دولت چین باید اجازه دهید ما گریه را برای ما مرده

من احساس نمی امن تر در لندن از در چین است. من فکر نمی کنم من می خواهم پیوستن به هر گونه تظاهرات است. من نگرانی

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399

من احساس نمی امن تر در لندن از در چین است. من فکر نمی کنم من می خواهم پیوستن به هر گونه تظاهرات است. من نگرانی وجود دارد که جاسوسان و من خواهد بود را هدف قرار زمانی که من به خانه.

من فکر می کنم دولت چین است که بیش از حد ترس از انتقاد. آنها در حال قرار دادن بنابراین فشار زیادی بر ما تمام نسل. من احساس می کنم بسیار اشتباه است. من درک نمی کنم که چگونه حتی مسائل مانند فمینیسم تبدیل شده اند به لحاظ سیاسی حساس در سال های اخیر است.

وضعیت سیاسی ساخته شده است من می خواهم به ماندن در بریتانیا است. اما وجود دارد بسیاری از مشکلات در اینجا بیش از حد. در اوایل این سال من با تجربه من اولین کلامی حمله نژادپرستانه در حالی که راه رفتن به خانه از فروشگاه مواد غذایی با ماسک.

من هم واقعا نمی خواهم به بحث در مورد نظر من در چین با غربی ها. من فکر می کنم بسیاری از آنها در حال شستشوی مغزی توسط رسانه های غربی و تنها تمرکز بر روی جنبه های منفی از دولت ما.

Coronavirus من تغییر کرده است کل جهان است. در حال حاضر من انجام این خشم درون من در همه زمان ها. من هرگز تا به حال بسیاری از دعوا در زندگی من است. اما من قصد دارم به صحبت کردن در حالی که همچنین تلاش برای مراقبت بهتر از سلامت روانی ، من فکر می کنم آن را بیش از حد مهم است. ما نمی توانیم فقط خاموش ماندن

* این اسم واقعی او نیست.

[همانطور که به جسی لاو]

بیش از چند سال گذشته دولت چین تبدیل توجه خود را به سرکوب رسانه های اجتماعی نظرات ارسال شده توسط شهروندان چینی در خارج از چین است. Twitter و FaceBook در حال حاضر ممنوع در داخل کشور است. به عنوان یک نتیجه بسیاری از شهروندان چینی در خارج از کشور تمایلی به انتقاد از دولت به عنوان آنها می ترسند که آنها و یا خانواده خود را در صورت عواقب بازگشت به خانه. در ماه نوامبر یک دانشجوی چینی از چنگدو تحصیل در دانشگاه ادینبورگ تحت یک حمله سایبری پس از حمایت از اعتراض در هنگ کنگ. یک عکس از او رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی چینی, سایت Weibo, همراه با توضیح: "برادران از چنگدو ضرب و شتم او را به مرگ." به تازگی چین سفیر انگلستان گفت: دانش آموزان چینی برای "خدمت به وطن" در حالی که در دانشگاه ها در انگلستان. نظرات خود را برانگیخته زنگ بیش از نفوذ چین در انگلیسی دانشگاه که در حال حاضر جای حدود 120,000 دانش آموزان چینی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن