برچیدن صنعت نفت در ونزوئلا و دفاع از حوزه عمومی

ونزوئلا است که رفتن را از طریق سقوط کلی خدمات عمومی است که می افزاید: به مشکل تورم با دستمزد کم و متزلزل شرایط

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399

ونزوئلا است که رفتن را از طریق سقوط کلی خدمات عمومی است که می افزاید: به مشکل تورم با دستمزد کم و متزلزل شرایط زندگی. این زمینه با انگیزه های مکرر تظاهرات در بسیاری از جوامع متاثر از کمبود آب پخت و پز در گاز و برق و یا سوخت در سراسر کشور است. متزلزل شرایط زندگی جمعیت به نظر می رسد رسیدن به سطوح غیر قابل تحمل و اعتراض قادر به بیان اجتماعی و یا سیاسی خواسته می شود یک مکانیسم بقا به جای یک ابزار برای تقاضای حقوق.

سیاسی و اجتماعی بحران این کشور تا به حال چندین قله از جنگ در سال 2016 و 2017. اما از آنجا که دولت موفق به غلبه بر فشار فرآیندهای اجتماعی شدن عمیق تر. این سازمان است که در بیان های کارگری کارگران, جنبش, جامعه, انجمن دانش آموزان و.... را تضعیف کرده اند تا آنجا که شرایط زندگی مردم است. اگر چه ناآرامی سطح ممکن است بسیار بالا (با توجه به ونزوئلا رصدخانه اجتماعی جنگ در ماه آوریل به طور متوسط 20 تظاهرات صورت گرفت در سراسر کشور هر روز از آوریل) به destructuring از بافت اجتماعی محدودیت های جمعی بیان به خود به خودی و شامل قسمت های تولید یک احساس انزوا و ناتوانی در مخالفت اکثریت. این اجازه اجرایی ملی برای تحمیل دستور کار است که معلوم می شود یک نوع توتالیتاریسم سیاسی با "جزئی لیبرالیسم" در مسائل اقتصادی است.

به عنوان اقتصاد کشور به تدریج سقوط یک شبکه غیر رسمی و مقرراتزدایی کسب و کار پدید آمده رسیدگی به جایگزین نقش شرکت های دولتی ویران فساد است. بخشی از سرمایه که مطرح شده از دولت فساد و شبکه های جنایتکار است مجددا به تصرف منابع چند تجمع که در کشور باقی می ماند: حواله-بر اساس مصرف و معدن (طلا الماس) [1], مواد غذایی, واردات [2] در میان دیگران; و همچنین اقتصادی اخیر پدیده bodegones (فروشگاه های مواد غذایی که در آن وارداتی محصولات ارائه شده در گران قیمت برای بخش عمده ای از جمعیت) پدید آمده است که در نیمه دوم 2019, همراه با عملا آزادسازی/dollarization از اقتصاد است. در حال حاضر با بحران در داخل Petróleos د ونزوئلا (PDVSA) برای رسیدن به مرحله نهایی خود حقوقی مکانیزم های باز شده برای خصوصی سازی این شرکت و همچنین بازسازی سوخت سیستم توزیع.

در طول تاریخ برخی از افراد در قدرت در زمان استفاده از یارانه قیمت بنزین به قاچاق آن [3] منجر به یک ساز و غارت سیستماتیک است که اضافه شده به سهل انگاری و فساد و عدم سرمایه گذاری و بدهی های گسترده در PDVSA به پایان رسید تا با از بین بردن تولید ملی است. این منجر به یک وضعیت غیر معمول: یک نفت کشور ما نیاز به واردات محموله بزرگ بنزین است. به عنوان دیده می شود در شکل 1, اقتصاد ونزوئلا تبدیل شده است و بیشتر وابسته به بازار های بین المللی به این نکته که واردات از مواد معدنی و سوخت و مشتقات آنها تا حد زیادی مورد نیاز برای حمایت از صنعت نفت رفت و به نمایندگی از 4.2 درصد از کل واردات در سال 2001 به بیش از 41 درصد در سال 2018 در حالی که واردات غلات و حبوبات است که می تواند تولید شده در کشور رشد از 1.8 درصد در سال 2001 به حدود 10 درصد در سال 2019. این داده ها منعکس برچیدن ملی مولد ساختار و بیشتر وابستگی به واردات برای حفظ عملکرد جامعه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب