E-paper همراه با مزایای شما می توانید در چاپ

اگر شما مانند خواندن روزنامه چاپ شده و نگران نگه داشتن تا با اخبار روزانه با چاپ کاهش e-paper است که راه حل م

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399

اگر شما مانند خواندن روزنامه چاپ شده و نگران نگه داشتن تا با اخبار روزانه با چاپ کاهش e-paper است که راه حل مناسب برای شما. آن را فقط مانند روزنامه چاپ شده اما تجربه خواندن حتی ممکن است راحت تر از نسخه قابل چاپ. در اینجا تنها تعداد کمی از مزایای که شما می توانید پیدا کردن در e-paper.

صبح زود تحویل

در حالی که خود را در روزنامه چاپ شده است کاهش می یابد به تحویل دو روز در هفته e-مقاله در دسترس است در اوایل هر روز صبح حتی در روز هنگامی که وجود ندارد, نسخه قابل چاپ. بنابراین شما می توانید اقامت تا به روز با اخبار از جامعه خود را.

همان محتوا و طرح با بیشتر

E-paper است یک ماکت دیجیتال روزنامه بنابراین شما نمی خواهد از دست گرفتن به نوبه خود صفحات. تلنگر از طریق e-کاغذ و همان خبر بزرگ با کیفیت شما آمده ام به انتظار در یک طرح مشابه. و ما در حال کار برای اضافه کردن ویژگی های بیشتر پوشش خبری و سرگرمی گزینه های است که شما تنها قادر به دریافت و با e-paper.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آسان به عنوان خوانده شده

همیشه آرزو شما می توانید چشم خود را به یک استراحت از کوچک چاپ متن ؟ در حال حاضر شما می توانید! E-مقاله شما اجازه می دهد تنظیم اندازه متن و زوم در داخل و خارج پس از خواندن اخبار است حتی ساده تر.

بازی های مورد علاقه خود را بازی

جدول کلمات متقاطع پازل های کمیک و بازی های محبوب در چاپ روزنامه بنابراین ما مطمئن شوید که شما آنها را در e-paper بیش از حد. فقط تلنگر صفحات و یا با استفاده از گزینه جستجو برای مورد علاقه خود را. از آنجا, شما ممکن است ضربه بزنید و یا بر روی آن کلیک کنید و به دنبال دستورالعمل های ساده برای چاپ پازل و بازی.

کلیپ های چاپ و به اشتراک گذاری با سهولت

اخبار اغلب دارای خاطرات شما ممکن است بخواهید برای حفظ و یا به اشتراک بگذارید. شما هنوز هم می توانید کلیپ, چاپ, ذخیره و به اشتراک گذاری این اخبار که بیشتر به شما. به سادگی ضربه بزنید و یا با کلیک بر روی مقاله و به دنبال دستورالعمل در بالا برای به اشتراک گذاشتن و یا چاپ. شما همچنین می توانید با استفاده از موزن گزینه ای برای انتخاب یک بخش خاص از e-paper کلیپ برای چاپ و صرفه جویی و یا به اشتراک گذاری.

جستجو برای موضوعات و اخبار

اگر وجود دارد یک خبر خاص مورد شما به دنبال در مقاله e-paper است که آسان به جستجو. را انتخاب کنید از شیشه های ذره را وارد کنید آنچه شما می خواهید برای دیدن به جستجو در هر زمان e-paper edition یا e-paper archives for قبلی اخبار و مقالات.

دسترسی به اخبار بیشتر از جوامع شما در مورد مراقبت از

هنگامی که شما مشترک برای تبدیل شدن به یک عضو از یکی از سایت های خبری شما دسترسی به تمام سایت های خبری در شبکه FCC با همان اطلاعات ورود. شما دسترسی به همه از e-مقالات آنلاین وب سایت های خبری و برنامه برای یک نرخ پایین. موجود مشترکین در حال حاضر دسترسی به این گزینه ها بدون هیچ هزینه اضافی در هنگام اتصال آنها را چاپ دیجیتال و حساب.

نیاز به کمک دارید ؟

ما می خواهیم شما را به دسترسی به تمام اخبار و آب و هوا, سرگرمی و بیشتر می آید که با عضویت خود را. لطفا با خدمات اعضا برای کمک به, برای کمک و یا ما به عنوان خوانده شده "راهنمایی برای ورود به حساب کاربری اخبار و مطلب" مقاله. ما سپاسگزار برای حمایت خود را از روزنامه نگاری محلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن