همه گیر پراکنده دهلی تظاهرات توده اما میراث خود را در زندگی در هنر

به عنوان ما به پایان رسید ردیابی آخرین خط از طلا به نقاشی دیواری ما پیوست اردو خوشنویسان شاعران و عملکرد هنرمن

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399

به عنوان ما به پایان رسید ردیابی آخرین خط از طلا به نقاشی دیواری ما پیوست اردو خوشنویسان شاعران و عملکرد هنرمندان. در آخرین شب از نقاشی ما جمع شده بودند با هم به عنوان یک جامعه به تلاوت شعر.

محلی چای فروشنده قرائت شعر او شنیده می خواهم به عنوان یک کودک. ما شعار شعار با کشاورزان از پنجاب که گرفته بودم یک شبه اتوبوس برای آوردن کمک های مالی از دانه به معترضین. ما گوش به سخنرانی های ساخته شده توسط بچه ها و کودکان از شاهین باغ هر یک گیج میکروفون با تزلزل قدرت است.

"تا زمانی که خورشید و ماه باقی می ماند

نام انقلاب باقی خواهد ماند

زنده باد انقلاب!"

این همکار ما نقاشان. این جایی است که قدرت این لحظه دراز; هر فرد یک چاه عمیق از زیبایی با ظرفیت ایجاد کنید. هنر تبدیل شد صدای ما از طریق آن ما برگزار شد و ما اعتراض و هر یک از دیگر.

Coronavirus می رسد اما زیبایی زنده می ماند

فقط هفته بعد ما در مواجهه با یک تهدید: یک ویروس ساخته شده است که جهان متوقف شود. این شاهین باغ معترضین تصمیم به احترام دولت اجتماعی فاصله قیمومیت. جایی که دهها هزار نفر از مردم جمع شده بودند; در حال حاضر تنها چند نفر در سمت چپ به عنوان یک عمل نمادین از مقاومت است.

در پایان ماه مارس به عنوان کل کشور رفت و به مستند دهلی مقامات پاره کردن پوستر ها و آگهی ها که ایجاد شده بود در طول نشستن در. اگر هیچ چیز دیگری, این به ما نشان داد قدرت هنر به عنوان مخالفت.

ما را همیشه به یاد داشته باشید رنگ پوستر است که مردم کرد; کودکانی که نقاشی آنها را در حالی که خود را مادران و مادربزرگ نشسته در تظاهرات مسالمت آمیز و افرادی که ریخت در آوردن مواد غذایی و پتو و گل به نگه داشتن ارواح زنده است.

زنان از شاهین باغ به ما گفت که شاهین خود محله است که پس از مگس که هیچ پرنده دیگری می توانید آن را طعمه خود را. در شاهین باغ دیدیم که چه می دهد این زنان خود را در پرواز های چشمگیر eternal love برای کشور تعلق دارند و همه آن جوامع است.

ما 60-نقاشی دیواری پا هنوز هم می ایستد وجود دارد – بی حرکت – به عنوان یک عهد و بنای تاریخی به زنان از شاهین باغ خود داستان خاطرات خود و جنبش خود را. رنگ برای نقاشی دیواری تاکید که نوشته مشترک با آنها – که آثار اعتقاد جمعی از همه چیز ما شاهد در شاهین باغ:

Ishq Inquilab

(من عشق است, انقلاب)

محبت Zindabad

(ممکن است عشق به زندگی برای همیشه)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب