این اشتباه است که تحت فشار قرار دادند استرالیا شهرستان به مستند

توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 3:01:27 pm اعضای نیروی دفاع استرالیا جمع آوری اطلاعات رف

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399
توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 3:01:27 pm
Melbourne, Melbourne lockdown, Melbourne covid lockdown, Melbourne coronavirus cases, australia covid 19 cases, coronavirus covid 19 news اعضای نیروی دفاع استرالیا جمع آوری اطلاعات رفتار و متوسط چک در یک درایو در Covid-19 تست سایت در ملبورن در روز 30 ژوئن. (منبع: ایسنا)

همه آن را در زمان اشتباه در جابجایی مسافران بازگشت از خارج از کشور و خوشنودی در یک تعداد انگشت شماری از محلات به شیرجه رفتن استرالیا را در دومین شهر را به lockdown برای دومین بار در چهار ماه.

حتی به زندگی در بسیاری از این کشور به حالت عادی برمی گرداند با ادارات و مدارس و میله های تمام باز از نیمه شب یکشنبه 5 میلیون ساکنان ملبورن خواهد بود تحت stay-at-home سفارشات بودند که برای اولین بار اعمال شده در مارس. پایتخت ویکتوریا دولت مسئول است برای اکثریت قریب به اتفاق جدید استرالیا Covid-19 مورد در ماه گذشته گرفتار یک سطح جامعه انتقال قبلا دیده در کشور است.

شش هفته مستند باعث خواهد شد که "مقدار زیادی از آسیب" به اقتصاد و رفاه مردم, دولت, برتر, Daniel Andrews اذعان به او اعلام کرد که ساکنان را مجبور به ماندن در خانه به جز برای کار ضروری, مطالعه, مراقبت های پزشکی و یا خرید.

"این است که در بسیاری از نقاط جهان" گفت: "آن است که در شهر ملبورن است."

این اقدامات باید شامل محرومیت حدود 3000 ساکنان عمومی-مسکن برج بلوک از خروج از آپارتمان خود را حتی برای غذا — یادآور دقیق کنترل های اعمال شده در ووهان چین شهر که در آن ویروس پدید آمده و استرالیا یکی از تنها دموکراسی های غربی به ماموریت هایی که مردم می توانند گام در خارج از خانه های خود.

شدید حرکت برجسته چگونه روش برای کاهش این ویروس باید همگرایی با برخی از شهرهای ایالات متحده اجازه می دهد کسب و کار و فعالیت های اجتماعی به سر حتی به عنوان آنها رکورد روزانه عفونت اعداد چند بار ملبورن شمارش. ملبورن را فراهم می کند داستان احتیاطی برای دیگر سرویس اقتصاد محور شهرهایی مثل لندن که در استرالیا و در همه گیر چرخه.

آن را نیز نشان می دهد شکنندگی اولیه موفقیت در مبارزه با ویروس. دو ماه پیش استرالیا شناور نخست وزیر اسکات موریسون مشخص شده سه مرحله طرح به بلند ترین محدودیت در سراسر کشور تا پایان ماه ژوئیه — یک هدف در حال حاضر در ژنده پوش.

این پرده برداشتن از آنچه تا به حال تا حد زیادی موفقیت شده در ویکتوریا — کشور دوم پرجمعیت ترین ایالت و یک موتور از اقتصاد کشور را می توان به عجله تصمیم گیری در سیاست botched اعدام و موارد عمومی و خوشنودی است.

مانند کشورهای دیگر و سرزمین های ویکتوریا دستور داده بود تمامی شهروندان و دارندگان اقامت دائم از بازگشت از خارج از کشور به انجام 14 روز از قرنطینه در هتل ها اجاره توسط دولت است. اما به جای پیش نویس در پلیس برای نظارت بر این عملیات که انجام شد در جای دیگر در کشور پرورشی وظیفه را به شرکت های امنیتی حتی بدون دعوت در مناقصات برای قرارداد با توجه به گزارش رسانه های محلی.

مناجات قصور به دنبال, هرالد سان, روزنامه, گزارش, از جمله استفاده نادرست از تجهیزات حفاظت شخصی اجازه می دهد خانواده ها را به مخلوط در هر یک از دیگر و حتی برخی از نگهبانان داشتن رابطه جنسی با قرنطینه مهمانان.

بر اساس این گزارش این ویروس در میان نگهبانان که ماشین هم مخلوط و یا به اشتراک گذاشته فندک. سپس آنها را ناخواسته به معرفی این بیماری به جوامع خود را در ملبورن فقیر و بیشتر فرهنگی حومه که در آن گسترش از طریق خانواده بزرگ گردهمایی که نقض اجتماعی-دورى قوانین.

رفاه اجتماعی لابی نیز می گویند دولت نتوانست به درستی انتقال بهداشت عمومی مشاوره چند فرهنگی جوامع با جزوات ترجمه نشده به اندازه کافی زبان.

"باز بدیهی است که یک چیز طبیعی که در آن شما باید موفق کنترل" گفت: Linfa وانگ مدیر برنامه های در حال ظهور بیماری های عفونی در دوک-NUS دانشکده پزشکی در سنگاپور است. "اما این که آیا جامعه و هر شهروند آماده است و تحصیل کرده به اندازه کافی برای مقابله با "هنجار جدید" از Covid-19" موضوع دیگری است, او گفت:.

نیش زده به عمل اندروز اعلام کرد یک بررسی قضایی به اتهام هتل قرنطینه نقض. و پس از این شهر تجربه کرده حدود دو هفته از دو رقمی روزانه را افزایش می دهد در عفونت های او دستور داد تا مستند از 12 حومه در ملبورن شمالی و غربی حاشیه.

اما این کافی نیست. روز دوشنبه ویکتوریا همسایه وزارت امور خارجه نیو ساوت ولز اعلام آن خواهد بود و بسته شدن خود را در مرز مشترک برای اولین بار پس از سال 1919 اسپانیایی آنفولانزای همه گیر. ساکنان ویکتوریا نیز منع شده است از دیگر نقاط کشور که در آن جامعه انتقال تا حد زیادی متوقف شده است.

سه شنبه که روزانه شمارش رسیده و دولت جدید رکورد 191 Andrews, تمدید مستند در سراسر منطقه شهری.

استرالیا شده است یکی از standout نوازندگان در سطح جهانی در محدود کردن گسترش ویروس. آن زمانی که با بستن و بین المللی وزارت امور خارجه مرزهای quarantining بازگشت ساکنان اجتماعی فاصله اقدامات و گسترده تست و ردیابی کرد.

از سه شنبه این کشور ثبت شده بود فقط 8,755 موارد و 106 مرگ و میر دومی قرار دادن آن را در تاریخ همتراز با مین یکی از حداقل متاثر از ایالات آمریکا.

در کوئینزلند دولت که تا به حال دو فعال موارد از شنبه, مردم شده اند قادر به لذت بردن از یک آبجو در میخانه و پخش زنده ورزشی با برخی از محدودیت در تعداد در حالی که قلمرو شمالی که در آن وجود دارد فقط یکی فعال مورد حذف تقریبا تمام محدودیت ها در ماه گذشته اما هنوز هم تشویق اجتماعی فاصله.

در ضمن در ملبورن در روز چهارشنبه ساکنان عجله به سوپر مارکت ها به سهام. شهروندان ساکن در شهرهای نزدیک به مرز با ولز جنوبی جدید که مورد نیاز برای عبور به سمت دیگر برای کار منتظر در صف های طولانی برای پلیس برای بررسی خود را با عجله چاپ مجوز.

خزانه دار استرالیا جاش Frydenberg نوشت: در یک op-ed شنبه منتشر شده است که شیوع بیماری در ویکتوریا که منجر حدود یک چهارم از ملی تولید ناخالص داخلی در حال حاضر فرسوده کشور را بهبود اقتصادی. این مستند می تواند هزینه$1 میلیارد دلار ($695 میلیون دلار) در هفته است.

"این به ما نشان می دهد که چگونه به سرعت همه گیر می تواند تغییر" استرالیا معاون افسر ارشد پزشکی مایکل کید گفت: در این هفته. "وضعیت در ملبورن آمده است به عنوان یک تکان خوردن — و نه فقط مردم ملبورن اما مردم حق در سراسر استرالیا که ممکن است فکر می کردم که این همه پشت سر ما. از آن شده است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن