دولت از دستور: قیاس از جنون و مهاجرت در Leros

ایجاد امکانات به دنبال منطق اقتصادی حکومت استعماری و امپریالیستی جنگ. تجویزی تابع نظم و انضباط نظامی و قدرت در

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399

ایجاد امکانات به دنبال منطق اقتصادی حکومت استعماری و امپریالیستی جنگ. تجویزی تابع نظم و انضباط نظامی و قدرت در خدمت تحمیل نظم در colonised جهان است که در اینجا منتقل درون به رعایت نظم و ترتیب و ملت و دولت در حال ظهور پس از دو جنگ جهانی. امپریال آرمان بودند جایگزین پروژه های جابه جایی و مهار برای حفاظت نوپای ملی سفارش.

از تبعید مخالفان سیاسی و محدود جنون در پست استعمار آنچه که بسیار مهم است برای مشاهده و چه ویران دیوارهای قدیمی پناهندگی خرس قابل توجه شاهد است که انزوا و مهار آنچه که به عنوان یک خطر برای جامعه حس نظم است و نه ثابت و نه مطلق. اجتماعی و حقوقی دستگاه خود را زیربنایی و فن آوری مقدمات کار نمی تکامل خود به خود و یا توسط حادثه. آنها موضوع را به رابطهای تحولات تولید و بازیافت از طریق مفاهیم اساسی از آنچه نامطلوب است و یا یک تهدید. عملیات متمرکز و فضاهای جدا می گیرد در یک زمینه از امکانات و شهادت به جامعه عدم حفظ پلورالیستی جهت است که می توانید در آغوش تفاوت و حمایت تحمل.

تأمل در امکانات' تاریخی دگردیسی اجازه می دهد تا برای یک دور تر چشم انداز در این تکرار حماقت. این ممکن است کمک به کمک به متنوع تر زبان که اغلب بدتر زمانی که یک وضعیت بحران است استناد و اقدامات اضطراری عمل قرار دارد و normalised.

در 1950s و 1960s دولت های اروپایی به طور فعال incentivised مهاجرت از کشورهای همسایه در جنوب مدیترانه برای کمک به بازسازی کشور خود در دوره پس از جنگ. در همان زمان تلاش بودند انجام شده برای مرتب سازی ذهنی نا مناسب به طوری که برای مهار و منزوی کردن خطر ناشی از چه بود, تعریف شده به عنوان 'جنون' به عملکرد منظم جامعه است. نهادی عمل قفل کردن موارد نا امید کننده از بیماری های روانی در عایق امکانات به هیچ وجه یک پدیده محدود به Leros و یونان و نه روند آن سیستمیک تغییر و اصلاحات است.

قابل توجه ریموند Depardon دیگر عکاس آژانس مگنوم تولید یک خاطره انگیز سری در منزوی جنون در ایتالیا در 1970s و 1980s. Depardon همکاری با روانپزشک ایتالیایی فرانکو Basaglia یک شکل مرکزی در اصلاح روند درمان و درمان بیماری های روانی در سراسر اروپا است. در یادداشت های خود را از مکالمات بین این دو Depardon به نقل از Basaglia که "شما عکس بیماران در اینجا است که شما نمی خواهد هر جای دیگر اما این دقیقا همان در فرانسه و امریکا".

این دوره از روان د institutionalisation شد فراملی در شخصیت و تحول از یک متمرکز چارچوب مبتنی بر امنیت و انزوا نسبت به یک غیر متمرکز روانی-اجتماعی ساختار پشتیبانی که بازسازی یک درجه از عزت و آزادی در این بیماران نیاز به یک ارزیابی مجدد از حقوقی و اجتماعی و زیربنایی دستگاه به منظور حفاظت اجتماعی نظم و ترتیب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن