این کامینگز-Johnson حماسه

کل جمعیت است که در مواجهه با تصمیم گیری های هر روز در مورد قرار دادن "من من من" دوم به ایالات متحده آمریکا. وج

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399

کل جمعیت است که در مواجهه با تصمیم گیری های هر روز در مورد قرار دادن "من من من" دوم به ایالات متحده آمریکا. وجود دارد به معنای واقعی کلمه هزاران نفر از مردم در بسیار بدتر از شرایط داخلی از آقای کامینگز تا کنون بود. همه تنها پدر و مادر با فرزندان جوان بلافاصله در مخمصه آقای کامینگز ادعا کرد او فکر کرد که او ممکن است در نیاز به مراقبت از یک یا حتی چند جوان کودکان برای چند روز در حالی که پایدار قبل از مرحله حاد از این بیماری است.

او به نظر نمی رسد متوجه شدم این چیزی بود که او درخواست مردم انجام دهید تا زمانی که او در واقع در مواجهه با وضعیت خود. سپس استراتژیست بزرگ به سادگی دست پاچه. از این رو نگرانی خود را برای پوشش این با جدول کلمات متقاطع است که آن را یکی بینهایت تصمیم منطقی پس از دیگری.

آقای کامینگز پرداخت شده است و توسط مالیات دهندگان انگلستان به سیاسی و سیاست مشاوره به نخست وزیر این کشور را. سیاست است که در مورد مردم است. سیاست های او توصیه می کند تحت تاثیر قرار زندگی همه ما است. سیاست مشاوران باید قادر به همدلی است. آنها باید قادر به درک اهمیت اقدامات خود را بر دیگران. در باغ گل رز این است که آنچه آقای کامینگز قطعی نشان داده است که به طور کامل فاقد ذهنی خود را. ما به یک درمان زود رنج اصرار توسط یک عاطفی-ناقص فرد از خود و باریک چشم انداز است که "من درست بود'. آن را به من از راه یک کودک ممکن است پاسخ قبل از پدر و مادر به آرامی chides آنها را و آنها را به فکر می کنم در مورد پیامدهای آنچه آنها انجام داده اند و چگونه آن را به صدمه دیده است دیگر مردم در اطراف آنها. آیا آقای کامینگز به سادگی هرگز این ابتدایی درس عملی اخلاق اجتماعی را از پدر و مادر یکی از شگفتی?

آقای کامینگز ممکن است یک استاد-استراتژیست این معنا که یک شطرنج-بازیکن ممکن است, اما او به نظر می رسد به طور کامل عاری از انسان همدلی است. اگر ظاهر خود را در باغ گل رز تلاشی بود برای نشان دادن انسان در پشت سایه شکل او هرگز پس از ذکر نام فرزند خود را و یا 'شوهر' که ظاهرا مجاز نیست تحت هیچ شرایطی به درایو ماشین خانواده – خود را استادانه confected داستان بستگی به بسیاری بدون جواب implausibles از جمله به همین دلیل او نمی درایو.

کامینگز ظاهرا خیلی کودکانه مشتاق به یک Marvel Comics super پیش بینی است که او می خواست به سخنرانی همه ما در چگونه او شده است 'نوشتن' در مورد این بیماری همه گیر از سال گذشته است. در عین حال آن را بلافاصله با اشاره به این که تنها پایدار دستکاری در وبلاگ خود پست. این فقط صرفا تا چه حد از درخشان prescient او بود. اگر او بیش از حد آگاه از این تهدید چرا او توصیه نخست وزیر در قوی ترین شرایط ممکن در اولین فرصت به آن را مرگبار به طور جدی و برای جلوگیری از راهپیمایی در اطراف دست دادن? این نخست وزیر و دولت که آقای کامینگز استراتژیک توصیه می کند به طور کامل دست کم گرفت جدیت این وضعیت نه برای چند روز یا چند هفته اما برای تقریبا دو ماه پس از اولین موارد اعلام شده در ایتالیا در ژانویه 31. به نظر می رسد با این امکان تنها استثنا از آقای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در ایالات متحده آمریکا و آقای Bolsonaro را در برزیل آقای جانسون دولت ممکن است در دوره به دلیل به گناه بوده است از بی منطق ترین پاسخ هر کشور پیشرو در جهان است.

وجود دارد همیشه برای رفتن به فجایع از این یک بار در یک قرن رویداد تکرار نادانی از سال 2010 از ناگسستنی دنباله ای از محافظه کار دولت که رفت تا آنجا که به صراحت به چشم پوشی خود را برنامه ریزی اضطراری مشاوره از ورزش ماکیان در سال 2016 به معنای واقعی کلمه هزاران نفر از زندگی از دست داده است که باید نه از دست رفته اند. هزاران نفر از خانواده ها قادر به سرند به درستی که هرگز نباید عزادار در وهله اول. مردم بریتانیا باید حق بود عصبانی با آقای کامینگز بلکه با یک نخست وزیر که در حال حاضر شفاف بوده و در راس این کشور تنها در نام است. جای تعجب نیست که او می تواند ناپدید می شوند بارها و بارها برای یک هفته در یک زمان و پیش از آن در سال – آن کامینگز که در اتهام. این راز کثیف از شماره 10 خیابان داونینگ و آن را در حال حاضر نمی توان gainsaid.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن