تلخ درس اولاف پالمه را قتل

آن را در چند ساعت پس از کشته شدن نخست وزیر قبل از سونامی پیام شروع به ریختن از ما سفارتخانه به وزارت امور خارج

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399

آن را در چند ساعت پس از کشته شدن نخست وزیر قبل از سونامی پیام شروع به ریختن از ما سفارتخانه به وزارت امور خارجه در استکهلم. هیچ کس مسئولیت اولاف Palmes مرگ, اما بسیاری از مردم تا به حال "محرمانه" اطلاعات "اهمیت" برای به اشتراک گذاشتن با ما.

من معاون وزیر امور خارجه در این زمان و ما به زودی یک لیست طولانی از اتهامات ظالمانه خالص توهمات ممکن red herrings و معتبر/ کمتر معتبر ملی و بین المللی در تئوری های توطئه است. اما نیز وجود دارد "عناوین" است که نیاز به توجه فوری است. پس از اضافه کردن ما تجزیه و تحلیل خود ما تحویل یک نامه به رئیس واحد تحقیقات ویژه هانس Holmér رئیس پاسبان از استکهلم پلیس شهرستان.

با توجه به یکسونگری تعقیب یک زن مبارز کرد به نام پ ک ک Holmér نادیده گرفته لیست ما است. با تمام بررسی واژگون و آن را بهبود می یابند تا بیش از 30 سال بعد.

محلی دارایی

برخی از این مواد تا به حال لینک کلیک کنید برای واشنگتن مربوط خاصی Michael Townley آمریکایی متولد عامل پلیس مخفی شیلی در دوران حکومت آگوستو پینوشه. در سال 1978 تونلی (دهانه) pled گناه به سال 1976 قتل اورلاندو Letelier بود که رئیس جمهور سالوادور Allendes سفیر ایالات متحده و آمریکا کاردانی Ronni Karpen Moffitt. تونلی (دهانه) اعتراف کرده است که او استخدام پنج ضد Castrist تبعیدیان کوبا به تله یا دام Letelier ماشین. تونلی (دهانه) اغلب استفاده می شود از جمله "محلی دارایی" برای کار کثیف.

او محکوم به ده سال زندان. او زندگی می کردند تحت فدرال ایالات متحده آمریکا برنامه حفاظت از شهود پس از آزادی از زندان در سال 1983.

بر اساس این مواد ما تصمیم به رویکرد اف بی آی است. ما معاون ماموریت در واشنگتن وزیر اولف Hjertonsson تاسیس تماس با اختصاص رسمی رابرت Scherrer.

آژانس تایید کرد که تونلی (دهانه) در واقع آماده کرده بود به کشتن نخل طلایی در جلسه سوسیالیستی بین المللی در مادرید در سال 1976 اما او تا به حال به رها کردن پروژه به دلیل تنگ اسپانیایی امنیتی است.

Scherrer نیز ارائه شده برای رسیدن به استکهلم برای ارائه اطلاعات بیشتر.

از این آمد و هیچ چیز. Holmér گفت که او نیاز FBI – "آنها فقط می خواهید برای دریافت اعتبار برای حل این مورد".

دریافت منفی پاسخ Scherrer تا به حال یک قطعه از ابتدایی مشاوره برای استکهلم همکاران:

"بازگشت به صحنه جرم".

معقول, شواهد

این هم چیزی است که جدید پالمه گروه تاسیس در سال 2017 و رهبری دادستان Krister Petersson بود.

اما در ابتدا آنها در زمان یک نگاه عمیق در عظیم عمده ای از اسناد و مدارک مونتاژ در طول بیش از 30 سال توسط پیشینیان خود. من می توانم خودم شاهد به جدیت و حرفه ای از تیم جدید است. من ملاقات با آنها را بیش از یک بار و برای چند ساعت. آنها همچنین به دریافت مواد اضافی که من تلقی مهم از جمله اطلاعات بیشتر در مورد شیلی و آفریقای جنوبی است. راه آنها سوال و جواب داد من به من منجر به این نتیجه رسیدند که این نامگذاری به اتهام قاتل Stig Engström در "معقول, شواهد" باید بسیار جدی گرفته شود.

دادستان بود اما حکومت نه از احتمال که Engström عمل کرده به عنوان بخشی از یک توطئه بزرگتر به نیویورک تایمز اشاره کرد در 10 ژوئن. "او در جناح راست و نخل طلایی غیر دوستانه" مشترک بود شرح مشکوک. همکاری نزدیک با اولاف پالمه برای دو دهه من می توانم شهادت به افراطی و نفرت است که او و خانواده اش تا به حال برای تحمل و قدرت.

از ویژگی های مشترک این کمپین بود, dartboard با یک عکس از اولاف پالمه پوشش آن. نقطه بعد از فلش شد و تقریبا همه در Palmes چشم". در چند جناح راست دایره قتل شد و مورد استقبال با شادی.

دوست Palmes هری Schein, ذکر چند روز پس از قتل است که بسیاری از آنها در حال حاضر گریه اشک تمساح. "اما از کجا این همه نفرت تصاویری از اولاف پالمه رفتن با شیطانی بیان زشت پیچشی چهره grotesquely افزایش بینی؟" برخی از امروز سیاستمداران که مرتب سازی بر اساس در حال حاضر گفت که این تنها جوانی بیش از حد.

Schein اظهار داشت که حتی اگر قاتل بود تنها دیوانه قتل یک نخست وزیر است که همیشه سیاسی قتل است. در این معنا,, ما باید به این فاجعه در آن شب زمستان 34 سال پیش به عنوان یک مورد سرد.

آن را دشوار است برای دیدن این مرض ارتباط بین اثرات شدید و نفرت در Palmes روز و امروز باطل تبلیغات و خبر جعلی ضرب در میلیون ها نفر در اینترنت. آندرس بریویک نروژی راست افراطی که خود را الهام بخش در شبکه و اعدام 77 جوان سوسیال دموکرات ها در اردوگاه تابستانی در جزیره Utöya در سال 2011 است تنها یکی از بسیاری از نتایج غم انگیز از اجازه دادن به دروغ و تعصب و تحریک به جرم قتل نفوذ رسانه های اجتماعی. نژادپرستی نیز یک ویروس مرگبار است.

امنیتی مشترک

اولاف پالمه به حال بسیاری از دشمنان. اما او تا به حال بسیاری از دوستان و حامیان و یکی از محبوب ترین رهبران حزب و نخست وزیر سوئد بود.

برای اکثریت قریب به اتفاق در سوئد و جهان نام خود را همراه با یک سیاستمدار غربی که به صدای مظلوم و بی صدا. او نگران بود و به انتقاد از هر دو ابرقدرت و غیر قانونی جنگ در افغانستان و ویتنام و او و حزب او ارائه نه تنها کلمات بلکه حمایت های بتنی به دموکرات ها در کمونیست حکومت شرق اروپا و به ضد فاشیست در پرتغال و اسپانیا, او ایستاده بود برای Israels حق وجود دارد و دیدم فلسطینی ها به عنوان یک نفر و او را محکوم کرد آپارتاید و Pinochets از این جهان است.

همراه با ویلی برانت در آلمان سوسیال دموکرات رهبر او ارائه یک جایگزین برای ایران مسابقه تسلیحاتی و تقابل بین شرق و غرب در دوران جنگ سرد و آنها آن را به نام امنیت مشترک: "شما باید به دنبال صلح پایدار نشسته با دشمن خود را به پیدا کردن راه هایی برای مشترک بقا به جای تهدید متقابل مطمئن تخریب". یک مفهوم است که بود و توسط Michail گورباچف و رونالد ریگان در ژنو سال 1985 زمانی که این دو اعلام کرد که یک جنگ هسته ای را نمی توان به دست آورد و هرگز نباید جنگیدند.

نخل طلایی شد یک طرفدار آمریکا پس از او در اوایل سفر و مطالعات در ایالات متحده است. او اغلب به نقل از کارل Sandburgs مردم Yes (1936) در سخنرانی های خود را. امروز او نمی توانست خودداری به قول من مطمئن هستم که از همان شعر ذیل آیه:

"رئیس جمهور این است که همان شاه چهار سال از امضای صورتحساب
در کاخ سفید و دیدار با مردم. او می تواند انجام دهد
هر چه او می خواهد مگر اینکه او متوقف شده است".

Palmes آخرین سخنرانی خود در سال 1985 به سازمان ملل متحد شد و یک تماس به صورت یک قطعنامه الزام آور به ممنوعیت سلاح هسته ای.

شعار اساسی از سیاست های او بود که برای کمک به "ساخت زندگی به عنوان مناسب که ممکن است برای مردم", به عنوان او گفت: به دیوید فراست در یک مصاحبه در سال 1969.

در این روز از رشد بیگانه ستیزی و بسته شدن مرزهای سخنرانی خود در روز کریسمس سال 1965 است که ارزش خواندن هر دو در سوئد و دیگر پارلمان های اروپایی. پالمه اعلام کرد که از دیدن مهاجران و پناهندگان به عنوان فردی انسان بسیار مهم بود به یکپارچه سازی موفق در جامعه است.

"ما ستوده همبستگی خود را با فقرا و مستضعفان از این جهان باید همراه با انترناسیونالیسم در زندگی روزمره است. این است که چگونه ما می توانیم ثابت کنیم آرمان های ما به عنوان یک واقعیت زندگی".

که امنیت مشترک در زندگی روزانه ما است.

نخل طلایی شد یک فرد استثنایی نیز در خانه به عنوان مغز پشت یک سری از اصلاحات ساخته شده است که سوئد فقط بیشتر و بیشتر آگاه از حقوق زنان و کارگران و کودکان است. او واکنش نشان داده و همچنین به عنوان یک شهروند و نه نخست وزیر, زمانی که او یک نامه اداری از استکهلم شهرداری با توجه به قوانین به تازگی معرفی شده مهد کودک (که او تا به حال ترویج خود) را با توجه داشته باشید: "پس از خواندن اما درک نمی کند".

امروز وقتی ما به خاطر مرگ او این مهم است که ما فراموش نکنید که زندگی خود را آنچه که او ایستاده و به دست آورد. دریافت سالانه اولاف پالمه جایزه در استکهلم در ژانویه گذشته, John Le Carré مشترک این واقعیت است که در بحبوحه جنگ سرد و زمانی که سلاح هسته ای و افزایش تبلیغات و تهدید صلح جهانی "حتی ما در غرب جاسوسی محافل احساس بود که صدای از دست رفته است. که صدای اولاف پالمه است."

Olaf Palme 2
دیوید فراست مصاحبه اولاف پالمه در سال 1969. | تمام حقوق محفوظ است.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب