سوریه: محلی موافقت نامه های منطقه ای رقابت و جهانی همه گیر

در اوایل روز سوریه, انقلاب در سوریه در حال حاضر با توجه به انتشار صدها نفر از شبه نظامیان اسلام گرا از Sednaya

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399

در اوایل روز سوریه, انقلاب در سوریه در حال حاضر با توجه به انتشار صدها نفر از شبه نظامیان اسلام گرا از Sednaya زندان است. بین سال 2011 و سال 2017 چندین ناظران شناسایی نشانه های روشنی از همکاری بین اسد و جهادی جناح. از یک طرف اعتقاد بر این بود که نیروهای دولتی سوریه درگیر نیست در یک رویارویی نظامی با اعضای گروه زمانی که آنها تا به حال این فرصت را به انجام این کار. به جای نیروهای رژیم متمرکز عملیات نظامی خود را در برابر وزش عناصر اپوزیسیون. از سوی دیگر دولت سوریه متهم شده است که از درگیر شدن در معاملات انرژی با گروه های شورشی خرید نفت و گاز از سرزمین های تحت کنترل دولت اسلامی (داعش) سازمان و جبهه النصره.

گسترش سایه قدرت های خارجی

یک دوجین مصاحبه های انجام شده در ادلب با پزشکان دفاع مدنی سربازان و فعالان حقوق بشر را تایید کرد دست بالا از روسیه و ترکیه در امور سیاسی و نظامی در سوریه است. حتی دنیوی ترین موافقت نامه های محلی مانند تبادل چند زندانی هستند و مورد تایید واسطه و گاهی اوقات تحت نظارت دو بازیکنان قدرتمند. در حالی که نفوذ خارجی به شمار سوال آژانس از رژیم سوریه و مخالفان مسلح آن را نیز خدشه دار نقش جامعه مدنی و به طور گسترده تر نمایندگان مردم سوریه در مدیریت جنگ است.

در کلمات بالا رتبه افسر که در چندین سطح بالا مذاکرات در سوریه "هنگامی که یک [نظامی] است که در اتاق هیچ کس جرات نداره به باز کردن دهان خود را. روس ها در کنترل همه چیز را در رژیم شدند و هر کس گوش به آنها". علاوه بر آن به نظر می رسد که ارتش روسیه قادر بود برای به دست آوردن اعتماد نسبی از تمام گروه متخاصم در سوریه از جمله در اردوگاه شورشیان. به عنوان ناشناس افسر شهادت داد: "ما می دانیم که کلمات از روس ها همیشه به دنبال اقدامات این که آیا ما آن را دوست دارم یا نه".

به عنوان COVID-19 آمار ایران و روسیه به شدت سابق نیز مبارزه با تحریم های بین المللی و شکست های اقتصادی. به عنوان یک نتیجه کارشناسان انتظار دارند که جمهوری اسلامی ایران به یک زمان سخت در دوره نقاهت سیاسی و اقتصادی جبهه در نتیجه فشار برای عقب نشینی از سوریه میدان جنگ بلکه گران حمایت از چند شبه نظامیان در سراسر خاورمیانه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب