنوان دخالت در آن مستقل امور.

روز چهارشنبه گروه هفت پیشرو به نام اقتصاد چین را به تجدید نظر در برنامه های خود را در یک بیانیه مشترک ابراز "نگرانی شدید در مورد چین تصمیم به اعمال امنیت ملی قانون در هنگ کنگ" و اضافه کرد که این امر نقض پکن به تعهدات بین المللی و همچنین قلمرو قانون اساسی.

"این امر خطر انداختن سیستم است که اجازه هنگ کنگ را شکوفا ساخته شده و آن را یک موفقیت بیش از چندین سال" گفتند.

"باز کردن بحث مشاوره با ذینفعان و احترام برای حفاظت از حقوق و آزادی ها در هنگ کنگ ضروری است."

آسیایی مالی توپی بسیار مورد احترام نظام حقوقی در حال حاضر را پوشش می دهد مسائل امنیتی از پول شویی به تروریسم و جرایم اینترنتی. که برگ این قانون پیشنهادی برای مقابله با مبهم تعریف جنایات بسیار سیاسی طبیعت در امتداد خطوط موجود در سرزمین اصلی چین حزب کمونیست حاکم بر سیستم است.

در اوایل این ماه در هنگ کنگ مقننه تصویب ستیز لایحه و آن را غیر قانونی و توهین به چینی سرود ملی پس از دموکراسی قانونگذاران تحریم رای گیری از اعتراض.

ارشد اپوزیسیون نیز دستگیر شده اند برای شرکت در تظاهرات و سوالات بوجود آمده اند که آیا امنیت ملی قانون استفاده خواهد شد برای رد صلاحیت دموکراسی نامزدها در ماه سپتامبر انتخابات برای پکن-کنترل شورای قانونگذاری.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن