نوجوان می خواست برادر, 5, برای جلوگیری از پرتاب یک جا

اسمیت 17 گفت: یک Olmsted شهرستان کلانتر پلیسی که او برگزار شد دست خود را بر پسر ساله برای "یک تا دو دقیقه است.

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

اسمیت 17 گفت: یک Olmsted شهرستان کلانتر پلیسی که او برگزار شد دست خود را بر پسر ساله برای "یک تا دو دقیقه است." آن را به اندازه کافی به او را بکشند.

شهرستان نمایندگان و Eyota آمبولانس نامیده می شدند حدود 4:35 بعد از ظهر دوشنبه به 300 بلوک از خیابان دوم غربی برای یک گزارش از 5 سال بود که نفس نمی کشد.

زمانی که نمایندگان وارد آنها یافت الکس جیمز اسمیت در یک اتاق خواب طبقه بالا گفت: Olmsted شهرستان کلانتر سروان. اسکات Behrns. اولین پاسخ دهندگان در تلاش نجات بخش اقدامات و پسر گرفته شده بود به کلینیک مایو در بیمارستان-Saint Marys, جایی که او مرده و در حدود 6 بعد از ظهر

اولیه تحقیقات مشخص شد که مرگ ناشی از خفگی Behrns گفت: صبح روز سه شنبه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این برادر Kaleb ولف اسمیت شارژ در Olmsted شهرستان دادگاه منطقه با قتل درجه دوم و حمله های داخلی توسط اختناق.

اسمیت در توصیف وقایع منجر به این حادثه به یک Olmsted شهرستان کلانتر کارآگاه. با توجه به اسناد دادگاه اسمیت گفت که او و خواهر و برادر خود را به حال شده است در تلاش برای پرستار یک مجروح پرنده که الکس به قتل رسانده بود پرنده. اسمیت گفت و الکس فرستاده شد طبقه بالا به رختخواب.

اسمیت رفت تا به اتاق چند دقیقه بعد به این دلیل که پسر بود گریه و پرتاب مناسب است. اسمیت گفت: او دوخته پسر دست به بدن او به او برای جلوگیری از flopping و سپس رویشان پتو بیش از این پسر بدن و سر خود را قبل از خروج از اتاق. پسر ادامه داد: shrieking و اسمیت رفت و برگشت به اتاق و باریکش 5 ساله بینی بسته و تحت پوشش دهان خود را.

نتایج اولیه کالبد شکافی انجام شده توسط جنوبی مینه سوتا منطقه ای دفتر معاینات پزشکی نشان داد که مغز پسر به نمایش گذاشته تورم سازگار با هیپوکسی یا محرومیت از اکسیژن توسط تان.

اکثر نوجوانان سوابق کیفری در مینه سوتا هستند نه اطلاعات عمومی, اما استثنا وجود دارد. اگر یک مجرم است و حداقل 14 سال و مرتکب جنایت سطح جرم و جنایت و نوجوانان ممکن است گواهی به عنوان یک بزرگسال محاکمه میشود در دادگاه کیفری و ارائه تمام سوابق مربوط به آن جرم ،

علاوه بر این اگر یک نوجوان 16 ساله یا مسن تر است و متهم به جنایت در سطح جرم تمام اقدامات انجام شده توسط دادگاه که مربوط به جرم و همچنین سوابق مربوط به آن به مردم باز هستند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن