مبارزه به decriminalise کار جنسی

در این هفته که به دنبال راه اندازی این بحث آنلاین جهان را تغییر داد. در ماه ژانویه کارگران جنسی در آسیا گزارش

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

در این هفته که به دنبال راه اندازی این بحث آنلاین جهان را تغییر داد. در ماه ژانویه کارگران جنسی در آسیا گزارش شد, تاثیر Coronavirus در کار خود را. شماره مشتری بودند پایین و تهدید به شخصی خود را به سلامت و ایمنی بودند همیشه حاضر و تحرک خود را به طور فزاینده ای محدود شده است. آسیایی,, ماساژ, کارگران در, شمال امریکا, اروپا و استرالیا از دست داده و خیلی از پایه مشتری خود را به گسترده بیگانه ستیزی. این مستندات که به دنبال در سراسر جهان ارسال می شود بسیاری از مهاجر کارگران جنسی خانه و یا آنها را مجبور به تحمل یک بیماری همه گیر به عنوان مستند نشده مهاجران بدون شبکه امنیت اجتماعی. جدید رژیم قرنطینه و همراه آن پلیس شده اند بسیج در برابر مهاجر کارگران جنسی به عنوان یک راه بیشتر پلیس و شامل تحرک خود را. به عنوان اجتماعی فاصله و اقامت در خانه ضرورت گسترش در سراسر جهان کارگران جنسی باید در مجموع تجربه قبر اقتصادی precarity با توجه به از دست دادن کار. برای بسیاری از کارگران جنسی در این وضعیت است که در حال حاضر از جان گذشته و بسیاری از انتخاب به بازگشت به کار وجود خطر برای بهداشت شخصی خود را.

با وجود افزایش آسیب پذیری است که کارگران جنسی صورت زیر COVID-19 اکثریت قریب به اتفاق دولت های اقتصادی تلاش های امدادی حذف کارگران جنسی در این زمینه است که کار جنسی است criminalised و نامشروع. به عنوان یک نتیجه, سکس سازمانهای کارگری در سراسر جهان نه تنها در راه اندازی کمک متقابل و همبستگی سیستم های اما تمدید تماس های خود را برای decriminalisation با بی سابقه ای حس فوریت. پاسخ آنها این است که یک پاره است که باید شنیده شود.

این COVID-19 همه گیر وحشیانه نشان می دهد چه اتفاقی می افتد به حاشیه رانده شده و محروم مردم زمانی که همه چیز شروع به رفتن اشتباه است. آنها می میرند. این است که چرا سیاستگذاران و طرفداران باید تجدید محاسن decriminalisation و ما امیدواریم که این طرح کمک می کند تا در ادامه این بحث حیاتی در نور فوریت این لحظه.

کامرون Thibos
سردبیر فراتر از قاچاق انسان و برده داری

النا Shih
BTS عضو هیئت تحریریه



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن