این مورد برای degrowth در یک زمان از همه گیر

این بیماری همه گیر است lain لخت شکنندگی اقتصادی موجود سیستم است. کشورهای ثروتمند باید بیش از اندازه کافی منابع

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399

این بیماری همه گیر است lain لخت شکنندگی اقتصادی موجود سیستم است. کشورهای ثروتمند باید بیش از اندازه کافی منابع برای پوشش بهداشت عمومی و نیازهای اساسی در طول یک بحران و می تواند آب و کاهش غیر ضروری بخش از اقتصاد با جابجایی کار و منابع به آنهایی که ضروری است. هنوز راه فعلی اقتصادی سیستم های سازماندهی شده در اطراف گردش مداوم هر گونه کاهش در فعالیت بازار را تهدید می کند سیستمیک سقوط تحریک تعمیم بیکاری و فقر.

آن را ندارد به این راه. به بیشتر انعطاف پذیر به بحران ها – همه گیر آب و هوایی و مالی و یا سیاسی – ما نیاز به ساخت سیستم قادر به پوسته پوسته شدن تولید در راه است که نمی تواند از دست دادن معیشت و یا زندگی. ما را مورد degrowth.

رسانه های محافظه کار مانند فوربس بار مالی و یا تماشاگر شده اند که تلفظ coronavirus بحران نشان می دهد "بدبختی degrowth". اما آنچه اتفاق می افتد در طول همه گیر است نه degrowth. Degrowth یک پروژه از زندگی معنی بهره گیری از لذت های ساده commoning اشتراک گذاری و ارتباط بیشتر با دیگران و کار کمتر در برابر جوامع است. هدف از degrowth است که به صورت هدفمند سرعت همه چیز را به منظور به حداقل رساندن آسیب به انسان و زمین سیستم و کاهش بهره برداری.

degrowth summer school.png
عکس: #NoBackToNormal https://www.ukdegrowthsummerschool.org/

وضعیت کنونی وحشتناک است نه به دلیل کربن تولید گازهای گلخانه ای کاهش دارد که خوب است اما از آنجا که بسیاری از زندگی از دست داده; آن وحشتناک است نه به خاطر GDPs می رویم که ما بی تفاوت هستند اما به دلیل فرآیندهای در محل برای محافظت از معیشت زمانی که رشد دچار تزلزل به شدت ناکافی و ناعادلانه است.

ما می خواهم برای دیدن جوامع تبدیل آهسته تر با طراحی فاجعه است. این بیماری همه گیر است که یک رشد ناشی از فاجعه منادی بیشتر به آمده است. درایو برای رشد شتاب جهانی جریان مواد و پول هموار کردن راه برای رعد و برق سریع گردش خون در بدن و بیماری است. سیاست های اقتصادی و اجتماعی ترتیبات پیشنهاد شده توسط degrowth ارائه راه هایی برای ایجاد چنین شرایطی بیشتر قابل زیستن و فقط برای ظهور قوی تر و بهتر است پس از بحران و به reorient شیوه ها و سیاست نسبت به مراقبت و همبستگی جامعه.

پایان رشد لزوما شامل یک انتقال آرام. آن را به خوبی ممکن است ناخواسته unwilled و کثیف در شرایط نه خود ما انتخاب کرده است. شرایط مانند آنهایی که در حال حاضر است. تاریخچه اغلب تکامل می یابد با نقطه گذاری; دوره های ظاهری فلج می تواند رسیدن به یک نقطه اوج در هنگام حوادث غیر مترقبه باز کردن فرصت های جدید و با خشونت دید دیگران است. این COVID-19 همه گیر مانند یک رویداد است. ناگهان همه چیز را رادیکال در جهت های جدید و غیر قابل تصور می شود thinkable, برای بهتر یا بدتر. رکود شدید اقتصادی منجر به روزولت جدید ایران و همچنین به هیتلر رایش سوم بود. چه امکانات و خطرات در حال حاضر ؟

در میان این همه گیر بسیاری از علمی و سیاسی و اخلاقی مقامات در حال برقراری ارتباط پیام است که مراقبت از سلامت مردم است و سلامت باید قبل از سود و بزرگ است. تجدید حیات از مراقبت از اخلاق است که ما مدافع ما در آینده کتاب در مورد Degrowth مشهود است در تمایل مردم به ماندن در خانه برای محافظت از بزرگان خود و در روح وظیفه و فداکاری در میان مراقبت و بهداشت کارگران است. البته بسیاری از ماندن در خانه نیز از آنجا که آنها از ترس ویروس و نگرانی در مورد خود و یا برای جلوگیری از پلیس جریمه. و بسیاری از کارکنان مراقبت رفتن به محل کار به دلیل آنها باید امرار معاش. اقدام جمعی در برابر بحران های همه گیر و یا تغییر آب و هوا نیاز به چنین ترکیبی از فداکاری و همبستگی خود و جمعی از علاقه دولت مداخله و مشارکت مردم.

Quarantine class privilege.png
'به romanticization قرنطینه یک امتیاز طبقاتی' | عکس: MIRCO (Multilingüismo Discurso y Comunicación)

عمیق نابرابری در حال آمدن به بازی در راه های جدید است. ساکنان برخی از کشورها در رنج های مختلف و گاهی شدید تر سختی از کسانی که از دیگران به عنوان کسانی هستند که محروم از حقوق کامل شهروندی در زندانها نیروی کار مهاجر در اردوگاه های پناهندگان شهرک. در هر کشور متفاوت بازیگران با جنس نژادی, اقتصادی و اجتماعی و شغلی موقعیت های مختلف رنج می برند آسیب پذیری در برابر بیماری و از رکود اقتصادی است که به دنبال. اطلاعات از کشورها در سراسر جهان نشان می دهد که COVID گرایش به بسیار شدید و مرگبار در مردان بيشتر از زنان است. مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری نشان می دهد نامتناسب بار بیماری و مرگ در میان نژادی و اقلیت های قومی. پرستاران بهداشت ایدز و مراقبان موقعیت که در آن زنان پیروز به ویژه آسیب پذیر به عفونت است. همانطور که میلیون ها نفر از مردان در کار ضروری مشاغل از جمله بهداشت و حمل و نقل تاکسی-رانندگی و بسته بندی گوشت. این شغل در اکثریت بسیار بزرگ انجام شده توسط مردان در حال حاضر در میان خطرناک ترین مشاغل قبل از اضافه کردن قرار گرفتن در معرض coronavirus. در حالی که برخی از لوکس پناه در خانه دیگران باید انتخاب بین بیکاری بدون یک کافی خالص ایمنی و کار در مشاغل است که افشای آنها به کوروناویروس. مگر اینکه کل جمعیت هستند محافظت می شود حتی ثروتمندترین به طور کامل امن از سرایت.

در این بحران مانند دیگران قبل از اینکه مردم را بسیج و خود سازمان یافته که در آن کسب و کار و دولت ها نتوانسته اند به ارائه برای نیازهای خود را – از کمک های متقابل گروه ارائه مواد غذایی و دارو برای بزرگان به گروه از پزشکان و مهندسین و هکرها همکاری به 3-D چاپ قطعات اکسیژن هواکش به دانش آموزان نگهداری کودکان از پزشکان و پرستاران است. گسترش مراقبت و commoning تلاش است که به شکل سنگ بستر از degrowth جوامع ما تصور می کنیم همه بیشتر ستوده با توجه به مسری طبیعت از ویروس. پس از همه گیر است و دشوار مسیر بازسازی اقتصادی شروع می شود, این سودای پویایی commoning و مراقبت های حیاتی خواهد بود.

مثبت و انگیزه در میان افراد و مردمی شبکه ها لازم اما نه کافی برای پایدار تغییر دهید. ما نیاز دولت به تامین بهداشت و درمان برای همه, حفاظت از محیط زیست و ارائه اقتصادی شبکه های ایمنی.این degrowth-حمایت از سیاست های ما مدافع شد و لازم است قبل از همه گیر هستند و بیشتر از آن در طول و پس از: سبز آمریکا و برنامه های سرمایه گذاری کار های اساسی مراقبت از درآمد جهانی خدمات عمومی و پشتیبانی برای جامعه و اقتصاد. بنابراین سازماندهی مجدد از امور مالی عمومی از طریق اقدامات از جمله کربن, هزینه کلاه بر ثروت و درآمد بالا مالیات بر منابع طبیعی استفاده و آلودگی است.

در حالی که degrowth بحث به طور سنتی با تمرکز بر demobilizing منابع فشرده و محیط زیست جنبه های مخرب فعلی اقتصاد pandemic پاسخ های مقابله با demobilizing کسانی که جنبه بلافاصله ضروری برای حفظ زندگی است. ما همزمان در مواجهه با چالش های اساسی مدیریت سیاسی اقتصاد بدون رشد در طول و پس از همه گیر: چگونه به demobilize بخش هایی از اقتصاد سرمایه داری در حالی که تامین امنیت تأمین کالاهای اساسی و خدمات تجربه کار با منابع نور راه لذت بردن خودمان و پیدا کردن جمعی معانی در زندگی است.

رادیکال های پیشنهادی در حال حاضر در نظر گرفته و به صورت انتخابی به تصویب رسید و در سراسر طیف سیاسی به عنوان آنها ارائه راه حل های بتنی در میان همه گیر. شرکت ها و دولت ها باید کاهش ساعات کار و اجرا کار های مختلف اشکال اساسی درآمد هستند که مورد بحث; اقدامات مالی شده اند نهاد برای کمک مالی به کارگران در دوره قرنطینه و پس از کسب و کار نزدیک; یک کمپین بین المللی برای مراقبت از درآمد راه اندازی شده است; دولت باید درگیر تولیدی دستگاه به تامین منابع حیاتی و خدمات; و moratoriums در نظر گرفته می شوند و یا تحمیل اجاره رهن و پرداخت بدهی. وجود دارد در حال رشد است به درک که گسترده دولت هزینه های مورد نیاز خواهد بود.

جهان تغییر خواهد کرد پس از همه گیر وجود خواهد داشت و تلاش بیش از کدام مسیر را. مردم را به مبارزه برای تغییر مستقیم به سمت عادلانه تر و انعطاف پذیر جوامع است که باید مهربان اثرات بر روی انسان و محیط طبیعی. قدرتمند بازیگران سعی خواهد کرد برای بازسازی وضعیت موجود ترتیبات و به تغییر هزینه ها برای کسانی که با قدرت کمتر. در آن طول می کشد سازماندهی و تلاقی اتحاد و شرایطی برای اطمینان حاصل شود که آن را نمی توان در محیط زیست و کارگران که این لایحه پرداخت اما کسانی که سود بیشتر از رشد است که قبل از این فاجعه است.

Degrowth day.png
عکس: جهانی Degrowth روز 6 ژوئن 2020 https://www.degrowth.info/en/globalday/

Degrowth مجبور است نه محرومیت اما یک آرمان به امن برای همه به اندازه کافی برای زندگی با عزت و بدون ترس به تجربه دوستی و عشق و سلامت; قادر به دریافت و مراقبت; برای لذت بردن از اوقات فراغت و طبیعت و برای مشروعیت بخشیدن به یک زندگی است که آن را نیز تجربه ای از وابستگی و آسیب پذیری. این هدف را نمی توان ملاقات کرد با پرداخت یارانه سوخت فسیلی شرکت های خطوط هوایی, کشتی کروز, هتل ها و گردشگری مگا کسب و کار. به جای متحده نیاز به سرمایه گذاری سبز معاملات جدید و بازسازی سلامت خود و مراقبت از زیرساخت های ایجاد شغل در انتقال به اقتصاد است که کمتر به محیط زیست آسیب می رساند. به کاهش قیمت نفت و سوخت های فسیلی باید مشمول مالیات به شدت افزایش بودجه برای حمایت سبز و اجتماعی سرمایه گذاری و ارائه معافیت های مالیاتی و سود سهام به مردم به کار. به جای استفاده از پول به قید وثیقه از شرکت ها و بانک های ما می خواهیم به ایجاد یک پایه مراقبت از درآمد است که کمک خواهد کرد که مردم و جوامع محلی برای بازسازی زندگی خود و معیشت. این پرسش های اساسی مرتبط با راهبردهای اجتماعی و زیست محیطی تغییر و تحول خواهد شد در مرکز بین المللی وین degrowth کنفرانس به عنوان یک رویداد آنلاین در اواخر ماه مه سال 2020 است. یک نقطه شروع خوب است اصول برای بهبود اقتصاد و اساس ایجاد یک جامعه عادلانه موجود در نامه سرگشاده 'Degrowth: جدید ریشه اقتصاد".

Degrowth Vienna.jpg
عکس: degrowthvienna2020.org

این بحران مسلما باز می شود تا بیشتر خطرات ناشی از آن امکانات. ما نگران سیاست از ترس است که این بیماری همه گیر کوروناویروس بوجود می آید و این تشدید نظارت و کنترل مردم حرکات بیگانه ستیزی و سرزنش دیگران و همچنین به عنوان صفحه اصلی انزوای که محدودیت commoning سیاسی و سازماندهی. پس از اقدامات حکومت ، quarantines قانون-توسط-فرمان کنترل مرز و یا تعویق انتخابات گرفته شده آنها به راحتی می تواند تبدیل به بخشی از زرادخانه سیاسی امکان باز کردن dystopian افق.

برای مقابله با این خطرات degrowth انگیزه و راهنمای ما برای کشف در جوامع در عوام از کمک های متقابل و مراقبت از انطباق جمعی حرفه دور از رشد و نسبت به سلامت و حقوق صاحبان سهام. اینها نه فقط رفیع آرمان; ما در آینده کتاب در مورد Degrowth ما شناسایی شیوه های روزمره و سیاست های بتن برای شروع ساختمان جهان ما می خواهیم همراه با استراتژی های سیاسی برای حمایت از همکاری میان این تلاش ها در ساخت و ساز عادلانه و کم تاثیر جوامع است. این کتاب بر خلاف هر گونه دیگر در degrowth در آن است که برای اولین بار سعی کنید به آدرس سوال سخت از 'چگونه به' سیاسی کنونی در پیشامدهای.

قبل از همه گیر ما تا به حال به کار سخت برای متقاعد کردن مردم در مورد degrowth. ما کار ممکن است تا حدودی آسان تر در حال حاضر در میان چنین شواهد ملموس است که این سیستم در حال حاضر در حال فرو ریختن و تحت وزن خود. همانطور که ما در کشتی سوار در رشته دوم بحران اقتصادی جهانی در ده سال شاید برخی از ما خواهد بود مایل به سوال حکمت از تولید و مصرف بیشتر و بیشتر فقط برای حفظ سیستم. زمان آن رسیده است برای ما به تمرکز بر آنچه واقعا مهم است: نه تولید ناخالص داخلی اما از سلامت و رفاه مردم ما و سیاره ما است.

در یک کلام degrowth.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن