اتحادیه اروپا به عنوان دیده می شود از برگامو: پس از پوپولیسم یا رنسانس?

از یک decentred نظریه حکومت از دیدگاه دولت این است که بدون تابعیت و یا آن را در همه جا در تعاملات دولت و قدرت

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399

از یک decentred نظریه حکومت از دیدگاه دولت این است که بدون تابعیت و یا آن را در همه جا در تعاملات دولت و قدرت و اقتدار که در حال ساخته شده متفاوت است و رقابت بازیگران با الهام از عقاید متفاوت و سنت. در برخی از راه های ما می گویند که دولت است که در آن شما آن را تجربه کنند.

برگامو یکی از مهمترین اروپایی ثروتمندترین و تولیدی مناطق ایتالیا و متاسفانه یکی از epicentres از COVID-19. از برگامو ما را دیده اند تصاویر motorcars رانده شده توسط نیروهای مسلح و پر از اجساد مردگان و صدای آمبولانس. ما را لمس ترس – به طور مستقیم یا غیر مستقیم – از یک دوست, یک, عاشق یک همکار نسبی با COVID-19 و تجربه کوره های جسد سوزی در حال اجرا در ظرفیت کامل در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته.

اما از برگامو نیز وجود دارد مثبت داستان است. یکی از ما این است که مدیریت شهرداری برگامو. ما کشف کرد که مدیریت در طول یک بیماری همه گیر ممکن است تنها با یک تغییر از بوروکراسی به سخاوت. داوطلبان و کارکنان رسمی فراتر از نقش ها و سلسله مراتب برای کمک به دیگران رسیدن به یک ماموریت مشترک – صرفه جویی در زندگی. سازمان تر شدن ماموریت گرا و آن را آسان تر به همکاری داخلی و خارجی با سازمان های دیگر (به عنوان مثال پلیس مرکزی و منطقه ای دولت و نیروهای مسلح).

چه قبل از به نظر می رسید غیر ممکن است در حال حاضر اتفاق می افتد. این برگامو شهرداری نقل مکان کرد و از داشتن 30 به بیش از 400 هوشمند کارگران و کار دقیق در چند روز. خرید لوازم و خدمات صورت گرفته در یک زمان بسیار کوتاه با فوق العاده متقابل بخش همکاری. COVID-19 مختل کرده است بسیاری از مفروضات نیاز به راه حل های جدید منطق. هتل ها تبدیل شده اند به مسکن برای بی خانمان ها; لوکس مارک های مد شد و در حال حاضر تولید لباس برای تجهیزات پزشکی; یک رشته جدید در بیمارستان شده است متوجه شدم در دو هفته با کمک داوطلبان.

در میان سخت ترین بحران برای ما و نسل ما شاهد یک نوع فرد ظهور: کسانی که سخاوتمندانه و گام به گام. از همجنسگرا consumens اقدامات ما و performativity هدایت می شدند میل به چیزی است که برای دیگران این بود که آیا به کمک پول و یا حتی فقط حمایت معنوی در چند کلمه. با بازبینی و گسترش ایده سخاوت ما هم با تجربه نقش است که هدیه دادن در زندگی اجتماعی است.

در برگامو یک جامعه وجود دارد که رنج می برد اما کسی که تصمیم گرفته است برای دوباره متولد می شود به عنوان این ویدئو جدید و آهنگ انتشار به ما می گوید. شهرداری برگامو به تازگی تشکیل کارکنان و ذینفعان به کار بر روی یک برنامه جدید – از بحران به رنسانس. هانا آرنت به ما یادآوری است که انسان متولد می شوند شروع شده و ما می تواند تبدیل به شرایط موجود قرار دادن فرآیندهای جدید در حرکت است. پس از عزاداری در دوره برگامو مردم محوری برای یک شروع جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن