آلمانی رادیکال راست هستند تا ضربه توسط ویروس: پاسخ به هانس-گئورگ Betz

او در مقاله اخیر هانس-گئورگ Betz می نویسد که آلمانی AfD است فلج توسط همه گیر و قادر به ارائه هر گونه راه حل ها

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

او در مقاله اخیر هانس-گئورگ Betz می نویسد که آلمانی AfD است فلج توسط همه گیر و قادر به ارائه هر گونه راه حل های عملی است که به طور بالقوه می تواند منجر به مرگ آن است. به عنوان یک پژوهشگر حقوق بین الملل که به عنوان هویت آلمانی پرسیده است: این حزب من نیست و به اشتراک گذاری این دیدگاه خوش بینانه است. و نه برعکس. این AfD موظف است برای استفاده همه گیر به گسترش بیشتر بیگانه احساسات در میان مردم آلمان. در حالی که Betz,' ارزیابی است 'Momentaufname' یک تصویر لحظهای در زمان, من می خواهم و نه می شود از تونی موریسون نکته: "نژادپرستی ممکن است با پوشیدن یک لباس جدید, خرید یک جفت جدید از کفش اما نه این و نه آن succubus دوقلو فاشیسم جدید است و یا می توانید هر چیزی جدید. آن را تنها می تواند تولید مثل محیط زیست است که پشتیبانی خود را سلامت: ترس انکار و فضایی که در آن قربانیان خود را از دست داده اند را به مبارزه." این تهدید که از AfD است که هنوز هم قابل توجه است و می تواند تنها از طریق مقابله پایدار پاسخ ریشه در عدالت اجتماعی است.

کاهش نظرسنجی شماره همان است که کاهش حمایت

Betz است تاکید کرد این واقعیت است که این نظرسنجی عملکرد AfD است پیوسته در حال کاهش. این در واقع درست است. اما همانطور که از هم اکنون AfD می ایستد (سراسر کشور) در 10 درصد و پنج درصد بیش از آستانه ورود به پارلمان آلمان. به عبارت دقیق تر پس از 2017 آنها از دست داده اند و دو درصد است. Betz همچنین با اشاره به کاهش پشتیبانی از راست Lega ماتئو Salvini در ایتالیا. آن است که ارزش تاکید کرد که Lega است که هنوز هم در 26.6 % پنج درصد جلوتر از دونده تا مرکز-چپ PD. از این رو کاهش حمایت کرده است و نه دقیقا ترجمه شده به افزایش فراموشی در فضای سیاسی.

Betz باعث می شود بیشتر از سه امتیاز مهم است. اولا او تاکید اعتقاد خود را که سیاسی فعلی آب و هوا خواهد زیان اثر AfD. او است که قطعا غلط. واقعیت این است که AfD درست مثل دیگر جنبش راست است به طور فعال با استفاده از خارجی جنبه های همه گیر به هم بزنید تا ترس تحریک نفرت و تحریک را بدست آورد. زمانی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سیاهی Covid-19 به عنوان "چینی" ویروس, (درست مثل خود جناح راست معاصران) او به طور کامل آگاه از این تاثیر خود را در جمله بندی در پایگاه های قدرت خود را. شاید حتی بیشتر خطرناکی تاثیر دولتی اقدامات سیاسی و قانونی است و لبه AfD حتی نزدیک به نظریه پردازان توطئه ناراضی شهروندان و دولت منتقدان. این می تواند منجر به یک خطرناک اتحاد با یک کشنده weaponisation از بحث های عمومی و سپس به ترجمه انتخاباتی ارز.

دومین بحث این است که این نارضایتی ناشی از بحران مالی که باعث خشم در اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) بود رو به AfD به آغوش خطر سقوط رهایی پیدا و دگرگون آنها را به راست پوپولیستی جنبش در اوج به اصطلاح پناهندگان بحران است. او استدلال می کند که AfD قادر به سرمایه گذاری بر احساسات مشابه در وضعیت فعلی. آنچه که او نتواند به را به حساب است که خشم در مدیریت بحران از اتحادیه اروپا بیشتر از قبل از آن بود که منجر به افزایش پی در پی از nationalisms رویه در اتحادیه اروپا. اتحادیه اروپا از دست داد و در عین حال بیشتر از آن اخلاقی اعتبار با شکست آن برای کمک به ایتالیا در آن تاریک ترین ساعت طول این بحران است. پس از یک سکوت طولانی, این چیزی است که اتحادیه اروپا خود اذعان کرده است.

اتحادیه اروپا شکست خورده است و در پاسخ آن به عنوان یک همبستگی جامعه برای یک زمان طولانی در حال حاضر. این دیرینه نهادی کاهش با شروع بحران مالی در سال 2008 'پناهنده شد و در حال حاضر Covid-19 بحران است. لوئیجی Scazzieri از مرکز اصلاحات اروپا می نویسد:

"در طول دهه گذشته ایتالیا رفته از یکی از مشتاق ترین طرفداران بیشتری در اروپا به یکی از مهمترین انتصاب عضو-متحده است. بسیاری از ایتالیایی ها احساس کردند که ایتالیا را دریافت نمی کنند بسیار همبستگی اروپایی در طول بحران منطقه یورو و اتحادیه به عنوان مجری از آسیب رساندن به سیاست های ریاضت اقتصادی. آسیب به ایتالیایی' مشاهده اتحادیه اروپا شد و سپس مرکب اتحادیه اروپا در واکنش به بحران مهاجرت. ایتالیا در زمان در 650,000 مهاجران بین 2014 و 2018 و تلاش برای توزیع این میان دیگر کشورهای اتحادیه اروپا بودند تا حد زیادی نمادین است."

اگر اتحادیه اروپا با فراخوانی ارتدوکس نئولیبرالی جعبه ابزار برای مواجهه با پیامدهای اقتصادی مارپیچ رو به پایین است که تقریبا در برخی از, آن را به تحریک بیشتر مخالفان به اتحادیه اروپا پیشگام راست. وجود خواهد داشت یک تکه تکه شدن خصمانه خودمختار واحد که "اغلب همراه با یک بحران مالی است که در آن به نوبه خود تقویت محلی fascisms. فاشیسم در نئولیبرالی دولت تشویق رشد محلی fascisms' در نهایت طلوع در محلی درگیری افزایش به قومی یا مذهبی شورش و ارتباط خود را با افزایش قومیت و چند فرهنگی گرفته خواهد شد تا دوباره." به عنوان انزو Traverso برجسته در اینجا اروپا نیست چاره: نتیجه سیاست های اتحادیه اروپا شده است نهادی شکست. علاوه بر این عدم وجود چشم انداز تبدیل کرده است اتحادیه اروپا به آژانس محدود به انجام اقدامات مالی که عمدی خودرو از یک نئولیبرالی لویاتان.

نکته سوم Betz گسترش در بخش درون AfD. من ادعا می کنند که defections و مبارزات قدرت در AfD نمی خواهد منجر به کاهش آن و نه به یک تجدید قوا و بازسازی حزب به عنوان انحلال فاشیستی دسته بندی 'Der Flügel'. در همین راستا این AfD تلاش برای پاکسازی آن تصویر عمومی از طریق تعلیق مسیحی Lüth های فاشیستی سخنگوی AfD گروه پارلمانی. با وجود تمام defections, بخش و مبارزات این AfD به خوبی می داند که چگونه به تجدید قوا و forensically حذف آثار نازیسم از سطح آن است. این AfD قابل مقایسه نیست سوسیالیستی حزب رایش (SRP) و یا حزب ناسیونالیست آلمان (NPD) و یا جمهوری خواهان (مرگ Republikaner). این AfD کشیده شده در درسهای قبلی و فعلی احزاب فاشیستی. آنها پیچیده را تجربه کرده و مردم را در صفوف خود را که می دانند چگونه به حرکت بین باریک پارامترهای قانونی. با توجه به آیات اطراف Combat-18, Nordkreuz, Hannibal, کنیسه-حمله هلی حمله تروریستی در هاناو و وحشتناک Lübcke-کشتن آن نیست آشکار است که AfD سیاسی آهنربا و legitimating صدا از سمت راست حرکت در مجالس?

در وضعیت فعلی خطرناک ترکیبی از منافع مختلف در حال ظهور است. این AfD مانند هر دیگر راست جنبش به طور کامل آگاه از این مقدار سوخت مورد نیاز برای آن كه سیاست. Arundathi Roy نوشت که این بیماری همه گیر است, پورتال: '(...) یک دروازه بین یک تا بعد. ما می توانید انتخاب کنید به راه رفتن را از طریق آن کشیدن لاشه از ما تعصب و نفرت ما بخل ما اطلاعات بانک ها و مرده ایده های ما مرده رودخانه و آسمان دودی پشت سر ما. (...)' به AfD در این زمینه است و نه علاقه مند به کشیدن آن لاشه از, تعصب, مرده, ایده, نفرت از طریق این پورتال است. این AfD برنده خواهد شد Deutungshoheitبه عنوان آنها را تصاحب خواهد کرد بر ارزش مخلوط سرمایه از توطئه وخامت اقتصادی و مخالفت با محدودیت در آزادی. آنها هنوز هم به اخلال در نیروی آنها شده اند قبل از Covid-19.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن