لوازم رود به کمک مینه سوتا تا سطح شیب دار COVID-19 تست با دقت اشاره کردن نقاط داغ

وزارت مینه سوتا کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم گفت: در رسانه ها تماس چهار شنبه, آوریل 1 که این یک نشانه است

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399

وزارت مینه سوتا کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم گفت: در رسانه ها تماس چهار شنبه, آوریل 1 که این یک نشانه است که دولت را تست حجم است که به سرعت در حال افزایش است.

"ما چشم ما چگونه اطمینان حاصل کنیم که حفظ و ادامه رشد آن به دیدار با تمام اهداف آزمایش است که ما گذاشته ام در تست ما استراتژی" مالکوم گفت.

استراتژی است که رژیم صهیونیستی. تیم Walz هفته گذشته اعلام کرد تماس تا 20,000 تست های تشخیصی انجام می شود و روزانه برای هر کسی که تجربه علائم قادر به گرفتن آزمایش نسبتا به آسانی.

به عنوان تست در ادامه به سطح شیب دار بالا خواهد شد تا روزانه تعداد موارد جدید مالکوم گفت:, و اضافه کرد که آن را اجازه خواهد داد که وزارت بهداشت و درمان پیگیری کردن بیشتر ویروس "نقاط داغ" برای کمک به جلوگیری از گسترش. دولت در حال کار با سازمان مدیریت اضطراری فدرال و سازمان های دیگر به تامین مواد مورد نیاز در هر دو تست سایت و در آزمایشگاه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

حدود 18 درصد از افرادی که آزمایش مثبت برای این ویروس در مینه سوتا زندگی می کنند در دراز مدت مراقبت و یا امکانات زندگی کمک.

کریس Ehresmann بیماری های عفونی مدیر MDH گفت که از روز شنبه بیش از نیمی از 244 مراقبت دراز مدت امکانات در سراسر کشور با حداقل یک مورد مثبت داشته اند تنها یک یا دو مورد تأیید ویروس. بیست و یک امکانات باید 20 یا بیشتر از موارد شناخته شده.

به عنوان تست را افزایش می دهد بنابراین آیا احتمال شناسایی بیشتر موارد در دراز مدت مراقبت از امکانات که Ehresmann گفت: در حال دریافت بیشتر "متمرکز تست."

"من می خواهم به نگه داشتن تصدیق کرد که وجود اضافی فراتر از فقط آنچه که ما در حال شناسایی" Ehresmann گفت. "حتی اگر تست ramping تا و آن را برای رفتن به شناسایی موارد بیشتر از ما قادر به انجام این کار در گذشته زمانی که ما نمی تواند آزمون هر کس آن را نمی خواهید برای پوشش هر مورد است."

وزارت بهداشت روز جمعه گزارش داد که 594 اضافی Minnesotans تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس و 28 بیشتر مرده بود از این بیماری است. در مجموع 5,730 باید آزمایش مثبت برای بیماری و 371 نفر از این بیماری و عوارض ناشی از آن. مقامات بهداشتی توجه داشته باشید که تایید مثبت تعداد قابل توجهی undercounts تعداد Minnesotans ایم که قرارداد COVID-19.

دولت گزارش 4,553 بیشتر Minnesotans مورد آزمایش قرار گرفتند پنج شنبه, بالاترین یک روز افزایش به تاریخ و یک چهره نزدیک به Walz هدف از 5000 در روز است. شده اند وجود دارد 74,829 Minnesotans تست شده برای COVID-19 تا کنون.

وجود دارد 369 بستری بیماری به عنوان جمعه و 118 بیماران در بخش های مراقبت ويژه. یکی دیگر از 2,282 بیمار با COVID-19 بهبود بود و از انزوا.

مرگ جمعه گزارش شد در Anoka, Benton, Dakota, Hennepin, Olmsted, رامزی, و واشنگتن بوده است. و جوامع با گوشت گیاهان پردازش دوباره دیدم خود را مورد تایید شده در مجموع افزایش به عنوان تست در این شهرستان افزایش یافته است.

در Nobles County, صفحه اصلی به JBS پردازش گوشت, گیاه, تا به حال در مجموع 866 تایید موارد مثبت از جمعه. این شهرستان دارای جمعیت حدود 22,000 مردم است. مقایسه رمزی شهرستان که دارای جمعیت حدود 550 ، 000 نفر در روز جمعه گزارش داد که 405 ساکنان تا به حال موارد تایید شده. و Stearns County دیدم کل آن موارد رشد 168 نسبت به روز قبل در مجموع 435.

از نظر تماس با ردیابی در سایت های مانند JBS پردازش گوشت, گیاه, که در آن کارکنان صحبت می کنند و در مجموع 58 زبان مختلف Ehresmann وجود دارد گفت: مشکلات در اطلاع مخاطبین حتی با کمک مترجمین زبان و خط.

مقامات وزارت امور خارجه گفت: تمرکز تست در جوامع با گوشت گیاهان پردازش سوخت بالاتر مورد شمارش وجود دارد.

Walz یک فرمان اجرایی را امضا جمعه که اجازه می دهد تا بخش مینه سوتا برای تعیین تا شش بزرگراه بقیه مناطق به میزبان های مجاز کامیون مواد غذایی برای رانندگان کامیون.

با بسیاری از رستوران ها بسته و یا محدود به take-out, رانندگان کامیون مواجه شده اند با مشکلات دسترسی به مواد مغذی و تازه آماده وعده های غذایی در حالی که ارائه خدمات ضروری به منظور خواندن.

Walz صادر سفارش روز پس از تمدید این ایالت اقامت در خانه سفارش برای بیش از دو هفته با تغییر اجازه می دهد مشتری رو کسب و کار مانند سگ groomers یا خشک پاک کننده ها برای بازگشایی اگر آنها می تواند با استفاده از تحویل یا منظقه وانت خدمات. این DFL فرماندار همچنین تمدید تا مارس 18 بسته شدن ناهار خوردن در رستوران ها و کافه ها در دولت است.

Walz گفت: او را به تدریج بازگشایی کسب و کار مجاز گردهمایی های اجتماعی و سفر به عنوان دولت ادامه داد: به را آنلاین تست برای COVID-19 و تماس با ردیابی برای کسانی که ممکن است در اطراف کسی که با این بیماری است. دولت ساخته شده است تا ظرفیت بیمارستان و تجهیزات حفاظت شخصی برای دیدار با پیش بینی خواسته های یک قله در موارد در مینه سوتا, او گفت:.

اما Walz گفت: او می خواست به روش بازگشت به حالت عادی با چرخش شماره گیری به جای کوه در می رم سوئیچ و اجازه می دهد بسیاری از Minnesotans برای رفتن به prepandemic ظاهر ، دولت توصیه می شود که Minnesotans پوشیدن ماسک یا پوشش صورت در فضاهای عمومی و اجتماعی ادامه دورى و توصیه می شود شیوه های بهداشت برای محدود کردن این بیماری را گسترش.

"ما نمی توانیم از بین بردن COVID-19 در این نقطه در زمان و بدون واکسن اما ما می کند این است و این راه باید آن را برای ساخت آهسته گله ایمنی و پایمال کردن سیستم مراقبت های بهداشتی," Walz گفت.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن