آینده با توجه به پوسته: 'شبکه صفر" از طریق سوخت های فسیلی گسترش

'علی رغم آنچه بسیاری از فعالان می گویند, آن را کاملا قانونی و مشروع برای سرمایه گذاری در نفت و گاز به دلیل جها

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399

'علی رغم آنچه بسیاری از فعالان می گویند, آن را کاملا قانونی و مشروع برای سرمایه گذاری در نفت و گاز به دلیل جهان خواسته های آن' – بن ون Beurden پوسته مدیر عامل شرکت.

در 19 مارس سال 2020 پوسته میزبانی خود در نشست عمومی سالانه (AGM) در مقر آن در لاهه در حالی که به لحاظ اجتماعی فاصله معترضان جمع خارج است. برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم پوسته قطع آن سود سهام (دو سوم) به عنوان همه گیر فرستاده است شرکت های نفتی به حالت بحران با کاهش تقاضا قیمت بی سابقه سقوط غم انگیز و سیاستهای آینده خود را. این می آید در علاوه بر این به رشد خدشه دار کردن پوسته و اجتماعی مجوز به کار به عنوان فشار خواسته های قوی عمل در آب و هوایی اورژانس و چندین پرونده در دادگاه به چالش شرکت ضبط آهنگ است.

پوسته در حال تلاش برای فروش ما یک آینده پایدار' امید برای منحرف کردن اذهان از واقعیت است که این شرکت خرس سهم قابل توجهی از مسئولیت برای تغییر آب و هوا و دارای یک مشکل حقوق بشر.

به عنوان دور برگشت به عنوان 1988 پوسته تحقیقات خود نشان داد که آن مسئول 4 درصد از جهان دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای و که آن را می دانستند و حتی پس از آن که این باعث شد تغییر آب و هوا. در عین حال این شرکت دو برابر کردن تولید نفت و گاز سرمایه گذاری. نه تنها که آن نیز تلاش برای گمراه کردن جهان با حمایت از آب و هوای کره زمین – تحقیقی روزنامه نگاران در اوایل سال جاری نشان داد که پوسته, پرداخت, هلندی, آب و هوا منکر به کوه یک کمپین در برابر آب و هوا علم است. این شرکت سابقه طولانی از نقض حقوق بشر و محیط زیست تخریب – به خصوص در دلتای نیجر – نیز به خوبی مستند شده است.

در مقابل پوسته عمل می کند که اگر در آینده یک تخته سنگ پاک و عاری از یادآوری این شرکت خطرناک گذشته است. این شرکت به طور فزاینده ای از کم کربن حالات و آخرین ماه از آن وعده داده شده برای تبدیل شدن به یک شبکه-صفر تولید گازهای گلخانه ای شرکت تا سال 2050.

پوسته بسیار عمیق جیب برای ترویج آن greenwashed چشم انداز آینده نه تنها به مردم بلکه به سیاست گذاران. در سال 2019 به تنهایی آن صرف بیش از €4.5 میلیون نفر در اتحادیه اروپا لابی. همراه با ده گروه های لابی آن را اعلام کرد به عنوان یک عضو از آن صرف بیش از €215 میلیون نفر از سال 2010 خرید نفوذ در قلب اتحادیه اروپا.

پوسته را وعده یک کتاب درسی مورد نفاق: این شرکت قصد دارد (یا حداقل آن را قبل از coronavirus بحران) به منظور توسعه بیش از 35 پروژه هاي نفت و گاز تا سال 2025 حتی اگر هیچ سناریو محتمل برای پرداختن به تغییرات آب و هوا است که اجازه می دهد تا برای سوخت های فسیلی توسعه در این مقیاس است.

اما این همه نیست. زمانی که پوسته مذاکرات در مورد 'انرژی انتقال و وعده داده می شود یک "شبکه صفر" شرکت این نشان دهنده نه فقط greenwashing اما همچنین این شرکت در تلاش برای قالب آینده در تصویر خود را دارد. شل پیش بینی آینده است که در آن گاز نقش قابل توجهی در دراز مدت نقش و طول عمر چاه است گسترش از طریق خام اثبات نشده و چشم wateringly گران "جذب و ذخیره سازی کربن" (CCS) فن آوری است. سیاست عمومی نیز باید اجتناب از مقررات فراتر از تعیین قیمت کربن در حالی که مذاکرات بین المللی باید اطمینان حاصل شود که باقی مانده به انتشار گازهای گلخانه ای به طور معجزه آسایی ناپدید می شوند از طریق 'خالص صفر' حسابداری.

در نقطه عطفی در تغییر آب و هوا مذاکرات در کپنهاگ بیش از یک دهه پیش شل شعار آن "ما نیاز به فکر می کنم غیر ممکن ممکن است'. این شرکت همچنان به زندگی می کنند توسط این زمان! این است که یک آینده پایدار. این واقعیت است که گاز به عنوان بد و یا بدتر از دیگر سوخت های فسیلی است. سوزاندن گاز بیشتر را به جهان فراتر از امن آب و هوا محدودیت.

پوسته دیدگاه فرض بر این است که سوخت های فسیلی می تواند decarbonised با گرفتن دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای و ذخیره سازی آنها را در زیر زمین یا زیر آب. این است که نه تنها خطرناک است اما خیالی که بر اساس این فرض که 10,000 CCS امکانات در دسترس خواهد بود 2070. در حال حاضر با وجود قابل توجهی اعتیاد به مواد مخدره و یارانه های دولتی وجود دارد فقط 51 CCS گیاهان در سطح جهان هستند که بسیاری از آنها در مقیاس کوچک. یک مشکل بزرگ با CCS (جدا از این واقعیت آن تغذیه این ایده که ما می توانیم نگه داشتن سوزاندن سوخت های فسیلی) است که آن را 'به طور افراطی گران است در حالی که در همان زمان انرژی های تجدید پذیر است که به سرعت در حال سقوط در هزینه.

کربن تجارت یکی دیگر از پوسته را "ابزار" برای رسیدن به خالص صفر بوده و مخالف با آب و هوا فعالان عدالت برای دو دهه گذشته است و مربوط به جبران این طرح که با تغییر بار آلودگی کاهش بر روی مردم فقیر. پوسته حمایت برای قیمت گذاری کربن را نباید با آب و جاه طلبی – این شور و شوق است که در واقع به دلیل قیمت گذاری کربن مزایای اصلی شرکت گاز کسب و کار. این کمک می کند تا گاز به خارج رقابت زغال سنگ و تضعیف این مورد برای سایر مقررات اهداف و یا انرژی های تجدید پذیر یارانه ها.

در نهایت آخرین علاوه بر پوسته نادرست 'حل' جعبه ابزار است که مفهوم "طبیعت راه حل های مبتنی بر'. این یک نام جدید برای یک ایده قدیمی: ترویج جنگلداری (و استفاده از زمین های دیگر) پروژه به عنوان یک 'جبران' برای ادامه سوخت های فسیلی استفاده کنید. کربن جذب شده توسط جنگل ها محسوب می شود و "اعتبار" هستند صادر شده قرار است تولید گازهای گلخانه ای پس انداز است که می توان با استفاده از پوسته برای توجیه ادامه استخراج و پالایش و فروش نفت و گاز است. این یک کسب و کار بسیار خطرناک برای جوامع محلی که خودشان آواره منازعه زمین برای چنین سودآور جبران پروژه ها.

از پشت این همه حرف این است که پوسته اروپا بزرگترین شرکت نفت و گاز و در نظر دارد برای باقی می ماند. قبل از آن هنوز ناشناخته تاثیر coronavirus بحران پوسته پیش بینی شده برای افزایش خروجی 38 درصد در سال 2030 افزایش تولید نفت خام بیش از نیمی از, و تولید گاز خود را توسط بیش از یک چهارم. شل رشد در اولویت هستند در آب عمیق اکتشاف نفت و مواد شیمیایی بخش. اگر شما به دنبال پول است و نه این شرکت عبارت روشن است که پوسته در نظر دارد برای ادامه بهره مندی از تولید نفت و گاز برای تا زمانی که ممکن است.

پوسته آب و هوا و بلاغت است که طراحی شده برای سیگنال آن است که تمیزترین از شرکت های نفتی. حتی اگر که درست است که آن است که آن را مانند این ادعا را سالمترین سیگار. در پایان, آنها هنوز هم شما را بکشند!

توتون و تنباکو قیاس است که به دور از دلخواه. در سال 2003 سازمان بهداشت جهانی عمل برای محافظت از سیاست گیری از نفوذ توتون و تنباکو لابی دولت ملزم به محدود کردن تعاملات با صنعت دخانیات. زمان آن را برای جهان به اتخاذ همین رویکرد به صنعت سوخت فسیلی. ما باید ضربه پوسته و دیگر آلاینده به بیرون از سالن که در آن آب و هوا سیاست مذاکره و از نهادهای اتحادیه اروپا و سرمایه های ملی. این امر در نهایت حذف یک مانع عمده برای اقدام ضروری و مورد نیاز برای جلوگیری از بحران آب و هوا. ما نیاز فسیلی رایگان سیاست قبل از آن ' خیلی دیر!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن